Handmatig downloaden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 06:43 schreef Bart het volgende:
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.
Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Bij mij werkt dat ook niet zo lekker... Op een of andere manier lukt het mij niet om via die pagina in te loggen. Dan nog maar even spelen met .22quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
Het is wel logisch, want het wordt van de band afgegooid waar de band ophoudt. Het is onlogisch om dingen voorbij een grijparm van een band te gooienquote:Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
Nog niet.quote:
http://www.factorio.com/blog/post/fff-118quote:Steam release date
We have been pushing the stem release forward for a pretty long time, but we finally have a definitive release date of Factorio on steam. The date is 25. February, exactly 2 months from now. We planned it to be in January, but we have found out, that we have to provide the Factorio package one month before the release to steam for inspection, and we need some extra time to solve all the little problems in 0.12 release. We also need to prepare the campaign and finish the trailers, so it is all done right.
netjes!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Jump het volgende:
25 februari komt het op Steam.
[..]
http://www.factorio.com/blog/post/fff-118
Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:50 schreef Teeno het volgende:
Het principe lijkt wat op Big Pharma? Opzich trekken dit soort spellen me wel maar om nu weer 15 euro te lappen (voor een Alpha notabene).. zal zo eens de demo bekijken.
Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning wegquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Big pharma was ik snel op uitgekeken. Factorio heb ik al 100+ uur in zitten. Vijftien euro is een koopje.
Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:12 schreef Teeno het volgende:
[..]
Poosje met de demo bezig nu, ziet er vermakelijk uit. In het begin even kutten (je crafting scherm is niet erg overzichtelijk) en als je dan steeds aangevallen wordt... Maar heb nu een turret staan dus dat neemt wel wat spanning weg
Damnquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit is van een paar versies geleden: http://images.internix.be/factorio/ (Bij het zoomen kan het even duren voor alles geladen is)
En dat is nog maar een kleine fabriek
je kan ook de belt naar beneden laten lopen, parallel aan de furnaces zodat je kan uitbreiden..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:
[..]
Damn
Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.
--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]
--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef Teeno het volgende:
[..]
Damn
Wat is de oplossing om 2 furnaces te bedienen met 1 mining drill? De drill heeft een mining speed van 1.0 en de furnace een crafting speed van 0.5.
--edit--
Heb het nu op deze manier gedaan... weet niet of het de "nette" manier is?
[ afbeelding ]
--edit2--
Die enkele transportbelts nog even vervangen door wooden crates en dat moet um dan zijn.
Ja hoerig is dat hequote:Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef Burrito het volgende:
wat een KUT spel. Gister demo gedownload en uren non-stop gespeeld. Veel te verslavend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |