Maar wannéér deden ze het?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef Vivi het volgende:
Vreemd dat nog niet voorbij is gekomen dat Erland en Sandra Schuurhof elkaar deden?!
Details graag!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef Vivi het volgende:
Vreemd dat nog niet voorbij is gekomen dat Erland en Sandra Schuurhof elkaar deden?!
Psst, nee, die staat bekend als Hans L....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef Leandra het volgende:
Is Erland dan ook de vader van het kind van Sandra Schuurhof?
Haar ex, de getrouwde man, is de vader van haar kind.... staat eigenlijk wel vast dat Hans L. de vader is, of is dat maar gewoon aangenomen en kwam dat wel goed uit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Psst, nee, die staat bekend als Hans L....
http://www.telegraaf.nl/p(...)_terug_bij_ex__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Nee, hoe kom jij daarbijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef Leandra het volgende:
Is Erland dan ook de vader van het kind van Sandra Schuurhof?
Behalve dat het een 4 maanden oude post is was het een vrij logische vraag (met een kwinkslag) op dat moment in het topic.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat het een 4 maanden oude post is was het een vrij logische vraag (met een kwinkslag) op dat moment in het topic.
Ja, ik moest er verdorie voor teruglezenquote:
Telegraaf kopt morgen: Thijs Römer lieve stiefpapa voor zoon (6) van vriendin.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik moest er verdorie voor teruglezen![]()
Ik dacht pas dat ik Thijs spotte in de dierentuin, maar het kind wat hij bij zich had was geen meisje van 5 maar een jongentje van een jaar of 6.
Verder had hij wel een hoog Thijs-gehalte, hij gebruikte de frontcamera van z'n telefoon zelfs als spiegel...
In het Dinobos nota bene, waar verder niemand was, God wat moest ik lachen
Maar goed, ik neem aan dat het Thijs dus niet was, maar dat is puur gebaseerd op het kind dat hij bij zich had.
Staat Thijs zo bekend als narcist?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:59 schreef Leandra het volgende:
Verder had hij wel een hoog Thijs-gehalte, hij gebruikte de frontcamera van z'n telefoon zelfs als spiegel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |