Waar heb je die vloeistof zitten, heb je een stoma?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
was ik vanmorgen mijn ruitenwisservloeistof bij aan het vullen.Trechtertje erin
Euhmmm, dat is olie geen ruitenwisservloeistof.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef bokkepoot het volgende:
I.p.v zo bijvullen zoals iedereen doet,
[ afbeelding ]
Je fles een kwartslag draaien, kan je veel gecontroleerder vullen...
[ afbeelding ]
Gaat op voor alle vloeistoffen, afbeelding is ter illustratie..quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmm, dat is olie geen ruitenwisservloeistof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gaat op voor alle vloeistoffen, afbeelding is ter illustratie..
Ik vul zo mijn olie, koelvloeistof en ruitenwisservloeistof bij
Idd, uitstroomopening zo hoog mogelijk houden, geen trechter nodig. Geldt ook voor Dubbelfris etc.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste lukt ook wel: met twee handen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Bert.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Punt is ook niet of er 5 liter in kan, dat kan sowieso nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:36 schreef BrandX het volgende:
En ff checken of er wel 5 liter in kan. Mss maar minder en dan ga je sowieso overgieten:P
Maar even voorop gesteld dat er 5 liter in kan: minder snel de vloeistof door de trechter willen laten lopen. Oftewel: iets meer geduld ipv in een keer die fles leeg willen gooien
De buis waar je het in giet kan je als het goed is de vloeistof in zien stromen als je de fles leegt erin. Je ziet dan dus ook hoe snel de vloeistof daadwerkelijk in het reservoir terecht komt en hoe snel je de fles kan legen.
Gaat prima. Gewoon die trechter niet gebruiken en rustig de vloeistof in het gaatje vullen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt Bert.
Maar ik had zo'n grote 5-liter kan die nog vol was..... Zo'n lomp geval die wanneer je 'm opent al vanzelf begint te overstromen. Dan heeft een kwartslag draaien geen zin..
Wat voor auto is het lompe kneus?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Even ter informatie vooraf. Ik ben een lompe kneus. Als ik een lampje moet wisselen vraag ik de buurman. Moet ik een scchroef in de muur draaien dan zet ik een advertentie op marktplaats. Maar dat terzijde.
Nou was ik vanmorgen mijn ruitenwisservloeistof bij aan het vullen. Trechtertje erin en vervolgens schudden met die 5 liter kan. Gevolg was dat de ruitenwisservloeistof over mijn motorblok klotste en de trechter tussen de motor en andere onderdelen vielJas onder de vloeistof, jas onder de vuiligheid
Veel vloeken en liter of twee verknoeit
Kan dat nou niet anders
Gaatje bij een Alfa 156 is echt kleinquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gaat prima. Gewoon die trechter niet gebruiken en rustig de vloeistof in het gaatje vullen.
Ik neem aan dat je toch ook melk in een glas kan gieten ofzo
Vraag de volgende keer je moeder.quote:
Vroeg ik al 710 dop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:19 schreef Geerd het volgende:
Weet je wel zeker dat je het in het ruitewisser reservoir hebt gedaan en niet in je motorblok ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |