Gelukkig rijden er treinen naar Rotjeknor!quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef robuust89 het volgende:
Wat een tof initiatief! Helaas woon ik in Amsterdam
ik zit al de hele ochtend te F5-enquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Wordt het verdomme nog spannend ook of het vandaag lukt of maandag wordt omdat degene die het live mag/moet zetten er vanmiddag niet is. Dus kan zijn dat het alsnog maandag wordt, maar dat willen we niet, hebben we ook aangegeven.
Ja, dat hebben we ook gezegd tegen ze!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zit al de hele ochtend te F5-en
Ze zijn wel lekker van het plannen daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Wordt het verdomme nog spannend ook of het vandaag lukt of maandag wordt omdat degene die het live mag/moet zetten er vanmiddag niet is.
gewoon zeggen dat je al zeker 15 mensen hebt die beloofd hebben je te crowdfunden maar inmiddels zware twijfels hebben bij de crowdfund organisatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ook gezegd tegen ze!
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zit al de hele ochtend te F5-en
Mwah. Het is vooral dat ze ook echt meer gedaan hebben. En ook echt leuke dingen, dus ik wil ook weer niet te erg zeiken. Maar het zou wel handiger zijn geweest om het tijdspad wat beter in te schatten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef minilot het volgende:
Grmbl zeg! Komt wel erg onprofessioneel over, zoveel vertragingen. Heb je daar wel een goede reden voor gekregen van ze, Isegrim?
We hebben aangegeven hoe het zit hoor, dat er echt mensen op zitten te wachten en dat we daarom echt graag vandaag live willen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef komrad het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je al zeker 15 mensen hebt die beloofd hebben je te crowdfunden maar inmiddels zware twijfels hebben bij de crowdfund organisatie.
wat.. jemigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:31 schreef Isegrim het volgende:
ze hebben heel Rotterdam nagebouwd in Minecraft.
In iets subtielere bewoording al zoiets laten vallen. Maar goed, moet ook niet teveel zeuren, aangezien we voor die 200 euro of wat heeft't gekost een filmpje krijgen, een campagne in dag en weekbladen, de crowdfunding zelf en een social media campagne.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef komrad het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je al zeker 15 mensen hebt die beloofd hebben je te crowdfunden maar inmiddels zware twijfels hebben bij de crowdfund organisatie.
Voorpagina Telegraafquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
een campagne in dag en weekbladen
Snap ik.. een keertje een deadline niet halen kan gebeuren.. maar dit is wel heel erg slordigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen.
15? als ik kijk nar de views van deze reeks denk dat er wel meer mensen op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef komrad het volgende:
[..]
Spelfouten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:50 schreef liedetector het volgende:
Keek trouwens even de website jeroenbaktbrood.nl en kreeg m in het Engels voorgeschotelt, geen probleem natuurlijk, maar ik zou er wel even iemand met kennis van de engelse taal naar laten kijken. Geen mooie zinnen, spelfouten,etc
Ja heb idd hele pc in het engels staan, dus dat verbaasde me ook niet heel erg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Staat je browser of foon oid in het Engels? Dat pakt 'ie automatisch op.
Ja die sprong ook wel erg in het oogquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef Isegrim het volgende:
Eén spelfout reeds geëlimineerd ('delievers').
Hm, dat is gek. En je hebt niet je telefoon / PC / browser / whatever in het Engels ingesteld staan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie andere sites wel gewoon in het Nederlands voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |