quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
PNG, nu kan je er gewoon iets achter schuiven....
[ afbeelding ]
Inzenden voor maandagavond 20.00 uur naar Osvaldo2... Succes allemaal...
Tja, kon zo snel niets beters verzinnen en hoopte hiermee veel deelnemers te lokken... Maar dat laatste valt nog tegen...quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Die is wel heel makkelijk!
Maar ik ga er mee aan de slag!
om iets te maken is deze vrij simpel, maar wil wel iets maken met kans op winstquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmmm, zo moeilijk is ie toch niet...
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.
ik vermoed dat dit een autosave was, kan me niet herinneren dat ik op save heb geklikt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...
Herkenbaar!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...
Mooi kleurtje!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is Photoshop daarom zo boos op me.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Om 20.00 uur start de volgende battle... Dus wie nog mee wil doen moet opschieten, minder dan twee uur de tijd...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |