SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Baby darling doll face honey
Tssklquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:48 schreef Crack_ het volgende: [..] Ik vind mezelf er te oud voor.
Ja ik had het nog geluisterd en ik vind het wel leuk maar niet leuk dat ik er zelf naar zou gaan luisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsskl
Had je nou nog geluisterd?als je het leuk vind kunnen we wel,samen gaan
Je vind het zelf ook geen gezicht zeg je net die clownskleurenquote:
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vind het zelf ook geen gezicht zeg je net die clownskleuren
KREKKIEEEEEEEquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HEPPIEEEEEEE, how you doing
Kieskeurig hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik had het nog geluisterd en ik vind het wel leuk maar niet leuk dat ik er zelf naar zou gaan luisteren.
quote:
Heb je mn kittie al gezien?quote:
Oh nice nice niceequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KREKKIEEEEEEE
Goeeeeeed, morgen heeft Fera vakantie
Met joouuu?
gaat niet meer gebeurenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben je al goedgekeurd door de AIVD happy
zaterdag Valentijn hehquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je mn kittie al gezien?
[..]
Oh nice nice nicee. Gaan jullie iets leuks doen?
Mijn vakantie is bijna voorbij. Zondag weer werken maar zaterdag heb ik verjaardagen enzo enzo dus dan is het al afgelopen
. ALLEEN NOG MORGEN
![]()
![]()
heb jou als vertrouwenspersoon opgeschrevenquote:
RIPRIPquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb jou als vertrouwenspersoon opgeschreven
Wat ga je doen. Uit eten?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rodin.
[ afbeelding ]