Leuk. Uit de tijd dat UB40 nog goede muziek maakte en 8 singles van één album (Labour Of Love II) uitbracht.quote:
quote:
Dus dat!quote:
Ook fijnquote:
Mee eens hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Uit de tijd dat UB40 nog goede muziek maakte en 8 singles van één album (Labour Of Love II) uitbracht.
De 8 singles:
"Homely Girl"
"Here I Am (Come and Take Me)"
"Kingston Town"
"Wear You to the Ball"
"The Way You Do the Things You Do"
"Impossible Love"
"Groovin'"
"Tears From My Eyes"
En tussen de bedrijven door kwam ook nog deze single, samen met Robert Palmer, uit:
Ookquote:
Ga ik later ff beluisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas is er nu weinig meer over van UB40. Het meest recente album is niet veel soeps. Ali Campbell heeft recent een plaat uitgebracht samen met twee andere ex-leden van UB40. Ook niet heel bijzonder, maar een stuk beter dan de meest recente UB40-plaat:
'Rat in my kitchen' vind ik ook dope.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
De 8 singles:
"Homely Girl"
"Here I Am (Come and Take Me)"
"Kingston Town"
"Wear You to the Ball"
"The Way You Do the Things You Do"
"Impossible Love"
"Groovin'"
"Tears From My Eyes"
Moet je je keuken een keer opruimen. Hahahaha!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
'Rat in my kitchen' vind ik ook dope.
Graag, maar dan wel in een betoog van minstens 2500 woordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je keuken een keer opruimen. Hahahaha!
Zal ik hem even uitleggen?
Wel een uitdaging, een oneliner van 2500 woorden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag, maar dan wel in een betoog van minstens 2500 woorden
Elf zou het doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel een uitdaging, een oneliner van 2500 woorden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je keuken een keer opruimen. Hahahaha!
Zal ik hem even uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |