Nee heel Nederland stemt PVV tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:03 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Zijn er nog wel mensen die uberhaupt VVD / D66 / PvdA stemmen..
Zoals 't hoort.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee heel Nederland stemt PVV tegenwoordig.
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.quote:
Op dat laatste valt nog wel wat af te dingen. Ook D66 komt doorgaans niet echt heel best uit de test als het stemgedrag van partijen langs de privacy-meetlat wordt gelegd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:08 schreef JeMoeder het volgende:
Het grootste verschil tussen beide partijen is dat de VVD onder het vaandel van Engnek Opstelten en Fret Teeven onze privacy verkrachten, en het nu ook nog eens voor elkaar gaan krijgen, terwijl D66 er alles aan doet om onze privacy er aan te bewaken.
Rot gewoon op, hier gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
[..]
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
Nee, waar dan wel om?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Rot gewoon op, hier gaat het niet om.
quote:
Oh wacht, je meent het serieus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
[..]
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |