VVD is meer klassiek liberaal en gericht op ondernemerschap, D66 progressief en meer gericht op duurzaamheid en onderwijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef eend112 het volgende:
Behalve de culturen van beide partijen vraag ik me af wat nu echt de grootste verschillen zijn tussen deze partijen.
Op Europees gebied vrijwel identiek aan elkaar, heb het idee dat ze het op papier met elkaar eens zijn maar in de praktijk vaak niet.
Nja daar staan ze om bekend ja, maar hoe vind je dit concreet terug in wat ze willen doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef Skv het volgende:
[..]
VVD is meer klassiek liberaal en gericht op ondernemerschap, D66 progressief en meer gericht op duurzaamheid en onderwijs.
Partijprogramma's?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja daar staan ze om bekend ja, maar hoe vind je dit concreet terug in wat ze willen doen?
Speerpunten zijn anders. D66 is iets minder rechts en iets genuanceerder heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef eend112 het volgende:
D66 wil ook ondernemerschap stimuleren, VVD wil ook goed onderwijs.
Dat laatste heb ik ook maar is op papier niet terug te vindenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Speerpunten zijn anders. D66 is iets minder rechts en iets genuanceerder heb ik het gevoel.
VVD en goed onderwijs?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef eend112 het volgende:
D66 wil ook ondernemerschap stimuleren, VVD wil ook goed onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |