SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Falcao heeft wel weer veel beter heading, jumping en balance. Hij doet het bij mij in ieder geval echt goed. Moet wel nog een teampje maken met RvP... Misschien iets met Sneijder, Fer etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Persie, allround beter, groter, bovendien is een beetje chauvinisme altijd mooi natuurlijk.![]()
Oke bedanktquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mane in een pack.. Carlos Mane van Sporting ja.![]()
Mane veel winstquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mane in een pack.. Carlos Mane van Sporting ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lekker belangrijk. Ik ben een verzadigde oude man, had een date met een internet chick met Nederland - Costa Rica. 10 uur begon de wedstrijd, 3 over 10 belde ze aan, en een kwartier later waren we in de slaapkamerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zowel DS2 als DSL beide zeer weinig emoticons gebruiken. Dit zou kunnen komen door de begin letters. Al gebruikt Ernst er ook niet veel..
ik vraag mij dus af, gebruiken zij het hier niet zodat ze er in de apps volledig mee los kunnen of zit het gewoon niet in het systeem.Toen we doorhadden dat er strafschoppen waren (vaag gejuich buiten, plus het tijdstip) terug naar de woonkamer gegaan en de tv aangezet. Wel raar om te zien dat Krul in de goal stond, dacht dat Cillessen geblesseerd was.
Op de website zei ze dat alle mannen hetzelfde waren, en maar 1 ding wilden. Ik zo van: Nee, maar ik ben anders. Nou, zij willen het dus net zo goed.
Na de wedstrijd afscheid genomen, en ik vond het eigenlijk niet zon chille ervaring. Beetje goedkoop, daarna maar een Fifa'tje gaan spelen. Heb alles wel meegemaakt op dat vlak, dus dat zal wel meespelen.
Daarom gebruik ik weinig smileys.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik ben een verzadigde oude man, had een date met een internet chick met Nederland - Costa Rica. 10 uur begon de wedstrijd, 3 over 10 belde ze aan, en een kwartier later waren we in de slaapkamerToen we doorhadden dat er strafschoppen waren (vaag gejuich buiten, plus het tijdstip) terug naar de woonkamer gegaan en de tv aangezet. Wel raar om te zien dat Krul in de goal stond, dacht dat Cillessen geblesseerd was.
Op de website zei ze dat alle mannen hetzelfde waren, en maar 1 ding wilden. Ik zo van: Nee, maar ik ben anders. Nou, zij willen het dus net zo goed.
Na de wedstrijd afscheid genomen, en ik vond het eigenlijk niet zon chille ervaring. Beetje goedkoop, daarna maar een Fifa'tje gaan spelen. Heb alles wel meegemaakt op dat vlak, dus dat zal wel meespelen.
Daarom gebruik ik weinig smileys.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat een slotquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik ben een verzadigde oude man, had een date met een internet chick met Nederland - Costa Rica. 10 uur begon de wedstrijd, 3 over 10 belde ze aan, en een kwartier later waren we in de slaapkamerToen we doorhadden dat er strafschoppen waren (vaag gejuich buiten, plus het tijdstip) terug naar de woonkamer gegaan en de tv aangezet. Wel raar om te zien dat Krul in de goal stond, dacht dat Cillessen geblesseerd was.
Daarom gebruik ik weinig smileys.![]()
![]()
goed punt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik weinig smileys.
Verrassende invalshoek voor iemand die alle camsites van NL onder de snelkoppelingen heeft staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoezo? Mag iemand die niet meer graag naar het stadion gaat ook geen voetbal thuis kijken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goed punt.
Verrassende invalshoek voor iemand die alle camsites van NL onder de snelkoppelingen heeft staan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verder: hij wiens naam nier genoemd mag worden die hier DS2 lekker per DM zijn pulletjes toefluistert![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha wauwquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verder: hij wiens naam nier genoemd mag worden die hier DS2 lekker per DM zijn pulletjes toefluistert
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gvdquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verder: hij wiens naam nier genoemd mag worden die hier DS2 lekker per DM zijn pulletjes toefluistert![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ga ook voor 100K packs openmaken, wil nog wel een klapper maken
Ohja, de tp zit bijna vol![]()
Maar diep van binnen lach ik.![]()
bizar jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
#LockupDS2![]()
die mensen doe beide nog steeds het zelfde ze kijken voetbal. De beleving is alleen anders.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoezo? Mag iemand die niet meer graag naar het stadion gaat ook geen voetbal thuis kijken?
Dat zou impliceren dat wanneer de dame in kwestie een mastrubatieshow weg zou geven in je slaapkamer het wel leuk is. Als je haar maar niet hoeft te nemen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zit even naar de stats van IF Morata te kijken.... Dat is wel echt een triest kaartje. Hoe kan hij 79 zijn? Met die stats hoort hij 73/74 te zijn ofzo...
Naldo is inmiddels 365k op xbox.... Heb hem verkocht bij 200k, had niet gedacht dat hij nog zoveel meer zou stijgen...![]()
![]()
quote:Vraag 39:
Wilt uw vereniging in aanmerking komen voor een éénmalige 2,5% extra korting bij een
eerste bestelling?_________!
#LockupDS2![]()
Om dezelfde reden dat IF Hooper 74 is. En ik vind die stats van IF Morata nog wel meevallen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit even naar de stats van IF Morata te kijken.... Dat is wel echt een triest kaartje. Hoe kan hij 79 zijn? Met die stats hoort hij 73/74 te zijn ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |