Hallo.quote:
okequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet 24/7 online zijn :-P
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Goedzooi het volgende:
Ik zou het wel willen maar ja, ik moet ook een keer opletten in de les zodat ik de boel een beetje snap als ik een toets aan het maken ben.
Het is een arocs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overigens: een vrouw met een actros UI
is dat gewoon een off road actros?quote:
Nee, het is geen variant van de Actros.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat gewoon een off road actros?
oke, sorry mevrouwquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, het is geen variant van de Actros.
Het is een bouwtruck.
Maar de Actros is ook mooi. Vooral de nieuwe.
Amaquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Houtkachel net te enthousiast door iemand opgestoken hier, brand. Maar is al weer over. Meurt wel giga hier nu.
hebben jullie een studentenhuis met een houtkachel?quote:
Ja, ja, ja (hoewel het vooral gezaagd wordt).quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie een studentenhuis met een houtkachel?
staat die in een gemeenschappelijke ruimte?
hak je ook hout?
ik dacht dat brandveiligheid nogal een issue was bij studentenhuizen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, ja, ja (hoewel het vooral gezaagd wordt).
Oh ja maar we weten wel hoe dit is gekomenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat brandveiligheid nogal een issue was bij studentenhuizen?
ja oke, maar dat zo'n ding dan uberhaupt in zo'n huis magquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja maar we weten wel hoe dit is gekomenMoeten gewoon niet teveel in 1x erin doen, is ook wel logisch.
Vorm van natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar dat zo'n ding dan uberhaupt in zo'n huis mag
ik zou best een kachel willen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vorm van natuurlijke selectie.
Ik wil ook best een kachel voor mijn doomsday hide out in het bos.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou best een kachel willen hebben
ik ben geen doomsday prepperquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil ook best een kachel voor mijn doomsday hide out in het bos.
ja, of ik het ga lezen weet ik nog nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:06 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi!
Mag ik weer een kattenverhaaltje kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |