Nou dat trouwen ging nog wel... alleen de kinderen erbij...quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien toch maar niet met een hoer trouwen dus?
Dit soort dramatische gebeurtenissen zijn dus te voorkomen.
Nee, niet aan de drugs & drinkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen meth zou dus geen probleem moeten zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, niet aan de drugs & drinken
Ik denk dat haar mentale staat de oorzaak is geweest. Drank en drugs de aanjager.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, niet aan de drugs & drinken
1+1=quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:06 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Ik denk dat haar mentale staat de oorzaak is geweest. Drank en drugs de aanjager.
Je grossiert weer in flauwekul.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gaat niet om excuseren maar om toerekeningsvatbaarheid.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:13 schreef Beauke het volgende:
De rillingen lopen over m'n rug, wat afschuwelijk.
Geen enkele geestestoestand of drug is een excuus voor dit gedrag.
Verder dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:13 schreef Beauke het volgende:
De rillingen lopen over m'n rug, wat afschuwelijk.
Geen enkele geestestoestand of drug is een excuus voor dit gedrag.
Arme meisjes.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderbouw deze knullige uitspraak eens middels empirisch onderzoek.
Cocaine is a hell of a drug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk naar die gezichtjes...
Hoe kan je je eigen kinderen zo laten lijden.....
En dat loopt dan gewoon rond in deze wereld. Het zal maar naast je wonen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat is meer dan wat ze had in Senegal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:06 schreef HexHunter het volgende:
30 jaar op droog brood en water.
Dat zal die kuthoer leren!
Coke? Fat lijkt mij niet, beetje te dure drug, ik denk eerder aan speed of methquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cocaine is a hell of a drug.
Onderschat ook zwarte magie in die cultuur niet.
20 euro voor een halve gram vind jij veel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Coke? Fat lijkt mij niet, beetje te dure drug, ik denk eerder aan speed of meth
Wtf ....quote:Vriendjes van de slachtoffertjes leggen tekeningen neer en brandende kaarsen.
Kijk eens goed naar de foto, ja dat is veel voor deze senegalese hoerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
20 euro voor een halve gram vind jij veel?
Buuuurrrrrnn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Harde backfire voor die man. Letterlijk.
Hoe ver kom je met een halfie? Voor je het weet spendeer je meer aan buiten abbo minuten dan aan je snuifje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
20 euro voor een halve gram vind jij veel?
extreem gestoord zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Idd.quote:
Niet ver, en zeker niet als het zo vreselijk versneden is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:12 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Hoe ver kom je met een halfie? Voor je het weet spendeer je meer aan buiten abbo minuten dan aan je snuifje.
Precies, egoïstische Senegalese kuthoer!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
2, 4 en 6. Te jong om om ook maar te snappen dat pap en mam ruzie hebben.
in elk geval maatregelen nemen dat ze niet weer zwanger kan worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Kreator het volgende:
Die moet je dus gewoon nooit meer vrijlaten.
Haar kut laten dichtschroeien, kan zij ook voelen wat verbranden is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval maatregelen nemen dat ze niet weer zwanger kan worden.
Ahhhh kijk, alles voor de kinderen he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haar kut laten dichtschroeien, kan zij ook voelen wat verbranden is.
Die dame was vroeger ook een hoer. Dat zegt sowieso al iets over haar moraal. Voeg daarbij drugs en drank en dat kan misgaan ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cocaine is a hell of a drug.
Onderschat ook zwarte magie in die cultuur niet.
Waarom dan nog TBS?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Geschifte kutwijf levenslang zonder kans op vrijlating en tbs geven.
Niets mis met vrouwen die werken voor hun geld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die dame was vroeger ook een hoer. Dat zegt sowieso al iets over haar moraal. Voeg daarbij drugs en drank en dat kan misgaan ja.
Ik stond net hetzelfde te denken: don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Werken als hoer zegt wel wat over haar moraal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen die werken voor hun geld.
Drank en drugs is een ander verhaal.
Ik ben een kerel, als ik 5x op een dag 100,- kan verdienen door met een vrouw naar bed te gaan, dan zie ik daar het probleem niet in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Werken als hoer zegt wel wat over haar moraal.
Jij bent een kerel. Een vrouw zit iets anders in elkaar. Een kk lelijke vrouw zal op een dag 5 keer ¤ 100 verdienen, jij zult als hoer voor vrouwen geen 5 x ¤ 100 per dag verdienen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ben een kerel, als ik 5x op een dag 100,- kan verdienen door met een vrouw naar bed te gaan, dan zie ik daar het probleem niet in.
Sex is niet iets heiligs of zo.
Daarom ook alsquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent een kerel. Een vrouw zit iets anders in elkaar. Een kk lelijke vrouw zal op een dag 5 keer ¤ 100 verdienen, jij zult als hoer voor vrouwen geen 5 x ¤ 100 per dag verdienen.
Het trekt een apart slag volk aan. Het werk zelf en de omstandigheden doen ook wel wat met iemand.
Het is een hard en apart wereldje. Daar komt niet iedereen even goed uit hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daarom ook als
Maar heb een paar vriendinnen die dit vroeger ook gedaan hebben, zijn gewoon normale leuke vrouwen.
Er zitten meer hoeren niet achter de ramen dan wel.
Als je een verband ontdekt dat het gemiddeld vaker hoeren zijn of vrouwen die in het verleden hoer zijn geweest die dit flikken met hun kinderen heb je een punt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een hard en apart wereldje. Daar komt niet iedereen even goed uit hè.
nieuwsblad.bequote:Lennik - ‘Eerder een hond dan een man.’ Sonja Thioro Mbow had vorige week al flink uitgehaald naar haar ex-man Hellmut Ulin. Ze had medelijden met de vader van haar vier kinderen, schreef ze op Facebook. ‘Hij heeft zoveel haat in zich dat hij er niet door kan eten of drinken.’
‘Hoor je ze schreeuwen? Je kan maar beter naar huis komen. Maar het zal toch te laat zijn. Ze zullen het toch niet overleven.’ Het telefoontje dat Sonja Thioro Mbow woensdagmiddag pleegde, op het moment dat drie van haar vier kinderen in een bergruimte van hun woning aan het sterven waren, liet weinig aan de verbeelding over.
Meer hond dan mens
Mbow koesterde een grondige haat tegenover haar ex-man Hellmut Ulin. Dat blijkt ook uit berichten en reacties op foto’s die ze de laatste dagen op Facebook postte via haar account.
‘Een wezen dat dichter bij een hond staat dan bij een mens’, noemt Mbow haar ex-man en vader van haar kinderen er. ‘Hij heeft respect voor niemand, zelfs niet voor zichzelf. Hij heeft zoveel haat in zich tegenover anderen dat hij er niet van kan eten of drinken. Mensen zien die gelukkig zijn, zich goed in hun vel voelen of gewoon aan het rusten zijn - zijn vrouw inbegrepen - maakt hem onbeschrijflijk boos. Dat zijn vader officier was bij de Waffen-SS noemt hij als excuus voor zijn gedrag. Ik ben opgegroeid in een wereld vol geweld, zegt hij dan. Maar volgens mij is het eerder in een wereld vol haat.’
Mbow heeft medelijden met de man en de mensen rondom hem, schrijft ze. ‘Jullie zetten jullie zelf en de kinderen op weg naar een grote faling.’
Veel reacties
Sinds de gruwelijke moord op haar drie kinderen verschijnen er vernietigende posts van andere mensen op het profiel van de vrouw. ‘Je bent een egoïste en een monster’ en ‘Een vrouw als jij kun je niet ‘mama’ noemen’ zijn maar enkele van de reacties.
Het is inderdaad een klassiek gevalletje, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, en toch lijkt het me niet iemand die de Medea gelezen heeft...
Het gaat niet alleen om kinderen in brand steken. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:27 schreef Beauke het volgende:
[..]
Als je een verband ontdekt dat het gemiddeld vaker hoeren zijn of vrouwen die in het verleden hoer zijn geweest die dit flikken met hun kinderen heb je een punt.
Dit inderdaad..In en in triest!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:06 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Ik denk dat haar mentale staat de oorzaak is geweest. Drank en drugs de aanjager.
Menig thuisprostituee heeft een aantal vaste klanten en eventueel af en toe een losse, die krijgt van dat harde en aparte wereldje bijzonder weinig mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een hard en apart wereldje. Daar komt niet iedereen even goed uit hè.
Nee, ik zie geen verband.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om kinderen in brand steken. Gelukkig maar.
Dat klopt. Ik doel dan ook op ramen en bv. Duitse FKK clubs. Dat had ik er bij moeten zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Menig thuisprostituee heeft een aantal vaste klanten en eventueel af en toe een losse, die krijgt van dat harde en aparte wereldje bijzonder weinig mee.
Ah, o.k.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik doel dan ook op ramen en bv. Duitse FKK clubs. Dat had ik er bij moeten zetten.
Ben jij straatprostituee geweest dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, o.k.
In mijn ervaring kom je de verknipte figuren vooral tegen in de straatprostitutie, vroeger de meest verknipte dingen meegemaakt bij het oude Groninger museum in de jaren '80
Is dat de enige manier waarop je contact kunt hebben met die mensen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ben jij straatprostituee geweest dan?
Dat zijn voornamelijk verslaafden en die zullen wel verknipt zijn ja. Is in NL toch al aardig teruggedrongen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, o.k.
In mijn ervaring kom je de verknipte figuren vooral tegen in de straatprostitutie, vroeger de meest verknipte dingen meegemaakt bij het oude Groninger museum in de jaren '80
Tuurlijk niet, stond er alleen een beetje zo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is dat de enige manier waarop je contact kunt hebben met die mensen?
Er is meer regulering gekomen met de tippelzone's aan de rand van de stad. Maar mijn inziens is er eerder een scheiding geweest, meer mensen werken nu vanuit huizen en dat is uit het zicht, de gereguleerde tippelzone's zijn voor minder mensen aantrekkelijk dan een gewone straat/singel in de binnenstad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk verslaafden en die zullen wel verknipt zijn ja. Is in NL toch al aardig teruggedrongen?
Nee, was niet beroepsmatig. Maar niet iedereen heeft een vrienden groep die het ambieert om in de Albert Heijn vakken te vullen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Beauke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, stond er alleen een beetje zo.
Jij werkte zeker in het museum?
tbs in de zin van hard laten werken voor de samenleving terwijl ze levenslang in de bak zit, dus niet achterover leunen en playstationnen in het celletje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom dan nog TBS?
TBS behandeling neemt zijn aanvang na het uitzitten van 2/3e van de straf.
Hoe zie je dat voor je bij levenslang?
Ah, dwangarbeid.... Zeg dat dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tbs in de zin van hard laten werken voor de samenleving terwijl ze levenslang in de bak zit, dus niet achterover leunen en playstationnen in het celletje.
Vaak zijn ze ook opgeheven: Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch en volgens mij Arnhem ook. Hier lopen ze door sommige wijken. Een en al overlast. Middels prostitutie wordt het probleem in stand gehouden en zelfs vergroot.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is meer regulering gekomen met de tippelzone's aan de rand van de stad. Maar mijn inziens is er eerder een scheiding geweest, meer mensen werken nu vanuit huizen en dat is uit het zicht, de gereguleerde tippelzone's zijn voor minder mensen aantrekkelijk dan een gewone straat/singel in de binnenstad.
Menigeen hier kan zich nog wel de tippelzone's (meestal vlak naast het centrum) en de bijbehorende overlast herinneren van de jaren '80
Niet nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderbouw deze knullige uitspraak eens middels empirisch onderzoek.
Op meth had ze hoogstens de man afgemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alleen meth zou dus geen probleem moeten zijn?
#NoHeineken
Ik neem dat woord dan ook letterlijk; ter beschikking stelling van de samenleving. / Dat de samenleving beschikt over de persoon als haar slaaf.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, dwangarbeid.... Zeg dat dan.
Triest kutkind ben je ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is cultuur in senegal, moet je respect voor hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |