Morgenavond 20.00 als deadline lijkt mij prima. Zoveel meer stemmen zullen er toch niet meer komen en dan kunnen we weer gaan painten...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
Er wordt toch al redelijk gestemd, mooi!
Morgen 20.00 als deadline aanhouden?

quote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Morgenavond 20.00 als deadline lijkt mij prima. Zoveel meer stemmen zullen er toch niet meer komen en dan kunnen we weer gaan painten...

Ja lijkt mij ook, die kan alvast over de volgende foto gaan nadenken...quote:

ook via printscreen krijg ik m niet transparantquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd GekkePoes!![]()
Ik vermoed dat er nog een slotje op de foto zat toen je die PNG ging maken, rechtsonder naast de naam van de foto. Daar moet je eerst even op klikken anders mag de foto geen transparantie bevatten...

Jij werkt ook altijd meerdere dingetjes uit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
Hmm ik heb wel een ideetje, maar die is wel erg moeilijk.
Ja, nog een andere, die moet beter gaan!Ow wacht, ik doe toch een andere!

Ik bedenk er meestal 3 - 5 stuks en kies dan de leukste uit die tenminste ook nog uitvoerbaar is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij werkt ook altijd meerdere dingetjes uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |