abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6856441
Ik aan de rechterkant ? Mooi, meer mijn favoriete plek.. Was de afgelopen wedstrijd weer onzichtbaar, maar daar komt verandering in, zo belooft een opgetogen Jelminho..
Forza SCH.
pi_6857059
* Asschen_sukar geeft Jelminho een schouderklopje.

"Je bent altijd een zekerheid. En na wat research zag ik dat je het op rechts beter zou doen. Dus bij deze wou ik je die kans geven"

* Asschen_sukar pakt een een biertje van Jelminho

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 17 november 2002 @ 22:28:27 #53
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6858002
mmm ik zal de scheids die rode kaart eens in een alleen voor de sm kelder geschikt gaatje duwen, was 100% een schwalbe man
pi_6858694
Na een lang gesprek met de FVB ( FOK! voetbalbond) is er besloten Magneet niet te schorsen. Wel moet hij een boete van 5000 Fok betalen. Gezien het feit dat magneet onschuldig is zal ik de hand in eigen zak steken. En je boete betalen.

Groet de trainer

pi_6862314
hoe zit het nu met die de Pooijer, die wordt toch zeker wel 5 wedstrijden geschorst he, voor dat vol inkomen op mijn knieën.

Denk dat ik vanavond bij de training in beging wat loopoefeningen doe, gaat dat goed dan voeg ik me later bij de rest van de groep om mee te trainen. Gaan de loopoeeningen niet goed dat meld ik dit meteen na de training aan jou Asschen.

pi_6862336
Ik ben toch niet helemaal tevreden met mijn positie op de rechterflank hoor trainer. Het was in de eerste wedstrijden toch duidelijk dat mijn plek achter de spitsen is. Toegegeven tegen Scheerenveen was er geen doorkomen aan, maar om me nu meteen maar op de flank te posteren gaat me wel wat ver.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_6862547
dit is ook maar een voorlopige opstelling denk ik, eerst kijken wat er vanavond bij de training allemaal gebeurt.
Als ik niet fit genoeg ben zullen we toch wel wat moeten schuiven.
pi_6866955
Airraid heeft gelijk. Ik wil eens zijn hoe het team reageert op deze opstelling. Werkt het niet gaan we terug naar het oude vertrouwde. En we hebben nu onze factor Airraid om rekening mee te houden.

De Pooijer heeft voorlopig 2 wedstrijden schorsing. Zijn zaak komt volgende week voor.

pi_6871438
* AirRaid is de training begonnen met wat loop oefeningen, wat goed ging. Hij begint nu met wat rondjes rond het veld te rennen.
pi_6871485
* joda gaat wat schietoefeningen doen
pi_6873166
Na de opwarm oefeningen.....Worden de doeltjes opgesteld. Tijd voor een wedstrijd.
  maandag 18 november 2002 @ 22:05:28 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6875037
waarin magneet als een wildeman tekeer gaat en zichzelf bijna blesseerd als hij tegen een van de doeltjes aanknalt, nou toch maar wat rustiger aandoen, ik ga me even uitleven op een boksbal
pi_6875263
Leuke training was het weer, bikkeluh.. Eindelijk een lekker veld
Forza SCH.
pi_6875572
ik voel me wel fit genoeg om in de basis te starten, soms wat pijnscheutjes in mijn knie maar nix om zorgen over te maken
pi_6877028
Morgen zal de definitiefe opstelling gemaakt worden. suggesties kan je tot dan kwijt
pi_6880088
Mag ik me aanbieden als *transfer* speler
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6880845
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 09:28 schreef Forever het volgende:
Mag ik me aanbieden als *transfer* speler
op wat voor positie(s) kun je spelen?????
pi_6883389
Allrounder, maar vroeger stond ik meestal links buiten geplaatst
pi_6883709
Bij deze ben je aangenomen...
pi_6884901
Ik stel voor Sitethief door te schuiven naar het middenveld, het nummerieke overwicht komen ze dan iig niet te boven lijkt me.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_6885622
code:
                        GizartFRL

AirRaid             SuperUli                Magneet

Lord Dreamer    Atrimar   Sitethief     Knaller

I_m_m_0       Alexanderr        Jelminho

Na de training van gister is dit de beste optie die we hebben. Dit moet een zekere overwinning worden. Ik wil minstens 3 doelpunten van ons zien.
pi_6886105
Gelukkig, mijn stek achter de spitsen weer terug
pi_6886256
Deze trainer luistert wel naar zijn spelers.
Naar dat betekent wel dat je deze wedstrijd goed moet presteren. Anders mag je achter de achter de grensrechter spelen
pi_6886306
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 15:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
Deze trainer luistert wel naar zijn spelers.
Naar dat betekent wel dat je deze wedstrijd goed moet presteren. Anders mag je achter de achter de grensrechter spelen
*grin*

ga je de assists tellen?

pi_6886422
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 14:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bij deze ben je aangenomen...
Ahh, mooi wanneer is de volgende training
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')