Nee ze moeten maar het slaafje van Rusland worden zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:11 schreef reza1 het volgende:
Azerbeidzjan![]()
Rusland![]()
De EU zou eens niet meer het slaafje van de VS moeten zijn.
Dat zou een verbetering zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:07 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nee ze moeten maar het slaafje van Rusland worden zeker.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:11 schreef reza1 het volgende:
Azerbeidzjan![]()
Rusland![]()
Dan spreek je voor Iran en niet voor Nederland. Gezien jouw avatar klopt dat ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:11 schreef reza1 het volgende:
Azerbeidzjan![]()
Rusland![]()
+ 1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan spreek je voor Iran en niet voor Nederland. Gezien jouw avatar klopt dat ook.
Azerbeidzjanen zijn van oorsprong Iranic en verdienen het bevrijd te worden door Iran. Daarbij moet gezegd worden dat het Mullahregime van Iran beter kan verdwijnen en dat Iran het pan-iranisme moet volgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef DeParo het volgende:
We moeten Azerbeidzjan ondersteunen niet alleen tegen Rusland maar ook tegen Iran bijvoorbeeld.
Iran heeft 77 miljoen inwoners. Dat zou betekenen dat 1 op elke 7 Iraniers "soldaat" is. Ik denk dat je het begrip "soldaat" wel erg ruim neemt hierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Het Iraanse vrijwilligersleger Basij heeft bijvoorbeeld al 11 miljoen soldaten
De helft van Iran bestaat uit mensen onder de 35. Basij heeft 11 miljoen soldaten die klaar staan om Azerbeidzjan te bevrijden van het Turks terrorisme en imperialisme.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:17 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Iran heeft 77 miljoen inwoners. Dat zou betekenen dat 1 op elke 7 Iraniers "soldaat" is. Ik denk dat je het begrip "soldaat" wel erg ruim neemt hier.
Nee. Uit verschillende onderzoeken is naar voren gekomen dat Iraanse Azerbeidzjanen zichzelf als Perzisch/Iraans zien en helemaal niet bij het Turkse Aliyev regime willen horen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En dat de Azerbeidzjanen liever een groter Azerbeidzjan ten koste van een gedeelte van Iran zouden willen dan zich aansluiten bij Iran.
Klopt. Azerbeidzjanen in Iran willen bij Azerbeizjan horen. Er zijn 25-30 miljoen Azerbeidzjanen in Iran die onderdrukt worden door het regime. Groot-Azerbeidzjan zou een goeie bufferzone zijn tegen de moslim extremisten in Iran en de Arabische wereld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik dacht dat Armenië gesteund door Rusland de enige vijand van Azerbeidzjan was.
En dat de Azerbeidzjanen liever een groter Azerbeidzjan ten koste van een gedeelte van Iran zouden willen dan zich aansluiten bij Iran.
Gaat om de Indo-Iraanse groeperingen in Iran. Iran betekent letterlijk ''land van de Ariers'', dus niet alleen van Perzen, maar ook van Azeris(die indo-iranics) zijn, Koerden, Luri(Indo-Iranics die afstammen van Koerden), Tajiks, Balouchis, enz enz.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef DeParo het volgende:
Iran is ook maar voor ongeveer 50% Perzisch dus wat dat betreft.
Klopt:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef DeParo het volgende:
Iran is ook maar voor ongeveer 50% Perzisch dus wat dat betreft.
Evenveel Farsi(Perzen) als Azeris? Droom maar lekker verderquote:
Jij spreekt voor Turkije.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan spreek je voor Iran en niet voor Nederland. Gezien jouw avatar klopt dat ook.
Ik spreek voor Nederland en ik sta achter het buitlands beleid van Nederland. Dat kan jij niet zeggen.quote:
Hou iemand anders voor de gek.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik spreek voor Nederland en ik sta achter het buitlands beleid van Nederland. Dat kan jij niet zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |