abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149588475
Hoi,

Ik ga 28 februari op vakantie naar Turkije. Om het land in te komen heb je een visum nodig. Weet iemand een goede website waar ik dit e-visum voordelig kan aanvragen. Ik heb geen creditcard.
pi_149588690
Kun je nergens met ideale betalen?
pi_149588974
Je koopt het visum toch gewoon bij de douane als je Turkije binnengaat?
Of ga je niet met het vliegtuig?

Edit: oh, kennelijk niet meer....

Je kunt ook gewoon met iDeal betalen:
http://www.anwb.nl/vakant(...)je-alleen-nog-online
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149589463
Sinds vorig jaar moet het visum vooraf worden aangevraagd. Als je met iDEAL wilt betalen, dan zijn er een aantal opties. Google maar eens, wel zitten er verschillen in de tarieven.

Zelf heb ik het laatst mijn visum bij https://www.visumdirect.nl aangevraagd. Dit werd dezelfde dag nog geleverd en de kosten waren toen ¤19,95.
pi_149592472

[ Bericht 100% gewijzigd door arvensis op 12-02-2015 14:18:45 ]
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 16:08:57 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_149603771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:04 schreef Ruud_Wal het volgende:
Sinds vorig jaar moet het visum vooraf worden aangevraagd. Als je met iDEAL wilt betalen, dan zijn er een aantal opties. Google maar eens, wel zitten er verschillen in de tarieven.

Zelf heb ik het laatst mijn visum bij https://www.visumdirect.nl aangevraagd. Dit werd dezelfde dag nog geleverd en de kosten waren toen ¤19,95.
Zo zo, mooie site Ruud. En hangt ook pas een paar dagen in de lucht. Die site is zo nieuw als het huis van vadertje Cats oud is. Zouden ze daar ook een correcte boekhouding hebben?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 14:12:49 #7
45833 crew  Fogel
pi_149725636
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Zo zo, mooie site Ruud. En hangt ook pas een paar dagen in de lucht. Die site is zo nieuw als het huis van vadertje Cats oud is. Zouden ze daar ook een correcte boekhouding hebben?
Ze weten het verschil tussen USD en EUR in ieder geval niet. Bij de officiele www.evisa.gov.tr kost het namelijk 20USD.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_149737717
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:12 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ze weten het verschil tussen USD en EUR in ieder geval niet. Bij de officiele www.evisa.gov.tr kost het namelijk 20USD.
Het zal aan mij liggen? Maar waar staat het niet goed dan? Want het is logisch dat men het hier in euro's aanprijst omdat ze natuurlijk wel wat willen verdienen. Er staat vermeld dat de kosten voor het visum $ 20 zijn en dat zij ¤ 20,95 berekenen. Lijkt mij niet extreem geprijsd, temeer omdat je als je zelf het visa aanvraagt tegenwoordig ook $ 0,70 transactiekosten betaalt, komt neer op ruim ¤18,50 als je het zelf doet en je dus een credit card moet hebben.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')