Ik vind het ook lelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik als vrouw zijnde vind ik dit niet mooi. Bij geen een vrouw.
Komt je buurjochie weer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
ik heb nu goeie wifi, dus kom haxballen.
iemand maak room aan.
Gunther.quote:
De kont of dat franje ding.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet het ff niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef deadprez het volgende:
haas welk nummer van volgens mij LVO sampelt dit ook al weer?
okquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
homoquote:
Dat springt van hak op de tak. Geraak er door in mood swings als ik dat luister. Tenzij Ray LaMontage in de playlist staat.quote:
i would berry my dick so far inquote:
ben meer ene tietenman :$quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet het ff niet meer
[..]
ok
[..]
homo
Kont.quote:
quote:
Als je nu in haakt is het volgende nummertje voor jou.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat springt van hak op de tak. Geraak er door in mood swings als ik dat luister. Tenzij Ray LaMontage in de playlist staat.
Chevy is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is beter als hij niet meer komt
Sascha ziet er zelf echter ook uit als iemand die vaak sperma oraal tot zich laat komen.quote:
Ben er hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu in haakt is het volgende nummertje voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |