abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149572481
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_149572497
Dat is wel heel overdreven kindvriendelijk Exode! :o
pi_149572591
De prijzen zijn minder vriendelijk. :D
Ik vind dit soort hotels eigenlijk wel hilarisch. Voor de helft van het tarief wil ik daar best wel 1 of 2 nachte zitten.
pi_149573259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is wel heel overdreven kindvriendelijk Exode! :o
Zeg dat :D

Maar DaD, als je je honeymoon nog moet regelen:
quote:
Thanks to our extra long care hours romantic time for intimate togetherness on your honeymoon.
pi_149573421
_O- "hello, we want some intimate togetherness, we wouls like to book day care for the next 15 minutes :') "
Kwak
pi_149573805
:D

Het is wel pittig zo zonder man. Waren toch wel fijne weken samen. Maandag weer een gesprek over hoe het gaat en of het oververmoeidheid is of pnd(omdat ik na de geboorte van S een pnd heb gehad maar geen hulp)
Ben blij dat mn nieuwe ha meedenkt.
Krijg ook brieven en telefoontjes van het u.wv.
Toch best confronterend.. Moet je zo'n sagy persoon die weinig zin heeft in dr werk uitleggen waar je last van hebt

'waarom bent u pas op 2feb ziek gemeld en niet op 1feb?'
Ik; omdat 1feb op een zondag viel?
'oja..'

:')
pi_149576787
Dat is wel fijn, een meedenkende ha Zoe!

SQ, nog ff :* (en mocht je ooit nog wat slaaptips nodig hebben, ik heb er wel een paar ;)

Tnx voor de tip exode, maar is iets te ver :)

Het Js zoveel moeite om z'n flessen op te krijgen! En hij wilt zo graag.. Maar na 3 slokken moet hij ff naar ademen happen :(
pi_149579292
Sneu is dat hè Loj ;(

Zoe, lijkt mij heel pittig zo alleen met 3 kindjes! Red je het een beetje?

Mijn baby ligt al 3 kwartier stil wakker in bed. Gewoon een beetje rond te kijken :'). En ik kan echt niet rustig zitten als ze.nog niet slaapt hè :')
Edit: ze slaapt O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Tante_Soesa op 11-02-2015 19:57:40 ]
pi_149579364
Loj, zielig zo'n kleine zieke :*

Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he? O+'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken :')

Ze draait trouwens nog steeds in bed en land dan met haar gezichtje recht in het matras... Soms moppert ze dan wel en dan kunnen we haar terugdraaien, maar ik heb haar nu al 2 keer met haar snoet in het matras gevonden, en dan slaapt ze gewoon...
(ze ademt dan wel gewoon door, maar haar neus ligt echt plat op het matras en haar mond verdwijnt erin, dus ik vind het toch eng)
Mijn moeder kwam al met de tip om een riem door het slaapzakje en het matras te doen, maar dat wordt tegenwoordig afgeraden geloof ik :+
pi_149579552
Haha, dyre :D

Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
pi_149579901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:

Hier verkopen ze van die slaapzakken met riem eraan die je onder het matras door kan bevestigen. Ik vind het er eerlijk gezegd doodeng uit zien. Als ze zit dan klemdraaien en geen kan op kunnen.. brr.
Ohja, heb er wel over gelezen dat je dat nooit mag gebruiken :+ niet dat ik dat van plan was. Kind vastleggen :N
Kwak
pi_149579964
Loj, wat zielig!
Dyre, dat lijkt mij ook wat eng ja.

Hier nog even mompelen, want R is vandaag precies 4 maanden *O*
pi_149580039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:
Loj, zielig zo'n kleine zieke :*

Wij hebben L wel eens in een spijkerjurkje met roze maillotje mee naar een verjaardag genomen. 'Oh, dat is een jongetje he? O+'
Ja, het is een jongetje. Maar we hadden liever eigenlijk een meisje gehad, dus daarom hebben we hem een jurkje met een roze maillootje aangetrokken :')

Ze draait trouwens nog steeds in bed en land dan met haar gezichtje recht in het matras... Soms moppert ze dan wel en dan kunnen we haar terugdraaien, maar ik heb haar nu al 2 keer met haar snoet in het matras gevonden, en dan slaapt ze gewoon...
(ze ademt dan wel gewoon door, maar haar neus ligt echt plat op het matras en haar mond verdwijnt erin, dus ik vind het toch eng)
Mijn moeder kwam al met de tip om een riem door het slaapzakje en het matras te doen, maar dat wordt tegenwoordig afgeraden geloof ik :+
Misschien een geruststelling: ik heb gehoord (sorry weet de bron niet meer) dat kindjes niet snel stikken, dat wiegedood niet komt van op t gezichtje liggen maar van te diep slapen. Daarom zijn die aerosleep producten ook zo'n onzin...
Kwak
pi_149580127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Roomsnoes het volgende:

Mijn vader vertelde onlangs dat ze dat vroegah bij mijn oom ook hadden gebruikt en dat mijn oma mijn oom op zijn buik op de lattenbodem hadden gevonden met het matras op zijn rug :o
pi_149580221
Wiegedood is multifactorieel.

Kan me indenken dat je het eng vindt Dyre.
Hier ligt om de buikligging dus een AngelCarematje onder het matras.
Maar dat wordt ook wel eens gezien als schijnveiligheid.
pi_149580465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Dyre het volgende:

Een jurkje maakt t op zich wel duidelijk. Maar mijn vriend is kleurenblind en ziet t verschil tussen lichtblauw en lichtroze niet. Daarom heeft L nu 1 lichtroze pakje. We hadden geen reservekleertjes genoeg mee toen we bij familie waren en de winkel was vlakbij. Dus hij terwijl ik voedde gauw een pakje gekocht.. hij dacht lichtblauw, maar heeft t niet nagevraagd..en hij durfde niet terug en we hadden t nodig dus ach. stond best lief trouwens zo n roze pakje. Is ie nu uitgegroeid, en heeft ie maar 1 x aangehad( mt 50/56).
Maar goed hij ziet dus niet aan de kleur of t een jongen of meisje is..

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 11-02-2015 20:47:25 ]
pi_149581714
Hihi Fazz....
Het is ook erg nieuw volgens mij. Er staan nog genoeg artist impres (zo noem je dat toch?) foto's op. Ah joh, hop boeken. wat is ¤350 per nacht nou op een mensenleven?

Zwaar hoor Zoe, petje af. Ik vind 1 al heftig.
pi_149581876
Loj, wat sneu..

SQ, Vervelend van je nacht, hopelijk slaap je nu al ;) tegen kibbelen helpt bij ons de nacht verdelen in 'diensten' wel goed. Als het daarom ging. Maar zo'n enorm gebroken nacht is sowieso niet fijn :*

Dyre, kan me wel voorstellen dat je daarvan schrikt! Maar denk het het wel kan, genoeg buikslapers..
pi_149582760
Die riem aan het matras :o en die anekdote erbij ook _O-

Oh en Dyre, Suus wordt ook al-tijd voor jongetje aangezien. Nu draagt ze ook weinig roze, maar het is ook weer niet zo dat ze in een Cars tuinbroek met een graafmachine in dr hand ligt :')

Ik ben verder wat slecht bij gelezen hier, het lukt me niet meer zo goed. Maar met de gezondheid van Suus gaat het eindelijk goed en ze slaapt ook een stuk beter nu 's nachts. Vannacht van 1800-530 met 1 voeding om 23u, gewoon doorgeslapen :o

Bezoekje CB gehad en ze heeft echt een bizar spectaculaire curve. Ik twijfelde of ik hem hier neer zou zetten, maar vooruit, onder spoiler. Niet schrikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149583020
Die curve spees! :o jemig, je krijgt zeker veel reacties op haar of niet?? _O_
pi_149583071
:D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149583097
Zooo Spees, echt niet normaal! :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149583129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Crumpette het volgende:
Die curve spees! :o jemig, je krijgt zeker veel reacties op haar of niet?? _O_
Pff, de hele dag ongevraagd advies, moet je haar niet alvast brood geven, moet je niet stoppen met de bv, moet je niet gewoon al aan de maat 110 in plaats van proppen in 104.... Vermoeiend! En het ziet er raar uit ook natuurlijk, deze verhouding.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:09:11 #24
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149583165
Spees _O- !
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:10:33 #25
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149583217
Waauw Spees, wat een curve!! :o _O_
Fijn dat het weer wat beter gaat.

Hier moet ik bij z'n naam altijd wel ff zeggen dat het met een C is :P

Btw ben ik ook erg blij met de aerosleep hoor.. fijne gedachte en.. baat het niet dan schaadt het niet ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')