het is uiteindelijk misschien een goede deal hoor, ik kan jullie irritatie alleen helemaal voorstellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In iets subtielere bewoording al zoiets laten vallen. Maar goed, moet ook niet teveel zeuren, aangezien we voor die 200 euro of wat heeft't gekost een filmpje krijgen, een campagne in dag en weekbladen, de crowdfunding zelf en een social media campagne.
Coolquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Denk dat het filmpje wat meer werk was dan de niet-ICT-erige bedenkers dachten. Om een (nogal flinke) tip van de sluier op te lichten: ze hebben heel Rotterdam nagebouwd in Minecraft.
Djiezus, zie? Dat is hoe lang ze al uitstellen, sinds jouw vorige salaris!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef minilot het volgende:
Als ze het nou nog ff uitstellen tot woensdag, dan heb ik weer salaris.
Ja!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Djiezus, zie? Dat is hoe lang ze al uitstellen, sinds jouw vorige salaris!
Heul niet om te lachen.quote:
Ik heb alle instellingen nog even nagelopen en alles staat in het Nederlands. Als ik naar jeroenbaktbrood.nl ga, kom ik op de Engelse homepage. De andere pagina's zijn wel in het Nederlands. Als ik dan weer terugga naar 'home', staat het er in het Nederlandsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, dat is gek. En je hebt niet je telefoon / PC / browser / whatever in het Engels ingesteld staan?
Nee hoor. Bestaat met name uit brood en workshops.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef komrad het volgende:
Mag ik weten wat de crowdfund opties gaan worden? Of is dat nog geheim.
bah dat is naar zeg, wel goed voor de conditie. Op naar een erg mooie dag morgenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Ongeluksdag.LHO wil net gaan rijden met het brood, start de scooter niet. Gewoon helemaal niet. Terwijl hij gister een beurt heeft gehad...
Hij is nu op de fiets naar Het Lachende Varken (restaurantje dat ons brood serveert), maar we hebben nog drie klanten vanavond en die zitten niet direct om de hoek.
Geen buurman met scooter te leen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Ongeluksdag.LHO wil net gaan rijden met het brood, start de scooter niet. Gewoon helemaal niet. Terwijl hij gister een beurt heeft gehad...
Hij is nu op de fiets naar Het Lachende Varken (restaurantje dat ons brood serveert), maar we hebben nog drie klanten vanavond en die zitten niet direct om de hoek.
Ik heb geen verstand van aandelen, maar is dat niet alleen bij beursgenoteerde bedrijven?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:02 schreef komrad het volgende:
[..]
bah dat is naar zeg, wel goed voor de conditie. Op naar een erg mooie dag morgen
Zijn er geen aandelenpakketten opties als crowdfunding ?
Bij mijn snorfiets moet ik dan ff aanduwen, of van een heuveltje af rijden en ondertussen proberen te startenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:04 schreef Isegrim het volgende:
Kickstart doet ook niets. Vermoedelijk verzopen bougie, al eerder gehad. Maar Wegenwacht is onderweg!
Deze scooter is vrij zwaar en duwt niet bepaald makkelijk. Maar als de bougie echt verzopen is gaat dat ook niet helpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij mijn snorfiets moet ik dan ff aanduwen, of van een heuveltje af rijden en ondertussen proberen te starten
Ik zat ook nog aan een koekjes/gebak abonnement te denkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:02 schreef komrad het volgende:
[..]
bah dat is naar zeg, wel goed voor de conditie. Op naar een erg mooie dag morgen
Zijn er geen aandelenpakketten opties als crowdfunding ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |