Geen shirt aan. Chest buitenboord.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef PsychoMirror het volgende:
"Die zit halfnaakt op de bank!"
Wat valt volgens jullie onder de noemer "halfnaakt"?
liefst nietquote:
3) over de lengte de helft naaktquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Halfnaakt is
1) bovenlichaam naakt, onderlichaam volledig gekleed
of
2) onderlichaam naakt, bovenlichaam volledig gekleed
Neh, da's gewoon domquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
3) over de lengte de helft naakt
Ik zeg: pics!quote:
Dit vind ik alleen bij vrouwen onder de noemer halfnaakt vallen, een man met alleen een broek aan zou ik niet halfnaakt noemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Halfnaakt is
/.../
Ditquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef ems. het volgende:
Ik probeer zo hard om te bedenken waarom iemand het iets zou interesseren wat anderen onder 'halfnaakt' verstaan maar ik kom er niet uit.
TS is vieze woordjes aan het opzoeken maar durft nog niet zo goed?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef ems. het volgende:
Ik probeer zo hard om te bedenken waarom iemand het iets zou interesseren wat anderen onder 'halfnaakt' verstaan maar ik kom er niet uit.
Nee bij halfnaakt moet er een compleet bovenlichaam of onderlichaam ontbloot zijn.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Met kleding aan die de helft van het lichaam bedekken.
En ben je al achter de betekenis gekomen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef PsychoMirror het volgende:
"Die zit halfnaakt op de bank!"
Wat valt volgens jullie onder de noemer "halfnaakt"?
3) Sokken aan en een muts op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Halfnaakt is
of
2) onderlichaam naakt, bovenlichaam volledig gekleed
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef ems. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |