Maar met mortaxx is wel veilig hoor.quote:
tja blijft toch een beetje angst in je achterhoofd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoezo? Weet je hoe veel mensen via internet hun date/liefde ontmoeten
Preciesquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk wat je hier allemaal voor geteisem tegen komt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar met mortaxx is wel veilig hoor.
Die kerel is het ergste. Blaast dwars door het condoom heen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef eend112 het volgende:
Maar met mortaxx is wel veilig hoor.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kerel is het ergste. Blaast dwars door het condoom heen.
Angst waarvoor? Dat de persoon niet aan je verwachtingen voldoet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
tja blijft toch een beetje angst in je achterhoofd.
Dit nummer wilde ik srs nog aanvragenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een toevalquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef eend112 het volgende:
Dit nummer wilde ik srs nog aanvragen
Snap ik, doe je het alleen op donderdagavond?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik tot 11 uur bezig. Als het heel rustig is hier maar tot half 11
Er zijn geen condooms in zijn maat denk ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorige 2 weken was het bijna elke dag, maar toen had ik vrij. Nu alleen donderdagavond.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Snap ik, doe je het alleen op donderdagavond?
Nee, ten eerste andersom. En je weet nooit hoe die persoon echt is. Je hoort weleens verhalen wat er gebeurd. Niet dat dat echt gebeurd. Maar je denkt er toch een beetje aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Angst waarvoor? Dat de persoon niet aan je verwachtingen voldoet?
#kamervragenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
zo ik was even weg, is er nog haxball? hoink waar blijven m'n verzoekjes? wat een vragen allemaal
Blijf gewoon hier manquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef TARDIS. het volgende:
zo ik was even weg, is er nog haxball? hoink waar blijven m'n verzoekjes? wat een vragen allemaal
Ze drogeren je en neuken je daarna halfdood. Veel plezier met je volgende internet date.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef DjeDje het volgende:
Nee, ten eerste andersom. En je weet nooit hoe die persoon echt is. Je hoort weleens verhalen wat er gebeurd. Niet dat dat echt gebeurd. Maar je denkt er toch een beetje aan.
ja voordat je het weet heb je een wickedmen te pakkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, ten eerste andersom. En je weet nooit hoe die persoon echt is. Je hoort weleens verhalen wat er gebeurd. Niet dat dat echt gebeurd. Maar je denkt er toch een beetje aan.
Haha oh jeejtje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze drogeren je en neuken je daarna halfdood. Veel plezier met je volgende internet date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |