Dat soort programma's zijn wel perfect om te kijken als je de avond ervoor te veel heb gezopen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is Sander Janson. Ik wou dat Remi Sander Janson was.
ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk! Ik ben ook nog 17 denk dat het ook per leeftijdscategorie verschilt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn huidige vriend via internet leren kennen, ik ken ook veel mensen die gelukkig zijn met iemand die ze via internet hebben leren kennen. Het wordt steeds normaler.
Liever Hugh Laurie danquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik mijn vriend leerde kennen via FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk! Ik ben ook nog 17 denk dat het ook per leeftijdscategorie verschilt.
Serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik mijn vriend leerde kennen via FOK!.
Jammer genoeg vertelde een cameraman ooit dat die vent een lul was. Mijn hele wereld stortte in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef eend112 het volgende:
Dat soort programma's zijn wel perfect om te kijken als je de avond ervoor te veel heb gezopen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer genoeg vertelde een cameraman ooit dat die vent een lul was. Mijn hele wereld stortte in.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh automatisme, sorrym bedoelde gewoon ":)"
Maar vertel!
Wie is hetquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te vertellen. Het was wel aandoenlijk en het heeft goed uitgepakt, zal er nooit spijt van hebben of zo.
Ah wat leuk, en wie is het? Of hou je dat liever voor je?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt niet zoveel over te vertellen. Het was wel aandoenlijk en het heeft goed uitgepakt, zal er nooit spijt van hebben of zo.
Ah, wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En groot leeftijdsverschil of zelfde leeftijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Remi heeft het al gezegd. Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ah wat leuk, en wie is het? Of hou je dat liever voor je?
Zelfde leeftijd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En groot leeftijdsverschil of zelfde leeftijd?
Is ook niet zo raar toch, die kerel post hier nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
leuke is, dat ze dus niet doorhebben dat het al gezegd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |