abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:18:42 #76
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149843709
Ik heb overigens mijn turrets altijd met de hand gevuld. 25 ammo erin, op plekken met veel aanvallen later 50 en uiteindelijk 100. Werkt ook wel maar je moet toch af en toe je basis rond. Op een gegeven moment over op laser turrets. Ideaal, tot je van drie kanten tegelijk aangevallen wordt en je opeens geen power meer hebt _O-.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149843737
Die kut beesten irriteren me echt.
(she/her)
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:22:08 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149843891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
Die kut beesten irriteren me echt.
turrets jonguh
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149844191
heb er al tijden geen omkijken naar :)
In the coolest little capital of the world
pi_149883997
tip, voor zover nog niet bekend, voor de mensen die graag een grid willen zien:
druk F4, zet "show_tile_grid" aan
eventueel "show_detailed_info", "Show_enviroment_sound_info" , "Show_fluid_box_fluid_info" uitzetten

druk weer F4 en vervolgens kan je met F5 het grid aan of uit zetten..
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:25:28 #81
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149885295
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:27 schreef mschol het volgende:
tip, voor zover nog niet bekend, voor de mensen die graag een grid willen zien:
druk F4, zet "show_tile_grid" aan
eventueel "show_detailed_info", "Show_enviroment_sound_info" , "Show_fluid_box_fluid_info" uitzetten

druk weer F4 en vervolgens kan je met F5 het grid aan of uit zetten..
Goede tip ^O^
pi_149885734
heeft iemand hier al met treinen gewerkt?

ik heb nu een hele simpele A-B track aangelegd, een trein met dubbele locomotieven (voor en achter)
stations neergezet en toegevoegd aan het schema.
vervolgens druk ik op "run the train"
en krijg ik de "no path" error

Een rondje maken schijnt, volgens een tutorial, niet nodig te zijn omdat ik aan 2 kanten een loc heb..
tevens stoppen mijn inserters niets in mijn wagons.. :(
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:49:57 #83
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149885932
Dat is het enige waar ik nog geen ervaring mee heb, treinen :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149886727
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:49 schreef Bart het volgende:
Dat is het enige waar ik nog geen ervaring mee heb, treinen :P.
na wat kutten is het wel gelukt.. plaatsing van de stations (links of rechts v/d track) had het mee te maken..
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:15:34 #85
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149890294


Stukje van mijn fabriek.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149903061
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]

Stukje van mijn fabriek.
ziet er goed uit.. :P

ik heb nu wel een aantal een irritant iets meegemaakt.. dan valt een hele productielijn zonder echte reden stil, de inserter voert de fabriek niks meer terwijl de band helemaal vol ligt..

plaats ik vervolgens de inserter opnieuw werkt het wel weer..

Net een productie lijntje toegevoegd die de science pack 3 creeert...

hij produceert nu nog te weinig maar dat komt wel :P

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 21-02-2015 23:21:25 ]
pi_149907119
Geniaal spel, ik kan mij moeilijk voorstellen dat het pas een alpha is, het voelt meer aan als een complete versie, vooral qua bugs.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaXz op 22-02-2015 21:36:11 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 07:49:19 #88
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149911393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ziet er goed uit.. :P

ik heb nu wel een aantal een irritant iets meegemaakt.. dan valt een hele productielijn zonder echte reden stil, de inserter voert de fabriek niks meer terwijl de band helemaal vol ligt..

plaats ik vervolgens de inserter opnieuw werkt het wel weer..
Ik heb dat dacht ik twee keer gehad, maar alleen wanneer ik de productie van de fabriek wijzig. Nooit echt spontaan uit zichzelf.
quote:
Net een productie lijntje toegevoegd die de science pack 3 creeert...
[ afbeelding ]
hij produceert nu nog te weinig maar dat komt wel :P
Blauwe science is best complex te maken, nice :). Je hebt er inderdaad wel veel meer van nodig, 3 rode 3 groene 8 blauwe of zo is een beetje in verhouding dacht ik. Ben zelf ook nog een beetje zoekende daarin :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149915659
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 07:49 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb dat dacht ik twee keer gehad, maar alleen wanneer ik de productie van de fabriek wijzig. Nooit echt spontaan uit zichzelf.
Voor een alpha vind ik het een vrij goede score, 1 bug.

quote:
Blauwe science is best complex te maken, nice :). Je hebt er inderdaad wel veel meer van nodig, 3 rode 3 groene 8 blauwe of zo is een beetje in verhouding dacht ik. Ben zelf ook nog een beetje zoekende daarin :P.
Ik denk dat ik dat hele gebied eens opnieuw ga opbouwen, het is ooit opgezet met alleen rood en groen in gedachte, blauw kan ik dus eigenlijk niet kwijt


Een nieuw spelletje starten is ook wel een idee, dit keer niet peaceful...
  zondag 22 februari 2015 @ 15:39:54 #90
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149919844
Ook mijn map dan maar eens laten zien. Hiermee ook begonnen ooit, toen dus gekozen voor gruwelijk grote mining-area's :') haha

Ondertussen begin ik het steeds meer te begrijpen, maar door alle research-mogelijkheden ben ik er nog láng niet. Ook zal het allemaal vast en zeker efficiënter kunnen ;)





  zondag 22 februari 2015 @ 15:41:30 #91
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149919935
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Saninl het volgende:
Ook mijn map dan maar eens laten zien. Hiermee ook begonnen ooit, toen dus gekozen voor gruwelijk grote mining-area's :') haha

Ondertussen begin ik het steeds meer te begrijpen, maar door alle research-mogelijkheden ben ik er nog láng niet. Ook zal het allemaal vast en zeker efficiënter kunnen ;)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
plaatjes werken niet... probeer anders imgur.com
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 22 februari 2015 @ 15:44:59 #92
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149920142
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Bart het volgende:

[..]

plaatjes werken niet... probeer anders imgur.com
Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen :) Thnx anyway :)

edit: nu trouwens begonnen met Oil. Dat gaat me weer een hoop vrije tijd kosten :s)

[ Bericht 11% gewijzigd door Saninl op 22-02-2015 16:48:07 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 17:05:59 #93
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149923728
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Saninl het volgende:

[..]

Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen :) Thnx anyway :)

edit: nu trouwens begonnen met Oil. Dat gaat me weer een hoop vrije tijd kosten :s)
Probeer zo veel mogelijk ondergrondse buizen te gebruiken. Als het druk wordt kun je nergens meer lopen met bovengrondse buizen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149924373
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Saninl het volgende:

[..]

Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen :) Thnx anyway :)

heb je steam? Voeg hem dan toe als non steam game, dan kan je vervolgens screenshots via steam nemen en ook daar online opslaan
  zondag 22 februari 2015 @ 17:51:14 #95
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149925412
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Probeer zo veel mogelijk ondergrondse buizen te gebruiken. Als het druk wordt kun je nergens meer lopen met bovengrondse buizen.
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je steam? Voeg hem dan toe als non steam game, dan kan je vervolgens screenshots via steam nemen en ook daar online opslaan
Beide goede tips, thnx ^O^
  zondag 22 februari 2015 @ 21:25:32 #96
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149934590


Mijn olieproductie :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149935903
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:25 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn olieproductie :P.
wat ik mij afvraag bij jou: doe je dat gestructureerde aanleggen standaard of is het eerst een rommel (zoals bij mij) en daarna geoptimaliseerd?
pi_149940199
Dit klinkt als een heel leuk spel. Ik ga direct de demo downloaden.
  maandag 23 februari 2015 @ 08:35:35 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149945852
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik mij afvraag bij jou: doe je dat gestructureerde aanleggen standaard of is het eerst een rommel (zoals bij mij) en daarna geoptimaliseerd?
Ik vind dit nou juist een van de minder gestructureerde delen van mijn huidige spel :P. Maar ik probeer in het begin al wel redelijk rekening te houden met toekomstige uitbreidingen. Lukt echter niet altijd, ik had niet voorzien dat ik zo ontzettend veel ijzersmelterijen nodig zou hebben dus die staan een beetje kriskras door elkaar omdat ruimtegebrek :P.

Dit is het eerste spel waar ik gebruik heb gemaakt van een main bus. Heeft voor en nadelen. Het is makkelijk uit te breiden en op te schalen. Maar sommige grondstoffen zijn aan het eind van je bus gewoon op, doordat er in totaal meer verbruikt wordt dan de totale capaciteit van de band aan het begin van de bus. Dan moet je ergens halverwege gaan invoegen. Zal kijken of ik er vanavond wat plaatjes van kan posten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart op 23-02-2015 08:41:52 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:07:34 #100
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_149948904
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:35 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vind dit nou juist een van de minder gestructureerde delen van mijn huidige spel :P. Maar ik probeer in het begin al wel redelijk rekening te houden met toekomstige uitbreidingen. Lukt echter niet altijd, ik had niet voorzien dat ik zo ontzettend veel ijzersmelterijen nodig zou hebben dus die staan een beetje kriskras door elkaar omdat ruimtegebrek :P.

Dit is het eerste spel waar ik gebruik heb gemaakt van een main bus. Heeft voor en nadelen. Het is makkelijk uit te breiden en op te schalen. Maar sommige grondstoffen zijn aan het eind van je bus gewoon op, doordat er in totaal meer verbruikt wordt dan de totale capaciteit van de band aan het begin van de bus. Dan moet je ergens halverwege gaan invoegen. Zal kijken of ik er vanavond wat plaatjes van kan posten.
Wat is een main bus? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')