je bent er weerquote:
Ik ben degene die normale letters maakt (omdat ik stoned zit te focussen op die kutvakjes)quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:08 schreef DieselTank het volgende:
wie is dat allemaal aan het maken
Ik heb loempia vouwer diesel 4 mod en die neuken en die bokt.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:11 schreef CrashO het volgende:
De piemel, fap moira, duikboot, boei en 2 vissen zijn van mij
Je doet wel lang over het uploadenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huehuehuehue
Waarschijnlijk gaat iemand er wel een lul of hakenkruis doorheen maken.... Het blijft het internet...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Moira. het volgende:
Zullen we écht een gezamenlijke tekening maken? Dat we de tekening laten doorlopen enzo. Moeten we ff afspreken wat we tekenen
Zit er geen admin functie op dat ding?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat iemand er wel een lul of hakenkruis doorheen maken.... Het blijft het internet...
Ben stonedquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Je doet wel lang over het uploaden![]()
Loempia vouwer staat er geen eens op
maar als je naar boven gaat staan al die pijpleidingen en die zijn wel baas.
Ja er waren net allemaal hakenkruizen en hitler teksten maar die zijn ook allemaal weggehaald.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit er geen admin functie op dat ding?Dat 1 iemand zo'n sketch kan modden
quote:
Excuses niet aanvaard.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Moira. het volgende:
Heb nu een strandje met kampvuurtje (dat net een persoon lijkt) gemaakt
goed idee + ik steek er ook 1 opquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Moira. het volgende:
Zullen we écht een gezamenlijke tekening maken? Dat we de tekening laten doorlopen enzo. Moeten we ff afspreken wat we tekenen
Er gaat een vliegtuig neerstorten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Moira. het volgende:
Heb nu een strandje met kampvuurtje (dat net een persoon lijkt) gemaakt
Deed me denken aan een cowboyquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Er gaat een vliegtuig neerstorten.
Het wordt wel mooiquote:
oh was jij die aan het makenquote:
en een eindbestemming voor je treinquote:
heldquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef Samael het volgende:
[..]
en een eindbestemming voor je trein
Haha ja zie het net, nicequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef CrashO het volgende:
Van wie is die spongebob?
Ik ben patrick erboven aan het fixen
Ik heb me verrekentquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja zie het net, niceNu de pineapple nog
Doe een onthoofde Patrick en dan z'n hoofd op de tekening ernaastquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb me verrekent
Nu past zijn hoofd niet meer
WIe wil het hoofd doen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe een onthoofde Patrick en dan z'n hoofd op de tekening ernaast
Ja jammer, wilde 't nog zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
WIe wil het hoofd doen?
Ben wel dat hoekje land vergeten bij het water
Ditquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef Moira. het volgende:
Ben al veel te lang naar dit kutschermpje aan het kijken met die kutpixels
Dat weinig pixels maakt het nu zo leuk, net als met de windows 3.1 paint als je inzoomde .quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef DieselTank het volgende:
wel grappig
alleen jammer dat er zo weinig pixels zijn.... lijkt net paint.
waarom is ie weg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef DieselTank het volgende:
[..]
je bent er weer![]()
ik heb mijn wens ook gepost op een blokje
Maar komop jews need gasdoe effe normaal joh... Kom even met wat recentere gebeurtenis.
Ik ben onder die mario bezigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Omdat er blijkbaar toch admins aanwezig zijn?
Zijn er nog menschen?
waarom verpesten ze het spel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Omdat er blijkbaar toch admins aanwezig zijn?
Zijn er nog menschen?
klaploper ._.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:18 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt, raad maar welke!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef Bami-Powner het volgende:
door welke kutuser moest ik mijn lul inkorten?
Volgens mij is Bami-Powner verdrietig omdat zijn piemel maar 2 blokjes was.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Volgens mij is Bami-Powner verdrietig omdat zijn piemel maar 2 blokjes was.
neuken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef Moira. het volgende:
'hele' en 'dikke' gemacht omdat 'piemels' niet voldoende geacht werd
Was jij die buiklikker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Ik had ook wat voor jou geschreven.
Ga met je 2 blokjes lange piemel spelenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ga met je 2 blokjes lange piemel spelen
thanksquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:01 schreef jodelahity het volgende:
Die paarsgepunte lans is nice work (niet mijnes trouwens), maar ik waardeer wel FrontPage talent
real time denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef jodelahity het volgende:
Kan het trouwens nog wel aangepast worden? Want zie soms wel al een tekst en dan later nog wel weer toevoegingen. Of is het real-time?
Het is toch ook een leuke (matige) grap?quote:
Ja ik bedoelde ook altijd dezelfde personen die realistisch en kritisch weten te kijken naar zakenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Het is toch ook een leuke (matige) grap?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef CrashO het volgende:
Wie is die appel naast mijn yoshi aan het maken?
Heb hem nog openstaan dus kan wel even een vloer erbij fixen zodat hetr wat beter aansluit
Soms word er een vakje weggehaald of gewijzigd, als er een hakenkruis ofzo door een leuk plaatje heen zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ooooh hoe is die klaploper nou uiteindelijk toch goedgekomen? Kun je wel vakjes wijzigen?
Vind 'm best tof eigk hihi
Doet me beetje denken aan Habbo Hotel
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms word er een vakje weggehaald of gewijzigd, als er een hakenkruis ofzo door een leuk plaatje heen zit.
nee, ik denk dat ze zulke dingen soms ook aanpassenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?
Weet niet, ik scrollde even omhoog en zag dat er wat vakjes vrij waren gemaakt waaronder die bij mijn tekening. Waren vooral vakjes die grotere tekeningen verpestten. Heb een stuk naar boven meer tekeningetjes een beetje afgemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ooooh hoe is die klaploper nou uiteindelijk toch goedgekomen? Kun je wel vakjes wijzigen?
Vind 'm best tof eigk hihi
Doet me beetje denken aan Habbo Hotel
Er stond homo met een pijl naar mijn tekening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er stond toch niet zoiets doorheen?
Aaah leuk, ik zie er alleen nog een paar die een grotere tekening verneuken, jammerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weet niet, ik scrollde even omhoog en zag dat er wat vakjes vrij waren gemaakt waaronder die bij mijn tekening. Waren vooral vakjes die grotere tekeningen verpestten. Heb een stuk naar boven meer tekeningetjes een beetje afgemaakt.
Dit stuk is ook geniaal gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah leuk, ik zie er alleen nog een paar die een grotere tekening verneuken, jammer
Veranderd in een boom zie ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:17 schreef CrashO het volgende:
Van wie is dat donkergroene vak onder de fietsopa tribute?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begon met dat eilandje rechts van dat huisjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef Klaploper het volgende:
Wie heeft dat eilandje gemaakt? Ik heb het huisje gemaakt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef CrashO het volgende:
Ik zit tussen die 2 eilandjes in met die haaienfin
ik kreeg die ogen niet goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:39 schreef Klaploper het volgende:
Ah, Patrick heeft zijn hoofd weer terug!
Met duikbrilquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef Klaploper het volgende:
Die dolfijn(?) dan? Die is ook vet!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:49 schreef Klaploper het volgende:
Die dolfijn(?) dan? Die is ook vet!
D! Die is van Super Marioquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met duikbril. Volgens mij tekenen er artiesten mee.
Als je helemaal terugscrollt naar boven zie je dat er helemaal niet zo veel getekend is voor de FOK!kers kwamen, dus ik dacht ook al zoiets jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:31 schreef Klaploper het volgende:
Is de site van ts zelf? Google op de link geeft alleen dit topic en een thread op 4chan van een raar dagen terug.
Jaren geledenhad ik paint bij windows 3.1 en daar zat een pixel optie bij. ik vind het jammer dat die weg is bij de huidige paint. daar kon je zo mee tekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:07 schreef Moira. het volgende:
Ik mis Octo nog
Ik wou dat ik zo goed kon pixelart'en zonder er uren over te hoeven doen en kutjegefrustreerd te raken
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef Moira. het volgende:
Mono doet ook mee, hoewel hij 'hoer' met een hakenkruis heeft getekend, lol
Je bedoeld die pokebal die dwars door de groepstekening heenwalsde?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niemand heeft wat over mijn pokeball (niet dat pikachu daarin wil maar ok) gezegd
Die pokeball verneukte de tekeningquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niemand heeft wat over mijn pokeball (niet dat pikachu daarin wil maar ok) gezegd
Onder MIJN boom jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je bedoeld die pokebal die dwars door de groepstekening heenwalsde?
Die pokebal?
Ook die boom verneukte de boelquote:
NIKS MIS MET MIJN BOOM OK JAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ook die boom verneukte de boel![]()
Als je nou volgende keer even op je achtergrond kleur letVerder wel mooie pokebal
![]()
Staat er onder!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Moira. het volgende:
WIE IS DEGENE DIE MIJ NÓG DIKKER NOEMT?
Boh dan is ie echt goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zit naast me..Dus die was 't niet.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog wat veranderne of zo saven?
Dat vakje onder pikachu moet nog maar ik durf nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog wat veranderne of zo saven?
Die doe ik wel hihiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef Moira. het volgende:
En het vakje rechts naast octo's huis en dan saven
Mijn 2e bloempie sponsbob achtergrond moet er ook bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Pikachu is geupdateHeb hem bikini gegeven
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moira wanneer afspreken?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben nu visite dus ik kap hihi
ik had die space invader ding links van die pacman achtige dingen net gedaanquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:01 schreef Klaploper het volgende:
Vroeger op de computer, paint 'spelen' met vriendjes, daar doet dit me aan denken.![]()
Vooral het boos worden omdat je de verkeerde kleur of pixel inkleurt. Ik kende ctrl-z nog niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:13 schreef Scuidward het volgende:
Als ik zo'n piemel had zou ik naar de dokter gaan ...
Wat heeft die lul doormidden geneukt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik houd me in elk geval aan het water thema
moest een vis voorstellenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat heeft die lul doormidden geneukt?![]()
Hij is wel leuk geworden, maar die eend is ook leuk gedaan, door die tegen het blok aan te laten vliegen. Wie had die gemaakt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:28 schreef Klaploper het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn scherm maar 1 blok dat niet in de tekening past. Reclameborden was wel een geweldige redding.
Geen idee, Crash?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij is wel leuk geworden, maar die eend is ook leuk gedaan, door die tegen het blok aan te laten vliegen. Wie had die gemaakt?
Dat duurt een hele tijd, ik denk alleen de hakenkruizen verdwijnenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:00 schreef Bami-Powner het volgende:
als je een vakje hebt getekend, wordt het na een tijdje weer beschikbaar?
jodensitequote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat duurt een hele tijd, ik denk alleen de hakenkruizen verdwijnen
ik nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Laat me raden. Al die nazi meuk gisteravond was jij?
Ik zag die quote nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vergeten in te loggen in op je kloon?
De vraag was aan bami en jij reageert![]()
Nice.quote:
maakt niet uitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik kan het niet zo goed, dus de mijne zijn saai en lelijk
Ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
maakt niet uit, hoe meer verschillende tekeningetjes hoe leuker .
ik snap niet waarom het inspiratie geeftquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:47 schreef GekkePoes het volgende:
Het geeft wel heel veel inspiratie, schijnt ook goed te zijn voor de werkvloer, om op ideeën te komen
Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:06 schreef Studiotje het volgende:
Ah, de pixelige piemelbende tekent weer
Ik zag het!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:21 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb zojuist iemands spook (Boo heet ie toch?) nagetekend ... diegene heeft mad skills.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef CrashO het volgende:
Ik heb de rechteronder boo inmiddels veranderd in een variant op ""
En dan zit m'n nyan cat in de wegquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een gezicht getekend.
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan zit m'n nyan cat in de weg
En de nummer 59 met lijst nasiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan zit m'n nyan cat in de weg
Heeft ook iemand genoeg oranje vlakken gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:25 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij is een moderator bezig de hakenkruizen weg te halen er zijn weer vakjes vrij
Ik maak alleen witte vlekkenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heeft ook iemand genoeg oranje vlakken gemaakt
Ik google random plaatjes uit oude games en probeer ze na te tekenen veelalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo goed in dat tekenen?
Er zitten er een paar tussen die het echt goed uit de hand kunnen. Als ik iets moois wil maken google ik meestal op wat ik wil maken plus 'pixel art' of zo en dan natekenen maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo goed in dat tekenen?
Die ene waar GAY SMURF naast staat? die?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:09 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben nu mario aan het maken over 2 vlakken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die ene waar GAY SMURF naast staat? die?
WAT?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Moira. het volgende:
Oh ik heb iemands tong gesloopt, sorry.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:44 schreef GekkePoes het volgende:
Wie maakte die apple? ik maakte die haai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |