abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149580272
D66 profileert zich in ieder geval een stuk minder als law and order partij, staat in principe nog steeds staatsrechtelijke vernieuwingen voor, de VVD is restrictiever wat migratie betreft en zo zijn er nog wel wat aspecten. Veelal hebben ze betrekking op het feit dat de VVD ook wel een zekere conservatieve achterban heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149580595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:03 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
Zijn er nog wel mensen die uberhaupt VVD / D66 / PvdA stemmen.. :')
Nee heel Nederland stemt PVV tegenwoordig.

:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_149580629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee heel Nederland stemt PVV tegenwoordig.

:')
Zoals 't hoort.
Een chauffeur, die niet steelt of erft, moet werken tot hij sterft.
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:07:33 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_149580651
Beide clubs hebben geen moeite met het verhogen van belastingen.
Verschil is dat de VVD denkt/zegt dat ze daar wel moeite mee hebben.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_149580747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

O ja joh, waarom dan?
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
pi_149580769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:08 schreef JeMoeder het volgende:
Het grootste verschil tussen beide partijen is dat de VVD onder het vaandel van Engnek Opstelten en Fret Teeven onze privacy verkrachten, en het nu ook nog eens voor elkaar gaan krijgen, terwijl D66 er alles aan doet om onze privacy er aan te bewaken.
Op dat laatste valt nog wel wat af te dingen. Ook D66 komt doorgaans niet echt heel best uit de test als het stemgedrag van partijen langs de privacy-meetlat wordt gelegd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149580841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:

[..]

Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Rot gewoon op, hier gaat het niet om.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149580872
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef eend112 het volgende:

[..]

Rot gewoon op, hier gaat het niet om.
Nee, waar dan wel om?
pi_149580890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef TruCkDr1V3r het volgende:

[..]

Zoals 't hoort.
:') Stakkers, stuk voor stuk. Laagopgeleid en kortzichtig. Totaal geen oog voor het grotere plaatje en alleen maar huilend achter Leider Geert aansjouwen. Zonder kritiek. Van die 'ROVERHEID!!1'-allepoliticizittenophetrooiepluchetegraaien-figuren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_149580900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:

[..]

Oh wacht, je meent het serieus. :')! Aan je argumentatiestijl en taalgebruik maak ik overigens op dat je aan perfect voldoet aan mijn omschrijving hierboven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')