Ik heb op mijn kantoor een kaart hangen van 2mx1m met stickers op alle plaatsen waar ik geweest ben incl jaartal (als ik het nog weet). Dit natuurlijk naast de fotocollages... Gelukkig is mijn kantoor echt mijn kantoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:03 schreef flipsen het volgende:
Dat jullie dat allemaal bijhouden. Ik boek, vlieg en vergeet
Vakidioot!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:05 schreef Thetallguy het volgende:
Ik weet zelfs de registratie van het vliegtuig van elke vlucht die ik heb genomen
Zo heb ik al 5x met de PH-BXO van KLM de route AMS-CDG gevlogen, en ben ik afgelopen zondag met de D-ALPJ op JFK aangekomen
quote:
En de vluchtnummers en het stoelnummer?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:05 schreef Thetallguy het volgende:
Ik weet zelfs de registratie van het vliegtuig van elke vlucht die ik heb genomen
Zo heb ik al 5x met de PH-BXO van KLM de route AMS-CDG gevlogen, en ben ik afgelopen zondag met de D-ALPJ op JFK aangekomen
De straatkoers is al lang geen 200% meer hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef Individual het volgende:
2,5 week moet lukken, helemaal als je Dollars meeneemt van thuis.
Hoe goed is airbnb in BsAs?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:35 schreef flipsen het volgende:
Dus, Argentinië voor EUR 3000 te doen? Mja, kan net als je genoegen neemt met (hele) eenvoudige hotels.
Colombia? Da's wel helemaal hip.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:10 schreef TvhN het volgende:
Iemand tips voor een bestemming in november? Duur: 2 tot 2,5 weken. Budget: rond de 3000 euro. Voorkeur voor Midden-Amerika of Zuid-Amerika. Wil sowieso qua natuur wat bijzonders zien. Zon, zee en strand vind ik minder belangrijk.
Dacht zelf tot nu toe aan Argentinië en/of Chili.
Stoel 3A (en als die niet beschikbaar is 2A, 4A of 5A). Daar heb ik >90% van mijn vluchten mee.quote:
Patserquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stoel 3A (en als die niet beschikbaar is 2A, 4A of 5A). Daar heb ik >90% van mijn vluchten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |