SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
#LockupDS2![]()
Op de eerste training na het weekend vallen alle puzzelstukjes vaak in elkaar inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mooiste en daarna met zijn alle proberen de avond terug te halen met de flarden die iedereen nog weet
#LockupDS2![]()
@ Tobi. Goed argument man, komen met het punt dat de ander niet begrijpend kan lezen en verder niet zeggenmaakt je standpunt echt een stuk duidelijker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent geen 11 meer, ik ga niet alles meer voorkauwen. Dit is mijn laatste post hierover en daarmee zult u het moeten doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
@ Tobi. Goed argument man, komen met het punt dat de ander niet begrijpend kan lezen en verder niet zeggenmaakt je standpunt echt een stuk duidelijker
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent geen 11 meer, ik ga niet alles meer voorkauwen. Dit is mijn laatste post hierover en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hoe sneu
#FreeTrapz![]()
Heb ik nu een dejavu met gisteren dat ik sjon in discussie zie?
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.![]()
Nergens voor nodig ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef vanpers het volgende:
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.
#FreeTrapz![]()
Als jij gisteren ook dacht dat je het eergisteren ook gezien had, dan welquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef vanpers het volgende:
Zit duidelijk niet goed in zijn vel, laat gaan joh.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Werk je te hard?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn FOK! tijd heeft wel zwaar te lijden onder deze omstandigheden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rouwt niemand omquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn FOK! tijd heeft wel zwaar te lijden onder deze omstandighedenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, nu paar aanvragen gehad en ingevuld, maar eentje heb ik wat moeite mee. En ik werk nu op een ander stekkie voor een paar dagenquote:![]()
![]()
Bohhh naamtopicnog niet eens gezien.
Kan ie toch nog wat die chinees
#FreeTrapz![]()
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iigquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als jij gisteren ook dacht dat je het eergisteren ook gezien had, dan wel
![]()
![]()
Totw predictions zien er niet heel spectaculair. Maar IF Aubameyang en CB Alaba zouden de pack verkoop wel kunnen boosten. Ook Depay en een LW Mertens zijn niet onaardig.quote:![]()
Nee dat was gisteren, maar ik bedoelde wat andersquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iig
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is trouwens FcSuarez voor jouquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, weet ik wanneer het was. Deze week iig
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is trouwens FcSuarez voor jou![]()
![]()
Ga je nou lachen clown, de rest noem je toch ook nooit bij naam.quote:
Nergens voor nodig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga niet in discussie hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ga je nou lachen clown, de rest noem je toch ook nooit bij naam.
Nergens voor nodig.![]()
![]()
Er komt ook een TOTT voor Ebola Cup, dus met die pack verkoop komt het wel goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Totw predictions zien er niet heel spectaculair. Maar IF Aubameyang en CB Alaba zouden de pack verkoop wel kunnen boosten. Ook Depay en een LW Mertens zijn niet onaardig.
Al komt dat team volgens mij nog niet vandaag.![]()
Ook nergens voor nodig, want ik meen het.quote:
Ik ken je niet eens, geen idee wat je naam is, waarom zou je mij dan in ene bij mijn naam gaan noemen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTT komt alleen in het weekendquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er komt ook een TOTT voor Ebola Cup, dus met die pack verkoop komt het wel goed.
Al komt dat team volgens mij nog niet vandaag.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok, dan worden er dus veel packs in het weekend geopend en dan komen de TOTW spelers ook vaker op de markt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TOTT komt alleen in het weekend![]()
Iedereen spreekt je zo aan en opeens ga je helemaal los, net als gisteren over dat minder posten. Doe rustig joh, zag dat Litmanen ook weer op het toneel verschenen was dus gaan we daar wel samen op losquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ook nergens voor nodig, want ik meen het.
Ik ken je niet eens, geen idee wat je naam is, waarom zou je mij dan in ene bij mijn naam gaan noemen.![]()
![]()
Vind ik juist spectaculair, een IF Messi, Ronaldo, Robben zou ik toch nooit kunnen betalen. Deze helden wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Totw predictions zien er niet heel spectaculair. Maar IF Aubameyang en CB Alaba zouden de pack verkoop wel kunnen boosten. Ook Depay en een LW Mertens zijn niet onaardig.![]()
![]()
Dop your own beansquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iedereen spreekt je zo aan en opeens ga je helemaal los, net als gisteren over dat minder posten. Doe rustig joh, zag dat Litmanen ook weer op het toneel verschenen was dus gaan we daar wel samen op los#LockupDS2![]()
nieuwe if van messi of ronaldo worden allemaal meteen opgekocht door autobuyers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind ik juist spectaculair, een IF Messi, Ronaldo, Robben zou ik toch nooit kunnen betalen. Deze helden wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dus omdat iedereen mij zo aanspreekt doe jij dat ook maar, ik vind het best gek dat mensen van wie ik niets weet mij maar bij mijn voornaam aan gaan spreken omdat anderen dat ook doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iedereen spreekt je zo aan en opeens ga je helemaal los, net als gisteren over dat minder posten. Doe rustig joh, zag dat Litmanen ook weer op het toneel verschenen was dus gaan we daar wel samen op losPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De silvers zullen wel heel duur worden.. ik wil IF Ghoulam als die in het team zit. En misschien IF Serey Die (ik zal maar niet alleen Die zeggen voordat daar weer grapen over worden gemaakt)quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind ik juist spectaculair, een IF Messi, Ronaldo, Robben zou ik toch nooit kunnen betalen. Deze helden wel.![]()
Sjon, maak je eens niet zo druk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen mij zo aanspreekt doe jij dat ook maar, ik vind het best gek dat mensen van wie ik niets weet mij maar bij mijn voornaam aan gaan spreken omdat anderen dat ook doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niemand hier spreekt je bij je voornaam aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen mij zo aanspreekt doe jij dat ook maar, ik vind het best gek dat mensen van wie ik niets weet mij maar bij mijn voornaam aan gaan spreken omdat anderen dat ook doen.#LockupDS2![]()
Haha je gaat er echt op door, dacht in het verleden gelezen te hebben dat het niet eens echt je naam wasquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen mij zo aanspreekt doe jij dat ook maar, ik vind het best gek dat mensen van wie ik niets weet mij maar bij mijn voornaam aan gaan spreken omdat anderen dat ook doen.Ik spreek iedereen aan zoals de meeste hier aangezien ik niemand ken.
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha je gaat er echt op door, dacht in het verleden gelezen te hebben dat het niet eens echt je naam wasIk spreek iedereen aan zoals de meeste hier aangezien ik niemand ken.
quote:#LockupDS2![]()
Ik geef toch duidelijk aan niet zo genoemd te willen worden door mensen waar ik niets van weet. dus of je stelt je even voor, of je zegt gewoon geen sjon meer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha je gaat er echt op door, dacht in het verleden gelezen te hebben dat het niet eens echt je naam wasIk spreek iedereen aan zoals de meeste hier aangezien ik niemand ken.
jeugd van tegenwoordig
#FreeTrapz![]()
Sjon bek houden zwijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijk aan niet zo genoemd te willen worden door mensen waar ik niets van weet. dus of je stelt je even voor, of je zegt gewoon geen sjon meer.
jeugd van tegenwoordig![]()
Mijn naam is Tijdelijk, aangenaam Sjon!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijk aan niet zo genoemd te willen worden door mensen waar ik niets van weet. dus of je stelt je even voor, of je zegt gewoon geen sjon meer.
jeugd van tegenwoordig![]()
Lastig he jezelf voorstellen, of ben je bang dat we je naam weten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn naam is Tijdelijk, aangenaam Sjon!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand zal hier principes moeten hebben in dit rattenhol.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Memvis en Shirley
Elke dag![]()
Bohhh nice TOTWjammer dat het geen sjelsie versie is van shirley
#FreeTrapz![]()
Hij heeft niet meer pace gekregen
Haha Gomes
LALALALLALALALALADit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Auba?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:05 schreef over_hedge het volgende:
Hij heeft niet meer pace gekregenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. had toch al 96?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jammer dat Mertens zo'n vervelend mannetje. +3 shooting & + 4 passing... Dat maakt hem wel een leuke winger.![]()
Deppie maar oppikken als ie een beetje tsjiep wordtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was inderdeed een van de weinige competities met weinig soeps op LW.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef DePresident. het volgende:
Mertens ook een leuke Serie A LW nu.
Nu nog meer opties op RW voor elke andere andere compo....![]()
Ja! Net ff IF Insigne direct voor 190k verkocht! Die vent gaat nu dalen als een gekquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:07 schreef DePresident. het volgende:
Mertens ook een leuke Serie A LW nu.![]()
Heb je die nieuwste MyTeam challenge al gedaan? Voor zo'n Ruby player?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn naam is Tijdelijk, aangenaam Sjon!![]()
Depay +6 shooting, benieuwd of zijn finishing nu niet zo belachelijk laag is (64, zelfs Narsingh had 67)![]()
Nee, kan alleen met Sapphire spelers toch? Heb wel Kobe all star versie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je die nieuwste MyTeam challenge al gedaan? Voor zo'n Ruby player?![]()
Doe niet zo dom johquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Busquets krijgt ook echt altijd een IF als hij toevallig scoort hé.![]()
![]()
Want je moet een doelpunt maken om goed te spelen, zeker als verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
O wacht, hij heeft niet eens gescoord. Waarom heeft hij dan een IF?![]()
![]()
omdat hij goed speelde.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
O wacht, hij heeft niet eens gescoord. Waarom heeft hij dan een IF?
IF = in form
Anders was het wel GS geweest.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij had een assist zie ik nu. Dat is blijkbaar genoeg voor een IF.!
![]()
Ja je moet 5 Sapphires hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:15 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee, kan alleen met Sapphire spelers toch? Heb wel Kobe all star versie.![]()
Blijkbaar wel anders gaven ze Busquets geen IF.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk nu als EA.. die kijken blijkbaar niet meer alleen naar het scorebord.![]()
Van Rhijn kreeg zijn IF toch ook voor goed spel, niet voor een goal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk nu als EA.. die kijken blijkbaar niet meer alleen naar het scorebord.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom zeg ik ook: ze kijken blijkbaar niet alleen naar het scorebord.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders gaven ze Busquets geen IF.![]()
Vorig jaar voor een assist + clean sheet ja. Dit jaar voor die winnende goal tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Van Rhijn kreeg zijn IF toch ook voor goed spel, niet voor een goal.![]()
Bij mij. Access granted.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Bij wie kan ik toestemming vragen om DS2 een vuist te geven?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: ze kijken blijkbaar niet alleen naar het scorebord.![]()
Haha mij herken je toch niet, lekkere morphsuit aan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als ik jou zaterdag tegen kom dan ben je nog niet jarig!![]()
Heb er geen 5 dus kan de uitdaging niet aangaan. Heb alleen Nate vanwege alle dominations gehaald te hebben en Derozan omdat ik de Raptors compleet heb.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja je moet 5 Sapphires hebben.
Speel nu met Nate(Sapphire), Kobe(all star), Lebron(goud), Rodman(historic) en Howard. Met Chris Paul, James Harden, Paul George, Blake Griffin en Crish Bosh als back up.![]()
Weer allemaal sneaky plannetjes zonder mijquote:?
Elke dag![]()
Tims idee, dus niet aan mij om door te vertellenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weer allemaal sneaky plannetjes zonder mij?
Check de prijs van dun Jethro
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik mocht ook niets weten blijkbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weer allemaal sneaky plannetjes zonder mij?
alleen maar omdat hij vanmorgen tijden downtime in vergadering zat
#FreeTrapz![]()
Dat lijkt me een korte bubbelquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tims idee, dus niet aan mij om door te vertellen
Check de prijs van dun JethroMaar wel lekker
Elke dag![]()
Bohh ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand interesse in een LIVESTREAM van mij waar ik ALLES ga verliezen ?
Pride is Potsies 'broertje' zeker?
Elke dag![]()
Klinkt als een topplan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand interesse in een LIVESTREAM van mij waar ik ALLES ga verliezen ?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bohh ik
Pride is Potsies 'broertje' zeker?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb maar even een Willems gekocht voor 21k. Ik zie dat de laagste BIN 44k is nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand in een morphsuit met bier en worstenbroodjes in zijn handen, ik ga mn best doenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha mij herken je toch niet, lekkere morphsuit aan.#LockupDS2![]()
Youri is er ook bijquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.twitch.tv/kamikamichameleon![]()
![]()
Gelukkig dat is tenminste iets, belachelijk dat al die kutkoppen normaal gesproken mee weg komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef RijstbaI het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)am-aangehouden.dhtml![]()
Allemaal de andere kant op kijken. Meer zeggenschap voor lokale politiek...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gelukkig dat is tenminste iets, belachelijk dat al die kutkoppen normaal gesproken mee weg komen.![]()
![]()
Hij is geblesseerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Apekoek het volgende:
Waarom willems zo duur, gaat uit het spel ofzo?#LockupDS2![]()
Omdat iedereen teams met IF Deppy aan het maken is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Apekoek het volgende:
Waarom willems zo duur, gaat uit het spel ofzo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar gebruik ik liever die gekke mexicaan voor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat iedereen teams met IF Deppy aan het maken is.![]()
Die heeft geen triple link.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar gebruik ik liever die gekke mexicaan voor.![]()
DDan moet je wel met meer Nederlanders gaan hybriddenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar gebruik ik liever die gekke mexicaan voor.![]()
![]()
Nope, tot hij zijn eerste minuten weer maaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oh, dan zit ie ook niet meer in de peks?#LockupDS2![]()
Gewoon luuk de jong in het spitsje, ben je dr ook.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik mis de tijden van FUT13 dat ik Willems zo vaak voor onder de 1k kon oppikkenSoms met 4-3-3 voor heel weinig.
![]()
Haha SMLENOquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kutzooi ik heb die Willems van vanmiddag al verkocht voor 20kquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb maar even een Willems gekocht voor 21k. Ik zie dat de laagste BIN 44k is nu.Je kaart voor de laagste BIN verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, transfer naar China.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Apekoek het volgende:
Waarom willems zo duur, gaat uit het spel ofzo?![]()
Ja, want dan verkoopt hij normaal gesproken. Zoals nu.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha SMLENO
[..]
Je kaart voor de laagste BIN verkopen![]()
Hij had ook wel verkocht voor wat meer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want dan verkoopt hij normaal gesproken. Zoals nu.
Maar goed, dat maakt niet uit als je toch coins koopt is dat maar een paar cent.![]()
Elke dag![]()
Not this shit again.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had ook wel verkocht voor wat meer.
Maar goed, dat maakt niet uit als je toch coins koopt is dat maar een paar cent.
En nu is hij inderdaad duurder geworden.![]()
7% kortingquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die coinverkoopreclame op het begin
#LockupDS2![]()
Jij krijgt toch meer familie korting ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.![]()
Que?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij krijgt toch meer familie korting ?#LockupDS2![]()
Maar je hebt wel coins gekochtquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.#LockupDS2![]()
Maar het is beter als mensen de waarheid over je spreken dan liegen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar je hebt coins gekocht.. daar is niks aan gelogen. Dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.![]()
Komt toch allemaal uit china vandaan die coins. neem aan dat jij daar "connecties" hebt.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen blijven het juist zeggen omdat je zo reageert. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het allemaal best als ze mij sjon noemen hoor, als het dan maar wel zulke kerels zijn om ook hun eigen naam even achter te laten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van alle youtubers deze 'grap' maken bij de promoter van de website www.coinsfifakopen.nlquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Komt toch allemaal uit china vandaan die coins. neem aan dat jij daar "connecties" hebt.
#LockupDS2![]()
Mijn echte naam is idiootquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best als ze mij sjon noemen hoor, als het dan maar wel zulke kerels zijn om ook hun eigen naam even achter te laten.
[ Bericht 1% gewijzigd door 2Happy4U op 11-02-2015 18:06:52 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan is het ook logisch dat je hem in andere jaren goedkoper op kon pikken, maar dat is nu ook totaal niet relevant meerquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb in FUT14 coins gekocht ja, dat is totaal niet relevant voor nu (want Willems was vorig jaar veel goedkoper)
#LockupDS2![]()
Had de reclame niet gezien. Badum Tssssquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Van alle youtubers deze 'grap' maken bij de promoter van de website www.coinsfifakopen.nl
#FreeTrapz![]()
Ik maar denken dat je achternaam Verlangzaam wasquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door 2Happy4U op 11-02-2015 18:07:25 ]#LockupDS2![]()
Die zou ik even editten vriendquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom ik mag mijn eigen naam hier toch wel neerzetten of krijg ik dan een ban vanwege mijn eigen gegevens delen :")quote:Dat is iemand anders volgens mijquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je achternaam Verlangzaam wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar jij heet geen sjon zeg je...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best als ze mij sjon noemen hoor, als het dan maar wel zulke kerels zijn om ook hun eigen naam even achter te laten.![]()
Jij weet drommels goed dat een zeker te blij persoon hier niet blij van gaat worden. dan maakt dat lettertje niet uitquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom ik mag mijn eigen naam hier toch wel neerzetten of krijg ik dan een ban vanwege mijn eigen gegevens delen :")
[..]
Dat is iemand anders volgens mij
#FreeTrapz![]()
haha de eerste 4 letters van die chem style, probeer je ons iets duidelijk te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon blijven listen voor de oude prijs, na een week issie weg#LockupDS2![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
haha de eerste 4 letters van die chem style, probeer je ons iets duidelijk te maken?
En 79 versnelling. En ik maar denken dat het 24 wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee dat staat voor het aantal uur vrij op een dag.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En 79 versnelling. En ik maar denken dat het 24 wasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, het is een hint naar hoe je een bepaalde te vrolijke user ook kunt noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
haha de eerste 4 letters van die chem style, probeer je ons iets duidelijk te maken?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En 79 versnelling. En ik maar denken dat het 24 was![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee dat staat voor het aantal uur vrij op een dag.![]()
![]()
#LockupDS2![]()
Coin prijzen waren laatst onder de 5 euro voor 1M dus denk dat je er te duur aan gaatquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Geen idee, al meer dan een maand niet meer gespeeld.
#FreeTrapz![]()
Absurd zegquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Coin prijzen waren laatst onder de 5 euro voor 1M dus denk dat je er te duur aan gaat.
![]()
Welke ideal coinsite is het goedkoopste?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
www.cheapcoins.nigquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:41 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Welke ideal coinsite is het goedkoopste?![]()
Wat raar, volgensmij ben ik opgelicht?quote:
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
duurt meestal even, als ze betalen dan komt het met dikke rente allesquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:43 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Wat raar, volgensmij ben ik opgelicht?![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik hoop 100-125k. Snelle LW met 5* skills uit een kut league. Als vrijdag UPs komen zakt zijn prijs sowieso nog wel, als hij geen upgrade krijgt.quote:![]()
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Denk eerder 5/6 tonquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik hoop 100-125k. Snelle LW met 5* skills uit een kut league. Als vrijdag UPs komen zakt zijn prijs sowieso nog wel, als hij geen upgrade krijgt.![]()
Denk dat mijn schatting ook wel te laag is, 5 ton is denk ik nog wel te hoog. Hangt allemaal een beetje af of er vrijdag nog wat gaat gebeuren.
Xbox prijzen overigens. Misschien op PS wel 5 ton.![]()
IF Elia komt uit BPL en zat hele tijd onder de 100k. Dus weet het nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Denk eerder 5/6 ton![]()
Dit. Deppy is ook in Engeland een hype.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Denk eerder 5/6 tonNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zondag 250k, maxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie nu dat Fernandez van Fiorentina ook 5* skills heeft. Misschien nog wel een leuke speler om op te pikken voor mijn Serie A team. Zijn IF is maar 70k...
Doet de web app het bij jullie overigens?![]()
jupDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Depay is 5* en is zo'n hype speler, Elia niet. Depay speelt dan wel in matige league, maar hij heeft wel 2/3 goede links met Willems (niet echt goed, maar hij is geen drama als lb), IF Maher en eventueel Wijnaldum.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
IF Elia komt uit BPL en zat hele tijd onder de 100k. Dus weet het niet
Onder de 100k zie ik sowieso niet gebeuren, denk uiteindelijk iets van 2/300k ofzo, maar your guess is as good as mine![]()
Wat gaat de prijs van NIF Aguero en Hazard doen als de UPs komen? Ik snap dat IF's met kans op UP nu nog ziek stijgen, maar high rated NIFs gaan dalen omdat er veel packs geopend gaan worden?
Of denk ik nu verkeerd?![]()
Ik open nooit veel packs, en al helemaal niet bij de UP's.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef Jorwol het volgende:
Wat gaat de prijs van NIF Aguero en Hazard doen als de UPs komen? Ik snap dat IF's met kans op UP nu nog ziek stijgen, maar high rated NIFs gaan dalen omdat er veel packs geopend gaan worden?
Of denk ik nu verkeerd?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij misschien niet, maar het gemiddelde Britse jochie misschien welquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik open nooit veel packs, en al helemaal niet bij de UP's.![]()
![]()
Dat vraag ik me dus afquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar het gemiddelde Britse jochie misschien wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even 100K packs openen want geen UPs dus kan
#FreeTrapz![]()
![]()
Dit team speelt best afschuwelijk maar toch win ik alles. En het heeft me 90k gekost als je de keeper niet meerekent![]()
Belgenteam zonder KdB en Hazard..tjaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:01 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt best afschuwelijk maar toch win ik alles. En het heeft me 90k gekost als je de keeper niet meerekentAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SIF Pogba, 1,6miljoen. Dat wordt dus 380k voor IF Deppiequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klinkt logisch, maar TOTT dus speciale packs. helfie dus.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
SIF Pogba, 1,6miljoen. Dat wordt dus 380k voor IF DeppiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan ze beide betalen maar ik weet dat als ik dit team ga verbeteren met IFs etc dat het dan weer helemaal mis gaatquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belgenteam zonder KdB en Hazard..tja![]()
![]()
380k dusquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maar TOTT dus speciale packs. helfie dus.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ohja dure silver IFs deze week ook maar een paar openen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laten we allemaal een 'first pack' gaan openen. Ik begin: [ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Dat is eigenlijk echt een goed pack met Bamba, Nacho en Vainqueur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohja dure silver IFs deze week ook maar een paar openen dan.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb geen idee want silversquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk echt een goed pack met Bamba, Nacho en Vainqueur.en FUTBIN doet wat lastig
#FreeTrapz![]()
20k schijtpacks geopend, heb het er wel weer mee gehad
Elke dag![]()
Dan zoek je dat op op de markt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want silversen FUTBIN doet wat lastig
![]()
Doe ik ook allang niet meer. Gewoon futbinquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zoek je dat op op de markt.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Huh kan dat ? maar best lekker pack idd 12K ofzo is wel te halenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zoek je dat op op de markt.
#FreeTrapz![]()
![]()
Wel bizar dat ik vandaag/gisteren op Griezman (franse left winger), Joaozinho (Braziliaanse LW) en Quagliarella (Italiaanse spits) heb gezocht...
Volgende keer ga ik op Argentijnse spitsen ga zoeken voordat ik een pack haal.![]()
Echt bizar ja. Die nationaliteiten komen echt super weinig voor ook in FUT.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel bizar dat ik vandaag/gisteren op Griezman (franse left winger), Joaozinho (Braziliaanse LW) en Quagliarella (Italiaanse spits) heb gezocht...
Volgende keer ga ik op Argentijnse spitsen ga zoeken voordat ik een pack haal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Zou dit een beetje chill spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje chill spelen.Ik heb een vergelijkbaar team gehad, maar dat speelde niet echt super. Vleugelspelers zijn te vaak onzichtbaar imo. Na de patch kan ik echt alleen nog maar met 433(4) spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje chill spelen.Geef die pogba een all +3 kaartje en hij komt in de buurt van de 85 Pogba, want met alle trainers wordt het +4 (of 5?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik ben tot nu toe ook het succesvolst met een 433(4) en 41212 formatie. Dat team heeft wel hele leuke spelers en ziet er op papier sick uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een vergelijkbaar team gehad, maar dat speelde niet echt super. Vleugelspelers zijn te vaak onzichtbaar imo. Na de patch kan ik echt alleen nog maar met 433(4) spelenAlleen ben ik bang dat dat ene plaatsje achter de spitsen te belangrijk is voor mijn spel.
![]()
Heb nog 100 van die +10 kaartjes na mijn 2.5M pack opening met TOTY.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geef die pogba een all +3 kaartje en hij komt in de buurt van de 85 Pogba, want met alle trainers wordt het +4 (of 5?)
TOTS Pogba dus.![]()
![]()
Team?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef Rijst het volgende:
zometeen depay kopen voor een paar ton en spelen maar!!![]()
Met +6 kaartjes kun je al vrij gemakkelijk heel het TOTY binnenhalen. Behalve Messi, Ronaldo (te duur) en Lahm (andere positie in het TOTY)quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:50 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Heb nog 100 van die +10 kaartjes na mijn 2.5M pack opening met TOTY.
TOTS Pogba dus.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Voor de hoge steekballenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel dan weer casual Totti ertussen met zijn -10 pace ofzo![]()
Boh deze combo wil ik ook. Maar moeilijke hybrid zoquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Sneijder in zo'n karige competitie speelt.![]()
IF Melo is anders een prima link.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Sneijder in zo'n karige competitie speelt.![]()
![]()
Inan ook wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
IF Melo is anders een prima link.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is flink puzzelen alsnog, want Melo moet nog 3 weak links erbij hebben. En daarbij moeten Robben en Depay ook nog een link erbij krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
IF Melo is anders een prima link.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Kuyt en kayaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is flink puzzelen alsnog, want Melo moet nog 3 weak links erbij hebben. En daarbij moeten Robben en Depay ook nog een link erbij krijgen.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is flink puzzelen alsnog, want Melo moet nog 3 weak links erbij hebben. En daarbij moeten Robben en Depay ook nog een link erbij krijgen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik hou het wel weer voor gezien vanavond. Finale Carnival Cup: meneer wisselt in minuut 1 en brengt Ronaldo erin. Hij bakt er verder helemaal niks van dus ik laat mijn vedettes lekker op de bank. 1e helft maak ik de openingstreffer, kort daarna volgt de 2-0. En met nog exact 15 seconden zuivere speeltijd op de klok vliegt "ineens" mijn verbinding eruit. Het zal weer wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ziet er ook goed uit. Eerst even kijken hoe duur die Depay gaat worden. Bedankt voor het meedenkenquote:
En jawel, de melding dat ik de wedstrijd voortijdig heb beëindigdquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik hou het wel weer voor gezien vanavond. Finale Carnival Cup: meneer wisselt in minuut 1 en brengt Ronaldo erin. Hij bakt er verder helemaal niks van dus ik laat mijn vedettes lekker op de bank. 1e helft maak ik de openingstreffer, kort daarna volgt de 2-0. En met nog exact 15 seconden zuivere speeltijd op de klok vliegt "ineens" mijn verbinding eruit. Het zal weer wel![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leg hem eens uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
De autist in mij vindt dit mooi![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver kreeg ik een vraag over een gestolen fiets op me toets
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie is over het algemeen de grote fietsendief?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver kreeg ik een vraag over een gestolen fiets op mijn toets![]()
A) Kut Turken
B) Schapen neukende Mocro's
C) Tyfes Negers![]()
3 IF's in de as van het veld. Eigenlijk daarbuiten geen IF's neerzetten voor symmetriequote:
Dat jochie van RTL Late Night gister was pas een autist.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon posten op Fok! terwijl je anaal genomen wordt door een autistquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heb jij al je organen nog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon posten op Fok! terwijl je anaal genomen wordt door een autist![]()
Vandaar dat hij niet meer postte, wel in het harnas gestorven. Dat had hij vast mooi gevonden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:28 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
RIP Toefjes. [ afbeelding ]Maar diep van binnen lach ik.![]()
we vullen in antwoord C...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Wie is over het algemeen de grote fietsendief?
A) Kut Turken
B) Schapen neukende Mocro's
C) Tyfes Negers
DAT IS GOED JE HEBT EEN MILJOEN virtuele EURO'S GEWONNEN![]()
![]()
En 2 keer Gala en 2 keer braquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
3 IF's in de as van het veld. Eigenlijk daarbuiten geen IF's neerzetten voor symmetrie![]()
WTFquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Had nog wat coins over, 3 kaarten van deze kerel terug kopen![]()
![]()
men? Een paar gasten die er vaker naast zitten ja, moet je niet naar luisterenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:38 schreef Apekoek het volgende:
Sif Auba nu al 2,5 millie en IF depay 450k, nee prijzen worden niet zo hoog als men hier dachtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat gaan joh.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel eens met FCsuarez trouwens, hij vindt het niet leuk als mensen hem sjon noemen en ik vind het niet leuk als mensen voor de 13084204821085120e keer zeggen dat ik coins heb gekocht wat niet zo is. En ik ga echt maatregelen nemen als dit zo doorgaat.
En jij hebt vaker coins gekocht dan ik in kelders heb gewoond en dat blijft men ook gewoon zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 11-02-2015 21:07:58 ]![]()
ok meneer! Wat een debielen ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
men? Een paar gasten die er vaker naast zitten ja, moet je niet naar luisteren![]()
Heeft wat meer aanvallende kwaliteiten wel. En pacequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wijnaldum zou ik doen ipv Maher dan.
En verdedigend eigenlijk ook beter.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heeft wat meer aanvallende kwaliteiten wel. En pace
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mensen die coins kopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
En jij hebt vaker coins gekocht dan in kelders heb gewoond en dat blijft men ook gewoon zeggen.![]()
![]()
ad.nl is een tyfes site aan het worden met die video's die ongevraagd keer op keer starten
waarom zou je daar uberhaubt heen willenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
ad.nl is een tyfes site aan het worden met die video's die ongevraagd keer op keer starten![]()
om af en toe te kijken of er buiten dit forum ook nog iets gebeurt in de rest van de wereld.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom zou je daar uberhaubt heen willenMaar diep van binnen lach ik.![]()
ik ben ready voor je nuquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom zou je daar uberhaubt heen willen![]()
Georgie Boydquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
George Boyd heeft illuminati op zijn armheld
![]()
Lol, had hem destijds voor 128k, maar 2,3 millie had ik nooit voor hem neergelegdquote:Maar hoop net als jij dat hij verder stijgt, nog in de pocket.
![]()
u wot m8quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:12 schreef OmniRocket het volgende:
Stelletje in kelder wonende coinbuyende autisten die sjon heten in dit topic...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: