nee maar ook binnen een nummertje moet je alsnog heel veel scrollenquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan heb je de instellingen verkeerd staanen dat het eerste bericht uit 2015 komt is niet erg. Het is een reeks
Dat zal bij een nieuw topic niet anders zijnquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:54 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
[..]
nee maar ook binnen een nummertje moet je alsnog heel veel scrollen
Denk niet dat de SES-mods dat een goed idee zouden vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zal bij een nieuw topic niet anders zijnIk vind het onzin, maar goed. Als de rest wel een nieuw topic wil moeten ze die maar aanmaken
Oke, dat is waarquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zal bij een nieuw topic niet anders zijnIk vind het onzin, maar goed. Als de rest wel een nieuw topic wil moeten ze die maar aanmaken
Doe ze de groetjesquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Denk niet dat de SES-mods dat een goed idee zouden vinden.
Maar goed, ik ga een pre-audit meeting in
KaBuf is niet zo'n hele goede accountantquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:01 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Was de titel " In een journaalpost betekent credit toch crediteuren?" serieus bedoelt? Of was het gewoon een mooie begin titel wat te maken had met Accountancy?
Ooh dat verklaart hetquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
KaBuf is niet zo'n hele goede accountant
Ja, die jongen moest ook eens een walkthrough uitvoeren bij een klant. Ging hij rondjes lopen door het gebouw..quote:
XD als hij dit straks gaat lezen héquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die jongen moest ook eens een walkthrough uitvoeren bij een klant. Ging hij rondjes lopen door het gebouw..
Uhm vraagje: In hoeverre is het nodig om een #cijferfetisjist te zijn? Maraca? Want dat ben ik niet bepaald :pquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die jongen moest ook eens een walkthrough uitvoeren bij een klant. Ging hij rondjes lopen door het gebouw..
Jij was toch diegene die bij de klant vroeg om de map met de kwijtgeraakte inkoopfacturen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fetisjist is een tikkeltje overdreven, maar je bent wel de hele dag in de weer met cijfertjesquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:28 schreef jeffrey777 het volgende:
[..]
Uhm vraagje: In hoeverre is het nodig om een #cijferfetisjist te zijn? Maraca? Want dat ben ik niet bepaald :p
Accountantshumorquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die bij de klant vroeg om de map met de kwijtgeraakte inkoopfacturen?
Een ander accountantskantoor uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:45 schreef jeffrey777 het volgende:
[..]
Ik dacht het ministerie? Een internal accountant mag niet zoveel als een external accountant wat betreft controleren dacht ik.
Kloptquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:18 schreef Baje het volgende:
[..]
Een ander accountantskantoor uiteraard
"Vraag maar even naar de zwarte kas."quote:
Dat gaat niemand postenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:41 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Bij welke bedrijven zijn jullie allemaal werkzaam?
Controle van de dubbele boekhoudingquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:39 schreef KaBuf het volgende:
[..]
"Vraag maar even naar de zwarte kas."
Bij de controle van een ziekenhuis hadden we een paar jaar terug bijna een assistent wijsgemaakt dat hij een inventarisatie in het mortuarium moest doen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Controle van de dubbele boekhouding
quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bij de controle van een ziekenhuis hadden we een paar jaar terug bijna een assistent wijsgemaakt dat hij een inventarisatie in het mortuarium moest doen.
Naja, een enorme fan van cijfers ben ik niet, maar het is ook niet dat ik er niks van moet hebben. Maarja, een enorme fan van lappen tekst ben ik ook niet, maar het is ook niet dat ik er niks van moet hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fetisjist is een tikkeltje overdreven, maar je bent wel de hele dag in de weer met cijfertjesdus als je daar niks van moet hebben.. tja
[..]
Accountantshumor
Maar wat spreekt je dan aan aan dit vak?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:48 schreef jeffrey777 het volgende:
[..]
Naja, een enorme fan van cijfers ben ik niet, maar het is ook niet dat ik er niks van moet hebben. Maarja, een enorme fan van lappen tekst ben ik ook niet, maar het is ook niet dat ik er niks van moet hebben
In mijn eerste post hier heb ik al zo 1 en ander uitgelegd. Ik twijfel tussen rechten en economie, maar mijn voorkeur gaat lichtjes uit naar rechten. Wat ik dan precies ga doen maakt me niet uit, maar wat me aanspreekt van dit vak is de opleiding ernaar toe, wat ik duizend keer fijner vind dan de opleiding naar advocaat. Dat overtreft dan de lichte voorkeur richting rechten. Verder zijn er nog wat meer punten die mij motiveren voor dit vak.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar wat spreekt je dan aan aan dit vak?
Je kan ook fiscaal recht gaan studerenquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:14 schreef jeffrey777 het volgende:
[..]
In mijn eerste post hier heb ik al zo 1 en ander uitgelegd. Ik twijfel tussen rechten en economie, maar mijn voorkeur gaat lichtjes uit naar rechten. Wat ik dan precies ga doen maakt me niet uit, maar wat me aanspreekt van dit vak is de opleiding ernaar toe, wat ik duizend keer fijner vind dan de opleiding naar advocaat. Dat overtreft dan de lichte voorkeur richting rechten. Verder zijn er nog wat meer punten die mij motiveren voor dit vak.
Ik ga denk ik dan na de Bachelor Accountancy, de master Fiscaal recht doen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:17 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
[..]
Je kan ook fiscaal recht gaan studeren
Waarom niet fiscale economie voor bachelor en master? Dan combineer je beide studiesquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef jeffrey777 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dan na de Bachelor Accountancy, de master Fiscaal recht doen.
Omdat ik geen deeltijd studie zie voor fiscale economie?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:02 schreef Baje het volgende:
[..]
Waarom niet fiscale economie voor bachelor en master? Dan combineer je beide studies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |