abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:47:56 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_150568974
quote:
9s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.
Als het je niet boeit maakt het het nog geen slecht spel hè :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:04:56 #202
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_150569392
quote:
9s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik deed eerst een 'vrij' spelletje maar snapte er geen hol van. Toen maar aan de missies begonnen en nu snap ik het wel, maar het kon me nog niet boeien. Misschien moet ik het langer dan een half uur spelen.

[..]

Daarom speel ik het ook niet met je moeder. :D :D :D
Er is gewoon een tutorial he ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_150635139
Wat gaaf, een Factorio topic _O_

Ben in mijn sandboxgame langzaam door mijn resources heen aan het raken, dus druk bezig met het inrichten van outposts met treinverbindingen.

En teveel splitters inderdaad, dus ik moet de grondstoffen op meerdere locaties mijn fabriek binnen gaan laten komen. Genoeg uitdagingen in ieder geval :D
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 21:17:02 #204
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153936266
Voor de mensen die het al gespeeld heb ben, jullie wetne hoe veel resources je nodig hebt voor de Rocket Defense. Hier eem album van een fabriekje die er 1 per minuut maakt!!

http://imgur.com/a/xcYxk (bron).

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 22:02:29 #205
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153937756
Wat? :D
Tering _O-.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 22:11:27 #206
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153938050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Bart het volgende:
Wat? :D
Tering _O-.
Dat was ook mijn eerste reactie :D

Aangezien jij er ook al wat uren hebt in zitten, weet je ook hoeveel werk dat is.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 22:14:33 #207
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153938159
Ik ben al 40 uur bezig voor ik een fabriek heb om überhaupt 1 rocket defense te maken :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 29 juni 2015 @ 22:36:44 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153938897
dus; waar defendt die rocket defense dan tegen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Lieve Belg maandag 29 juni 2015 @ 23:10:24 #209
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153940236
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Maanvis het volgende:
dus; waar defendt die rocket defense dan tegen?
Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.
Later zou daar een reis naar een andere planeet bijkomen en nog wat stuff in de ruimte en zo. Maar over de nieuwe endgame is nog niet alles beslist.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 29 juni 2015 @ 23:34:33 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153941202
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef Jump het volgende:

[..]

Voorlopig is dat het doel van het spel. Als je het bouwt en activeert komen die aliens je aanvallen. Je moet die aanval dan 5 minuten (?) ophouden. Maar meestal stelt dat niet voor, aangezien ik alle aliens in de buurt uitgemoord heb.
Later zou daar een reis naar een andere planeet bijkomen en nog wat stuff in de ruimte en zo. Maar over de nieuwe endgame is nog niet alles beslist.
Ooh da's wel vet, wat meer story doelen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_153942658
5 minuten gespeeld, vind het nu al een bazengame. :D Morgen verder.
pi_153945892
Speel nu met een paar mods en dat maakt het toch wel een stuk interessanter. Was met de base game al bezig met tiende fabriek ofzo en wilde nu wel eens wat anders. Is echt een aanrader om te checken op de officiële forums. Hoop verschillende mods die je kunt proberen. DyTech, Bob's Mods. Sommige mods gooien de balance wel een beetje in de war. Heb nu bijvoorbeeld compact power waarbij je wel per tier een procentuele productivity loss hebt maar gezien de ruimte die je bespaart is dat het compleet waard.

Ben verder nog aan het hopen op een mod met goede trading opties of missies van de "home planet" of iets dergelijks. Maar goed, het blijft een heerlijk spel om mee te pielen. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 09:32:59 #213
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153946883
Ik heb dytech geprobeerd, maar dat was me té uitgebreid.

Nu afwachten tot 0.12 uit is, dat wordt weer vet. Personal roboport :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153956215
Zit alleen even te vogelen met hoe ik meerdere furnaces 1 ding kan laten branden. Want op mijn transport belt is er een opstapeling van iron ore, maar ik heb er maar 1 furnace voor lopen.

EDIT: heb al. :+
pi_153958112
Heb alleen wat moeite met de tweede campaign, eerste level. Moet ik een lab maken, waar ik science packs voor nodig heb. Maar daar kan ik niets over vinden, qua hoe en wat. Dat is wat matig.
pi_153983996
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_153984185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Daar ontkom je toch niet aan. Ik probeer tegenwoordig modulair te bouwen, dus aparte productiegebieden voor bepaalde sectoren. Dan kun je de tussenproducten via treinen rond laten gaan en terplekke met logistic-bots laten distribueren.

Maakt het ook een stuk eenvoudiger om nieuwe outposts te plaatsen bij grondstoffen, want je hoeft die grondstoffen dan enkel nog maar in je treinnetwerk te plaatsen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 18:36:22 #218
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153984234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:35 schreef einschtein het volgende:
Heb alleen wat moeite met de tweede campaign, eerste level. Moet ik een lab maken, waar ik science packs voor nodig heb. Maar daar kan ik niets over vinden, qua hoe en wat. Dat is wat matig.
Eerste packs moet je met de hand maken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153985776
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Eerste packs moet je met de hand maken.
Kwam ik achter. :P
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:11:21 #220
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153986178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steel is trouwens wel tergend traag qua productie.

Ben nog steeds aan het nadenken over betere setups. Ik bouw persoonlijk het liefst alles waarbij output eerst op belt gaat. Nu een beetje aan het testen met direct van ene assembly machine naar de volgende. Voor inserters, belts en assembly machines is dat wel lekker compact.

Blijf ook meestal wel redelijk strict binnen het plan om de main bus bijvoorbeeld verticaal te doen en de rest dan horizontaal. Alleen loop je dan op een gegeven moment wel tegen een horizontale limiet aan qua throughput.
Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf op :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:16:35 #221
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153986281
Factorio is fantastisch, totdat ik mijn hersens brak omdat ik een super idee had. Misschien dat het tegenwoordig eenvoudiger kan, iemand?

Ik was van plan een enorme storageroom te bouwen van kisten, die allemaal een voor een eens 1 van de items beschikbaar zouden bevatten.

Dus met handjes moesten dan van elk beschikbaar item 1, in de volgende kist geploft worden. En dat in een cirkel, dus het laatste kistje werd weer aangesloten op het eerste kistje.

De theorie was dus dat je zo een enorm warehouse zou krijgen, waar je maar een grijper op een kistje hoefde te zetten en dat daar alles wel eens een keer langs zou komen.

Maar ja toen brak ik dus mijn brein, en had ik geen zin meer.
  Lieve Belg woensdag 1 juli 2015 @ 20:17:34 #222
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153986304
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Zolang je maar geen copper wire op een band doet, daar staat de doodstraf op :P.
Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskes :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153986549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Factorio is fantastisch, totdat ik mijn hersens brak omdat ik een super idee had. Misschien dat het tegenwoordig eenvoudiger kan, iemand?

Ik was van plan een enorme storageroom te bouwen van kisten, die allemaal een voor een eens 1 van de items beschikbaar zouden bevatten.

Dus met handjes moesten dan van elk beschikbaar item 1, in de volgende kist geploft worden. En dat in een cirkel, dus het laatste kistje werd weer aangesloten op het eerste kistje.

De theorie was dus dat je zo een enorm warehouse zou krijgen, waar je maar een grijper op een kistje hoefde te zetten en dat daar alles wel eens een keer langs zou komen.

Maar ja toen brak ik dus mijn brein, en had ik geen zin meer.
Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomst ;) Dit soort dingen zijn na wat research veel makkelijker op te lossen met logisticbots. Dan heb je gewoon een centrale opslag en de bots zorgen voor de distributie.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:50:42 #224
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153987091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:26 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Plus dat je dan een enorm lage capaciteithebt omdat alles ellenlang moet wachten tot er iets langkomst ;) Dit soort dingen zijn na wat research veel makkelijker op te lossen met logisticbots. Dan heb je gewoon een centrale opslag en de bots zorgen voor de distributie.
Ja dat was dan wel het nadeel. En inderdaad zo ver als met die robots ben ik niet gekomen. Tot aan de snelste lopende banden en grootste kistjes wel :P
pi_153989118
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:17 schreef Jump het volgende:

[..]

Je kan dat doen voor een korte afstand voor kleine benodigdheden, maar niet voor die groene dingskes :P
Waarom niet dan?
pi_153989628
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:26:08 #227
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:24 schreef einschtein het volgende:
Maar wat ik ook nog lastig vind, is om een belt optimaal te benutten. Als het op één lijn ligt en de inserts ze erop leggen, dan liggen ze allemaal in één strook in plaats van op twee.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat je banden een veel te kleine capaciteit hebben voor copper wire. En omdat je research hebt waarmee een grijparm 2 of meer items tegelijk oppakt als je ze van fabriek naar fabriek verplaatst, dus dan gaat het veel harder. Groene printplaatjes moet je echt een copperwire-fabriek naast plempen. Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153989738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:32:33 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153989894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, maar aan dat soort omweggetjes heb ik eigenlijk een hekel want lelijk. :D Maar tja, als het niet anders kan.
Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_153990260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef Bart het volgende:

Of ng beter: 3 copper wire op 2 groene printplaten.
Handig tooltje om zulke verhoudingen te berekenen:
http://rubyruy.github.io/factorio-calc/
  Lieve Belg woensdag 1 juli 2015 @ 22:53:18 #231
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_153990563
Deze hier nog eens plaatsen. Dit was van 0.9.6 of zo denk ik: http://images.internix.be/factorio/

Daar zie je mijn copper wires direct in de fabriek teruggaan, niet via transportband.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_153996332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou ja, de beste oplossing is om aan beide kanten van de band fabriekjes te hebben. Dan wordt de hele band gevuld.
Ik gebruik nog een andere methode, twee rijen assembly met daartussen twee belts. De assembly output met een blauwe en een rode. Op die manier kunnen ze twee lijnen vullen. Aan het einde van de lijn assembly een splitter zodat alles gelijk verdeeld wordt over de belts. Op die manier heb je voor het volgende deel meer throughput als je naar meerdere lijnen split.

Doe trouwens wel copper op belt. Bij elec circuits heb ik alternating belts waarbij ze zowel van links als rechts inputs kunnen pakken. En die worden gevoerd door dubbele belts copper.

Misschien eens kijken naar beltless setup daarvoor.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:01:27 #233
19840 Libris
Live from Singapore
pi_154215937
Vandaag waarschijnlijk de lang verwachte 0.12 versie :)

Nieuwe end game en andere improvements

• Multiplayer enhancments (lag hiding, better pvp/forces support)
• First part of the endgame conent. (Build rocket and send it to space).
• Chain signals (trains).
• Combinator and more circuit logic.
• Personal roboport
• Optimisation of the game simulation speed (mainly transport belt simulation)
• New graphics of combat robots
• Attempt of steam integration
pi_154221770
Steam integration? :o
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:32:24 #235
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154222315
*O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154222388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam integration? :o
Zal dan wel om stoommachines gaan? Toch? Toch??? :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_154222682
Ze staan wel in vroeg stadium op Steam Greenlight, je kan alleen nog niet stemmen volgens mij?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125195010
No amount of money ever bought a second of time.
  Lieve Belg vrijdag 10 juli 2015 @ 15:02:38 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154223026
Ze staan al twee jaar in concept op Steam.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 10 juli 2015 @ 23:39:58 #239
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154237426
https://www.factorio.com/blog/post/fff-94
No 0.12 Release today
The game works (almost) pretty fine on singleplayer, but the multiplayer part still needs lot of love. We fixed several determinism issues this week, but it still isn't enough, as we have desync issues every few minutes.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:01:22 #240
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154426383
0.12 is uit *O*.
http://www.factorioforums.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=13512
SPOILER: changelist
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bart op 17-07-2015 22:09:14 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg vrijdag 17 juli 2015 @ 22:29:31 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154427281
Godver Bart, ik was juist terug gestart met Terraria. Nu ben ik verplicht om ook nog alle nieuwe dingen hier in 0.12 te gaan ontdekken!!!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 18 juli 2015 @ 06:43:15 #242
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154433357
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154441195
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 18:55:41 #244
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154442847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154445186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 06:43 schreef Bart het volgende:
Deze is trouwens wel hoerig:
• Items on transport belts don't go off the belt at the end, so the transport belt has to go directly in front of the required inserter.

Heb hier en daar best wel wat moeten aanpassen, sommigen dingen passen nu niet meer :').
eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
  zaterdag 18 juli 2015 @ 20:46:21 #246
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154446211
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie experimental updates aanstaan?
Ik zit nog op 0.11.22 en ik krijg de melding dat er geen updates zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef Bart het volgende:

[..]

Handmatig downloaden.
http://www.factorio.com/download/experimental
Bij mij werkt dat ook niet zo lekker... Op een of andere manier lukt het mij niet om via die pagina in te loggen. Dan nog maar even spelen met .22 ;)

of iemand toevallig .exe oid via WeTransfer?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:24:25 #247
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154447386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef mschol het volgende:

[..]

eindelijk dat laatste stukje dus verbeterd.. ik ergerde me er al aan dat bij normaal links/rechts pakken er altijd 1 bleef liggen..
Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_154453907
Is hij ook op steamplay?
blablablabla
pi_154453978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Er bleef er nooit een liggen, als je je bandje gewoon een vakje eerder liet eindigen. Maar nu moet je dus overal weer een vakje aanbouwen. En daar is niet altijd ruimte voor.
mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
  zondag 19 juli 2015 @ 08:59:16 #250
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_154457381
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, dat extra vakje bouwen deed ik wel altijd, niet bouwen was namelijk totaal niet logisch (de band houdt immers op, en dat is/zou het laatste vakje met een product moeten zijn, niet 1 verder.
Het is wel logisch, want het wordt van de band afgegooid waar de band ophoudt. Het is onlogisch om dingen voorbij een grijparm van een band te gooien ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')