+1quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
Ik strijk vrijwel niets. Ik zoek de kleren er op uit
Dood DaDquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:25 schreef AwayTL het volgende:
Oe ik ook!!
Heb wel dood Dad een kledingbudget voor mezelf ingesteld. 50¤ pm voor als ik iets niet nodig heb
Ja, na die niet-zo-verkapte doodsverwensing durfde ik niet meer te posten.quote:
Ook niet als je je strijkijzer eerst goed desinfecteert?quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
je mag geen baby als je niet kan strijken, wist je dat niet? dat checken ze bij de kraamintake
ik vond het op zich wel leuker staan maar echt handig, mwah.quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ook niet als je je strijkijzer eerst goed desinfecteert?
Vraagje: Van die mooie doosjes voor je luierdoekjes, is dat iets wat je daadwerkelijk gebruikt of eindigt het ermee dat je zo snel door je doekjes heengaat dat je de moeite niet meer neemt om het in dat ding te stoppen?
Ik vind het handig!quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Vraagje: Van die mooie doosjes voor je luierdoekjes, is dat iets wat je daadwerkelijk gebruikt of eindigt het ermee dat je zo snel door je doekjes heengaat dat je de moeite niet meer neemt om het in dat ding te stoppen?
Hier wel ja.quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
Ik gebruik het na 2.5 jaar nog steeds. Het staat leuker en dat is de belangrijkste reden. Handiger is het niet perseequote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
Met Dettol desinfecterenquote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag ook mee in mijn handen gestaan. In het ziekenhuis waren ze er en gebruikte ik steeds doekjes uit het doosje. Thuis heb ik er nog geen, maar ik denk dat ik er wel eentje ga kopen. Moet nu steeds het pak open maken en dan valt het weer dicht en zit het weer geplakt enzo... Niet ideaal.quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
[..]
En dan doe je het in een andere doos? Okequote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef Skoap het volgende:
ik haal ze ook niet uit de verpakkingIk haal alleen het plastic van de bovenkant er helemaal af.
Dit. Wij hebben nog steeds zo'n doos staan. Tien keer handiger dan steeds dat plastic terug plakken tegen uitdroging en dat plastic plakt al vrij snel niet meer. Wel zo'n grote van zwitsal die we er graties bij kregen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef Skoap het volgende:
ik haal ze ook niet uit de verpakkingIk haal alleen het plastic van de bovenkant er helemaal af.
Ik zie t nu pasquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Oranje strijk ik ook echt niet.
Paars is nog altijd beter dan een Blue waffle.quote:
Hier slaapt ze ook zonder dekens en in winterslaapzak, vind t nog fris zonder dus zou n nieuwe winterzak kopenquote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Paars is nog altijd beter dan een Blue waffle.
Maar OT nog even een vraag.
Winterslaapzak wordt te klein. Wat is wijsheid, zomerslaapzak met/zonder mouwen met oog op het warme weer dat er aan komt? Toch een winterslaapzak omdat het in de nacht nog niet echt lekker warm is? Ze trapt haar dekens af dus daar kan ik niks mee
O wat een lief aanbod! Woon helaas aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier slaapt ze ook zonder dekens en in winterslaapzak, vind t nog fris zonder dus zou n nieuwe winterzak kopen
Je woont niet in de buurt he... anders mag je dr best 1 hebben van mij, (68/80)
Ik las: "je mag je baby niet strijken"quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
je mag geen baby als je niet kan strijken,
We zijn nu aan een pak Huggies bezig... Daar komt of een rits van een meter uit, of een pakket van een halve cm dik... Wat een zooi is dat!quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er geen nieuw doekje omhoog komt moet je gewoon het doosje even op de kop houden. Hoef je ook niet in de gaatjes te frutten.
en zeiknat. Vreselijke dingen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
We zijn nu aan een pak Huggies bezig... Daar komt of een rits van een meter uit, of een pakket van een halve cm dik... Wat een zooi is dat!
ja hallo, als je ze ook al niet meer mag strijken, wat mag je dan nog wel? en hoe krijg je dan ooit de kreukels eruit?quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: "je mag je baby niet strijken".
dan valt of het kapotte klepje eraf, of de hele doos valt van de deksel. ja wij hebben kwaliteitsspul gekocht hoor...quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er geen nieuw doekje omhoog komt moet je gewoon het doosje even op de kop houden. Hoef je ook niet in de gaatjes te frutten.
Hier een doosje in de accentkleur van de babykamer. Uiteraard.
Pampers-doekjes beginnen goed, onderin zijn ze doorweekt... Ik heb al geprobeerd ze op z'n kop te bewaren, maar dat helpt ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hebben allemaal wel watidd of ze komen met 19 tegelijk eruit, of (pampers) ze zijn zo zeiknat dat je na iedere luierverschoning nog moet naföhnen, ze scheuren (AH) en ze nemen zonder uitzondering uiteindelijk allemaal de plek van 'poepstank' in in het geurgedeelte van je hersenen.
/firstworldproblemwaarhebikheteigenlijkover
quote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan valt of het kapotte klepje eraf, of de hele doos valt van de deksel. ja wij hebben kwaliteitsspul gekocht hoor...
mwhehe ja dat dus, smerig zoet huuu. Ik had van action altijd van die minipakjes doekjes in mn tas toen ze wat groter waren. Niet meer nodig voor luiers, maar wel handig voor plakhandjes en zulks.quote:Op maandag 6 april 2015 22:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Die snoetenpoetsdoekjes zijn wel ideaal als je wil dat het gezicht van je kind naar roze bubblegum kauwgom ruikt
Wij zijn overgegaan op washandjes met water voor t gezicht trouwens, sinds ik eindelijk een verband heb ontdekt tussen rode uitslag om de mond van Sillie en het gebruik van lotiondoekjes om die te poetsen
Die lucht is zo ranzig.. Als ze in de Auto vies worden dan haal ik er een billendoekjes overheen, thuis pak ik een spuugdoekje die ik nat maak. Worden die ook nog eens gebruiktquote:Op maandag 6 april 2015 22:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Die snoetenpoetsdoekjes zijn wel ideaal als je wil dat het gezicht van je kind naar roze bubblegum kauwgom ruikt
Wij zijn overgegaan op washandjes met water voor t gezicht trouwens, sinds ik eindelijk een verband heb ontdekt tussen rode uitslag om de mond van Sillie en het gebruik van lotiondoekjes om die te poetsen
En latexpleistersquote:Op maandag 6 april 2015 22:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe ja dat dus, smerig zoet huuu. Ik had van action altijd van die minipakjes doekjes in mn tas toen ze wat groter waren. Niet meer nodig voor luiers, maar wel handig voor plakhandjes en zulks.
Heeft sillie zo'n gevoelig huidje ja? Hier geen last van. Wel contactallergie bij tomaat en eiziet er altijd heel sneu uit maar ze hebben er verder geen last van gelukkig.
Sowieso alle schoonmaakmiddelen van de Lidl. Allemaal goedkoop en goed! Wij hebben billendoekjes, toetenpoetsers, schoonmaakdoekjes (W5 ofzo) maar ook wasmiddel en vlekkenverwijderaar.quote:Op maandag 6 april 2015 23:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben tegenwoordig 'fan' van de billendoekjes ban lidl. Oudste kon niet goed tegen de doekjes van etos. Zwitsal vond ik te droog. Pampers heb ik heel lang gebruikt, tot ik die van de lidl ontdekte. Neutrale geur en nat genoeg. Je hebt ze ook met geur, maar die voor de gevoelige huid vind ik fijner, had ik van pampers ook altijd.
Zo'n doos gebruikte ik in het begin bij de oudste. Bij jongste volgens mij nooit aan begonnen.
Even een (niet baby gerelateerde vraag), maar mijn kind heeft opeens ontzettende pluisharen op dr achterhoofd (waar ze op ligt dus). Heeft iemand dé tip tegen pluishaar? Het klit ook ontzettend en ik mag haar haar eigenlijk niet kammenanti klit spray werkt in ieder geval niet tegen die pluis.
Heeft mn jongste ook. Ondanks gebruik van conditioner. Ze slaapt en woelt erop Idd. Ik moet het binnenkort maar weer eens een stukje knippen, zien of dat scheelt. Ik kam het wel met de tangle teezer en dan stukje voor stukje. Als het eenmaal gekamd is valt het weer heel normaal.quote:Op maandag 6 april 2015 23:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben tegenwoordig 'fan' van de billendoekjes ban lidl. Oudste kon niet goed tegen de doekjes van etos. Zwitsal vond ik te droog. Pampers heb ik heel lang gebruikt, tot ik die van de lidl ontdekte. Neutrale geur en nat genoeg. Je hebt ze ook met geur, maar die voor de gevoelige huid vind ik fijner, had ik van pampers ook altijd.
Zo'n doos gebruikte ik in het begin bij de oudste. Bij jongste volgens mij nooit aan begonnen.
Even een (niet baby gerelateerde vraag), maar mijn kind heeft opeens ontzettende pluisharen op dr achterhoofd (waar ze op ligt dus). Heeft iemand dé tip tegen pluishaar? Het klit ook ontzettend en ik mag haar haar eigenlijk niet kammenanti klit spray werkt in ieder geval niet tegen die pluis.
+1 op allesquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij gebruiken altijd sensitive kruidvatdoekjes. En voor mondje/handjes ook die van kruidvat.
Die geur associatie heb ik bij de luierzakjes van de action
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef Burdie het volgende:
Je kunt maar een mening hebben over billendoekjes.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef Burdie het volgende:
Je kunt maar een mening hebben over billendoekjes.
Zelfde met die van de Lidl.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef TimeJumper het volgende:
Goh niemand die dde doekjes van de Action noemt![]()
Die zijn lekker dik, komen 1 voor 1 uit het pak en zijn nat genoeg.
Ik mag toch hopen dat dit in geen enkel geval de hoofdreden is waarom moeders gaan staan strijkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:35 schreef GotC het volgende:
Maar het staat wel mooi in de kast, gestreken kleertjes
Die gebruiken wij ook!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef TimeJumper het volgende:
Die gele dubbelpak doekjes?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef TimeJumper het volgende:
Tijdens mijn verlof welquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit in geen enkel geval de hoofdreden is waarom moeders gaan staan strijken
Ik vond die hormonen altijd:quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdens mijn verlof wel.
Gestreken hydrofielen.
Onderschat zwangerschapshormonen niet.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vond die hormonen altijd:![]()
Totdat ik het beddengoed aan het koken was (ja echt, op het fornuis) omdat het niet wit genoeg was naar mijn zin.
Ik vind ze ideaal voor handjes en snoetjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef gestreeptestoel het volgende:
Die doekjes vd Action in die gele verpakking zijn goedkoop, maar vind ze echt bagger. Heel dun en heel erg nat.
Hier nu bijna altijd Hema doekjes.
Kruidvat ruikt heel "lijm" achtig ofzo. Hema ruikt wel beter vind ik. Eerder kocht ik van die oranje pakje bij de Etos. Hele goedkope doekjes, maar die hebben ze niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind ze ideaal voor handjes en snoetjes![]()
Hema vind ik vies ruiken, net als die van het Kruidvat
Nu je het zegt, ja..quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Kruidvat ruikt heel "lijm" achtig ofzo. Hema ruikt wel beter vind ik. Eerder kocht ik van die oranje pakje bij de Etos. Hele goedkope doekjes, maar die hebben ze niet meer.
Je moet ook niet die gele nemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef gestreeptestoel het volgende:
Die doekjes vd Action in die gele verpakking zijn goedkoop, maar vind ze echt bagger. Heel dun en heel erg nat.
Hier nu bijna altijd Hema doekjes.
Nee er is niks veranderd, geen wasmiddel, geen andere verzorging, geen nieuwe producten gegeten...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef GotC het volgende:
Geen andere dingen gaan gebruiken zoals wasmiddel/verzorgingsspullen?
5e of 6e ziekte misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even een crosspost met t babytopic, misschien dat iemand hier een idee heeft...
Mijn uk zit ineens onder de uitslag, rode vlekken op romp en nek,en droge plekken op armen en benen en kleine plekjes op wang en hals... is dit eczeem en moet ik hier iets mee? Ze heeft er zelf geen last van, gewoon 1 blij ei.
Ik kan nu ook ff geen foto maken, ze ligt al lekker te snurken...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Das niet te beoordelen vanaf hier denk ik, al helemaal niet zonder foto
Kan echt van alles zijn. Eczeem, een van de vele vlekjesziekten, overgevoeligheidsreactie... Niet te zeggen zo!
Ik gebruik geen conditioner, heb het zelf niet nodig, dus zit niet echt in mijn systeemquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heeft mn jongste ook. Ondanks gebruik van conditioner. Ze slaapt en woelt erop Idd. Ik moet het binnenkort maar weer eens een stukje knippen, zien of dat scheelt. Ik kam het wel met de tangle teezer en dan stukje voor stukje. Als het eenmaal gekamd is valt het weer heel normaal.
Ga ik die ook proberen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |