Zeg datquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is wel heel overdreven kindvriendelijk Exode!
quote:Thanks to our extra long care hours romantic time for intimate togetherness on your honeymoon.
Ohja, heb er wel over gelezen dat je dat nooit mag gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Misschien een geruststelling: ik heb gehoord (sorry weet de bron niet meer) dat kindjes niet snel stikken, dat wiegedood niet komt van op t gezichtje liggen maar van te diep slapen. Daarom zijn die aerosleep producten ook zo'n onzin...quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Loj, zielig zo'n kleine zieke
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
Ze draait trouwens nog steeds in bed en land dan met haar gezichtje recht in het matras... Soms moppert ze dan wel en dan kunnen we haar terugdraaien, maar ik heb haar nu al 2 keer met haar snoet in het matras gevonden, en dan slaapt ze gewoon...
(ze ademt dan wel gewoon door, maar haar neus ligt echt plat op het matras en haar mond verdwijnt erin, dus ik vind het toch eng)
Mijn moeder kwam al met de tip om een riem door het slaapzakje en het matras te doen, maar dat wordt tegenwoordig afgeraden geloof ik
Mijn vader vertelde onlangs dat ze dat vroegah bij mijn oom ook hadden gebruikt en dat mijn oma mijn oom op zijn buik op de lattenbodem hadden gevonden met het matras op zijn rugquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dyre
Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Een jurkje maakt t op zich wel duidelijk. Maar mijn vriend is kleurenblind en ziet t verschil tussen lichtblauw en lichtroze niet. Daarom heeft L nu 1 lichtroze pakje. We hadden geen reservekleertjes genoeg mee toen we bij familie waren en de winkel was vlakbij. Dus hij terwijl ik voedde gauw een pakje gekocht.. hij dacht lichtblauw, maar heeft t niet nagevraagd..en hij durfde niet terug en we hadden t nodig dus ach. stond best lief trouwens zo n roze pakje. Is ie nu uitgegroeid, en heeft ie maar 1 x aangehad( mt 50/56).quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he?'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Die curve spees!jemig, je krijgt zeker veel reacties op haar of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |