Moet je alleen even verder kijken naar een verhuurder, boedelbak kent geen one-way verhuur. (was ook nieuw voor mij dat lang niet iedereen dit doet)quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Thanks! Nog maar 4 maandjes en dan zit ik al in Grunn.![]()
Ik weet niet hoeveel een punto mag trekken maar ik doe die aanhangwagen niet helemaal vol. Een matras, mijn bedframe en wat kleine spulletjes (kleren/sokken, toiletartikelen, that's it, maar dat kan ook gewoon achterin de auto natuurlijk) Neem toch maar een kamer van 6 of 9 m2, dus pas sowieso niet veel in.
6 of 9 m²? moet daar 1 voor? Mijn badkamer alleen al is 8 m²...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel een punto mag trekken maar ik doe die aanhangwagen niet helemaal vol. Een matras, mijn bedframe en wat kleine spulletjes (kleren/sokken, toiletartikelen, that's it, maar dat kan ook gewoon achterin de auto natuurlijk) Neem toch maar een kamer van 6 of 9 m2, dus pas sowieso niet veel in.
het is voor degene achter je enger...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
True. Op zich is het dak geen probleem qua extra geld voor brandstof, maar ben echt bang dat ik het matras niet goed kan bevestigen. En aangezien ik het tijdens het rijden niet kan zien....lijkt me dat nogal eng...?
Nee geen 1 ervoor. Ik kan me prima redden in een kleine kamer. Thuis heb ik een kamer van 12m2 maar gebruik de ruimte amper, ik lig toch alleen in mijn bed, dus met die +-8m2 kan ik me prima redden!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
6 of 9 m²? moet daar 1 voor? Mijn badkamer alleen al is 8 m²...
Oja, Welkom in het mooie noorden.
Het gaat er niet om hoeveel je erin doet, maar om hoeveel erin mag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil geen 150/200 euro betalen voor alleen een bedframe voor een studentenkamerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:26 schreef emil23 het volgende:
Er zit een ikea in Groningen. Is de goedkoopste en makkelijkste optie niet gewoon om daar een nieuwe matras (en bed?) te kopen?
Voorstoel plat, bank plat en erin proppen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil geen 150/200 euro betalen voor alleen een bedframe voor een studentenkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |