turrets jonguhquote:
Goede tipquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:27 schreef mschol het volgende:
tip, voor zover nog niet bekend, voor de mensen die graag een grid willen zien:
druk F4, zet "show_tile_grid" aan
eventueel "show_detailed_info", "Show_enviroment_sound_info" , "Show_fluid_box_fluid_info" uitzetten
druk weer F4 en vervolgens kan je met F5 het grid aan of uit zetten..
na wat kutten is het wel gelukt.. plaatsing van de stations (links of rechts v/d track) had het mee te maken..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:49 schreef Bart het volgende:
Dat is het enige waar ik nog geen ervaring mee heb, treinen .
ziet er goed uit..quote:
Ik heb dat dacht ik twee keer gehad, maar alleen wanneer ik de productie van de fabriek wijzig. Nooit echt spontaan uit zichzelf.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er goed uit..
ik heb nu wel een aantal een irritant iets meegemaakt.. dan valt een hele productielijn zonder echte reden stil, de inserter voert de fabriek niks meer terwijl de band helemaal vol ligt..
plaats ik vervolgens de inserter opnieuw werkt het wel weer..
Blauwe science is best complex te maken, nice . Je hebt er inderdaad wel veel meer van nodig, 3 rode 3 groene 8 blauwe of zo is een beetje in verhouding dacht ik. Ben zelf ook nog een beetje zoekende daarin .quote:Net een productie lijntje toegevoegd die de science pack 3 creeert...
[ afbeelding ]
hij produceert nu nog te weinig maar dat komt wel
Voor een alpha vind ik het een vrij goede score, 1 bug.quote:Op zondag 22 februari 2015 07:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb dat dacht ik twee keer gehad, maar alleen wanneer ik de productie van de fabriek wijzig. Nooit echt spontaan uit zichzelf.
Ik denk dat ik dat hele gebied eens opnieuw ga opbouwen, het is ooit opgezet met alleen rood en groen in gedachte, blauw kan ik dus eigenlijk niet kwijtquote:Blauwe science is best complex te maken, nice . Je hebt er inderdaad wel veel meer van nodig, 3 rode 3 groene 8 blauwe of zo is een beetje in verhouding dacht ik. Ben zelf ook nog een beetje zoekende daarin .
plaatjes werken niet... probeer anders imgur.comquote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Saninl het volgende:
Ook mijn map dan maar eens laten zien. Hiermee ook begonnen ooit, toen dus gekozen voor gruwelijk grote mining-area's haha
Ondertussen begin ik het steeds meer te begrijpen, maar door alle research-mogelijkheden ben ik er nog láng niet. Ook zal het allemaal vast en zeker efficiënter kunnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen Thnx anywayquote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
plaatjes werken niet... probeer anders imgur.com
Probeer zo veel mogelijk ondergrondse buizen te gebruiken. Als het druk wordt kun je nergens meer lopen met bovengrondse buizen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen Thnx anyway
edit: nu trouwens begonnen met Oil. Dat gaat me weer een hoop vrije tijd kosten
heb je steam? Voeg hem dan toe als non steam game, dan kan je vervolgens screenshots via steam nemen en ook daar online opslaanquote:Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jep, had het al door, was al via andere opties aan het proberen Thnx anyway
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Probeer zo veel mogelijk ondergrondse buizen te gebruiken. Als het druk wordt kun je nergens meer lopen met bovengrondse buizen.
Beide goede tips, thnxquote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je steam? Voeg hem dan toe als non steam game, dan kan je vervolgens screenshots via steam nemen en ook daar online opslaan
wat ik mij afvraag bij jou: doe je dat gestructureerde aanleggen standaard of is het eerst een rommel (zoals bij mij) en daarna geoptimaliseerd?quote:
Ik vind dit nou juist een van de minder gestructureerde delen van mijn huidige spel . Maar ik probeer in het begin al wel redelijk rekening te houden met toekomstige uitbreidingen. Lukt echter niet altijd, ik had niet voorzien dat ik zo ontzettend veel ijzersmelterijen nodig zou hebben dus die staan een beetje kriskras door elkaar omdat ruimtegebrek .quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag bij jou: doe je dat gestructureerde aanleggen standaard of is het eerst een rommel (zoals bij mij) en daarna geoptimaliseerd?
Wat is een main bus?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind dit nou juist een van de minder gestructureerde delen van mijn huidige spel . Maar ik probeer in het begin al wel redelijk rekening te houden met toekomstige uitbreidingen. Lukt echter niet altijd, ik had niet voorzien dat ik zo ontzettend veel ijzersmelterijen nodig zou hebben dus die staan een beetje kriskras door elkaar omdat ruimtegebrek .
Dit is het eerste spel waar ik gebruik heb gemaakt van een main bus. Heeft voor en nadelen. Het is makkelijk uit te breiden en op te schalen. Maar sommige grondstoffen zijn aan het eind van je bus gewoon op, doordat er in totaal meer verbruikt wordt dan de totale capaciteit van de band aan het begin van de bus. Dan moet je ergens halverwege gaan invoegen. Zal kijken of ik er vanavond wat plaatjes van kan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |