lang niet gekquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
wat vinden jullie van het liedje jongens
uitgesproken kutquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
quote:
Ik hoorde laatst bij DWDD dat Turken fan zijn van Frank Boeien of hoe die ook heet. Ben jij dat ook?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow onnodig hard hoor jemig
komt me vaag bekend voor, wie is hetquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht dat we vrienden waren maar laar maar weer dan zo hoeft het niet kkbende.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck dat, dan moet ik een jaar ofzo aan dm-geschiedenis doorspitten
wat wil je dat ik er van vind(t)?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef deadprez het volgende:
atmospherequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt me vaag bekend voor, wie is het
Wie is dat? Ik probeer wel altijd zo veel mogelijk de stereotypes na te levenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst bij DWDD dat Turken fan zijn van Frank Boeien of hoe die ook heet. Ben jij dat ook?
Houses heeft een uitzonderlijk goede muzieksmaakquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst bij DWDD dat Turken fan zijn van Frank Boeien of hoe die ook heet. Ben jij dat ook?
vind ik ook wel ;s srsquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Houses heeft een uitzonderlijk goede muzieksmaak
Is Turkije nog steeds nummer 1? Ik heb m'n lijstje al een tijdje niet bijgewerkt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik probeer wel altijd zo veel mogelijk de stereotypes na te leven
De wereld is hard ik ben er alleen maar een product van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow onnodig hard hoor jemig
mortaxxje staat op 1, tijdje geleden stond het op 5. Er is helaas meer bij gekomen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Eh hoe lang is de wachtrij trouwens om djedje te doen en op welke plek sta ik?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik probeer wel altijd zo veel mogelijk de stereotypes na te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |