Hallo.quote:
okequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet 24/7 online zijn :-P
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:56 schreef Goedzooi het volgende:
Ik zou het wel willen maar ja, ik moet ook een keer opletten in de les zodat ik de boel een beetje snap als ik een toets aan het maken ben.
Het is een arocs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overigens: een vrouw met een actros UI
is dat gewoon een off road actros?quote:
Nee, het is geen variant van de Actros.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat gewoon een off road actros?
oke, sorry mevrouwquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, het is geen variant van de Actros.
Het is een bouwtruck.
Maar de Actros is ook mooi. Vooral de nieuwe.
Amaquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Houtkachel net te enthousiast door iemand opgestoken hier, brand. Maar is al weer over. Meurt wel giga hier nu.
hebben jullie een studentenhuis met een houtkachel?quote:
Ja, ja, ja (hoewel het vooral gezaagd wordt).quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie een studentenhuis met een houtkachel?
staat die in een gemeenschappelijke ruimte?
hak je ook hout?
ik dacht dat brandveiligheid nogal een issue was bij studentenhuizen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, ja, ja (hoewel het vooral gezaagd wordt).
Oh ja maar we weten wel hoe dit is gekomenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat brandveiligheid nogal een issue was bij studentenhuizen?
ja oke, maar dat zo'n ding dan uberhaupt in zo'n huis magquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja maar we weten wel hoe dit is gekomenMoeten gewoon niet teveel in 1x erin doen, is ook wel logisch.
Vorm van natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar dat zo'n ding dan uberhaupt in zo'n huis mag
ik zou best een kachel willen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vorm van natuurlijke selectie.
Ik wil ook best een kachel voor mijn doomsday hide out in het bos.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou best een kachel willen hebben
ik ben geen doomsday prepperquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil ook best een kachel voor mijn doomsday hide out in het bos.
ja, of ik het ga lezen weet ik nog nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:06 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi!
Mag ik weer een kattenverhaaltje kwijt?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of ik het ga lezen weet ik nog niet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]ik ga zielig huilen in een hoekje
hoiquote:
u wot mate?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:
I ain't got no type
Bad bitches is the only thing that I like
You ain't got no life
Cups with the ice and we do this every night
I ain't check the price
I make my own money so I spend it how I like
I'm just living life
And let my momma tell it nigga I ain't living right
Man wat een chill0r track
Ik ben een eckte Amerikaanse neger, geen Brit jwz.quote:
jammerquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben een eckte Amerikaanse neger, geen Brit jwz.
hoe was het zaterdag trouwens?quote:
Was leuk en opzich ook wel gelukt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer
[..]
hoe was het zaterdag trouwens?
Mwehhhquote:
komt het op de blog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was leuk en opzich ook wel gelukt.
[..]
Mwehhh
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, is voor school.![]()
En ik ga een andere blog beginnen. :p
Vrouwen met hun 20 blogs altijdquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, is voor school.![]()
En ik ga een andere blog beginnen. :p
Nou ik heb de afgelopen 10 jaar nog maar 2 domeinen gehad. Dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vrouwen met hun 20 blogs altijd![]()
Oh dat is wel te doen ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou ik heb de afgelopen 10 jaar nog maar 2 domeinen gehad. Dus dat valt wel mee.
Hoe bedoel je leefijdscategorie?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh dat is wel te doen ja.
Ik welke leeftijds categorie val jij dan?
erger zijn van die pubers die elke half jaar een nieuwe instagram en facebook makenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vrouwen met hun 20 blogs altijd![]()
te jongquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe bedoel je leefijdscategorie?Ben 22, ben 10 jaar geleden begonnen met websites maken.
45/50quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou ik heb de afgelopen 10 jaar nog maar 2 domeinen gehad. Dus dat valt wel mee.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erger zijn van die pubers die elke half jaar een nieuwe instagram en facebook maken
Ik ben >16, niks te jong.quote:
Ah, ik had je ouder geschatquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe bedoel je leefijdscategorie?Ben 22, ben 10 jaar geleden begonnen met websites maken.
True thatquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erger zijn van die pubers die elke half jaar een nieuwe instagram en facebook maken
Ik denk al, wat heb jij mooie lange nagels.quote:
En rode nagels.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk al, wat heb jij mooie lange nagels.
Mijn nagels worden al wel mooier nu ik enigszins gestopt ben met nagelbijten/quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk al, wat heb jij mooie lange nagels.
Dankje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ik had je ouder geschat
[..]
True that
Vooral met Hyves was dat erg.
Dat is altijd +1.quote:
was te verwachtenquote:
Goed zo. Met hulp?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn nagels worden al wel mooier nu ik enigszins gestopt ben met nagelbijten/
Je kwam over als +- 35. En dat laatste weet ik niet, daar let ik nooit opquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Kwam ik over als een veertiger die te kansloos was om een vent te hebben?
Niet genoegquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar heb je zeker niet veel mee gedaan?
Hoe krijg ik dat dan weer voor mekaar?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Met hulp?
[..]
Je kwam over als +- 35. En dat laatste weet ik niet, daar let ik nooit op
Dat is alsnog best veel. :pquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet genoegal had ik in 3jaar wel 10k+ bij elkaar gesprokkeld.
IDK. Soms heb je dat hequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat dan weer voor mekaar?
Dat laatste was een referentie naar mijn kattenobsessie. :p
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IDK. Soms heb je dat he
Welke leeftijd schat jij mij dan?
En ach, kattenobsessie ftw.
Ze durven het gewoon niet te zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Toch grappig, nog nooit heeft iemand me zo oud geschat.
Jij een jaartje of 25?
Nou zat ik aardig in de buurt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ze durven het gewoon niet te zeggen
Godver26
En ik en ik en ik?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou zat ik aardig in de buurt.
Meeste mensen schatten me in real life jonger
Dit is toch geen real life jonguhquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou zat ik aardig in de buurt.
Meeste mensen schatten me in real life jonger
Jawel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is toch geen real life jonguh
Sorriequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is toch geen real life jonguh
quote:
quote:
Ik wou zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar je gaat/ging met LB, dus ik denk...23.
Ook al 26. Dikke twintigers club hier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wou zeggen32.. dan heb ik helemaal een pedo pas nodig.
Maar het is 26. Al zie ik er ook jonger uit.
Neenee, helemaal zelfquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Met hulp?
[..]
Je kwam over als +- 35. En dat laatste weet ik niet, daar let ik nooit op
Kloptquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg Nickjen, jij post ook niet veel op FB!
Ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook al 26. Dikke twintigers club hier.
quote:
Nee 18 jaar jongquote:
Okay bruhquote:
Ongeciviliseerd tuigquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik rij over je voet mijn rollator jonge, met je grote mond jij schavuit
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik rij over je voet mijn rollator jonge, met je grote mond jij schavuit
Heb je daar geen Poolse deerne voor?quote:
In dit geval ben ik zelf die Poolse deerne.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je daar geen Poolse deerne voor?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had je 10 jaar ouder verwacht
Ik dus ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij zuigt ook onder de dekens?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In dit geval ben ik zelf die Poolse deerne.
Zeker. Daar liggen vaak kruimels. Dus ook daar kom ik met de stofzuiger.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In dit geval ben ik zelf die Poolse deerne.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
quote:
Steenquote:
quote:
Nee tochquote:
"me ouwe is geheckt xoxo"quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"me ouwe is geheckt xoxo"
Hee jonges ik heb un nieuw nummer me telefoon was in de sloot gekankert 0612345678 laat um efe overgaan oke dan hep ik je nrquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"me ouwe is geheckt xoxo"
Ze zijn gewoon hun wachtwoord kwijt meestalquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon hun wachtwoord kwijt meestal
Of mensen die op facebook gaan aandachtshoeren dat ze al hun nummers kwijt zijn omdat ze een nieuwe telefoon hebben.
Google Contacts?
iCloud?
Sla je nergens anders je telefoonnummers op? Mijn oude huisbaas ook, 3 keer mijn nummer kwijt. GODVERDOMME JE ADMINISTRATIE IK DOE ZAKEN MET JE TYFUSHOER
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of mensen die op facebook gaan aandachtshoeren dat ze al hun nummers kwijt zijn omdat ze een nieuwe telefoon hebben.
Google Contacts?
iCloud?
Sla je nergens anders je telefoonnummers op? Mijn oude huisbaas ook, 3 keer mijn nummer kwijt. GODVERDOMME JE ADMINISTRATIE IK DOE ZAKEN MET JE TYFUSHOER
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee jonges ik heb un nieuw nummer me telefoon was in de sloot gekankert 0612345678 laat um efe overgaan oke dan hep ik je nr
Dit is wel heel erg.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe de fuck vergeet je wachtwoorden en telefoonnummers??!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Google Contacts?
iCloud?
Zou beter zijn als hij VA z'n rekeningnummer zou vergetenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg.![]()
En als ie inderdaad al geen nummer kan behouden.
Ik ga je belleeuuh!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hee jonges ik heb un nieuw nummer me telefoon was in de sloot gekankert 0612345678 laat um efe overgaan oke dan hep ik je nr
Het zou beter zijn als dat soort mensen spontaan in de fik zouden vliegen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou beter zijn als hij VA z'n rekeningnummer zou vergeten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als dat soort mensen spontaan in de fik zouden vliegen.
Ik ben nog nooit een nummer kwijt geraakt.
Neeeehhjj ik zij tog over laten gaanquote:
Maar ik ben ook niet liev. Ik ben 26 en getekend door het leven.quote:
En ik kan niet spellenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet liev. Ik ben 26 en getekend door het leven.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als dat soort mensen spontaan in de fik zouden vliegen.
Ik ben nog nooit een nummer kwijt geraakt.
wat heb je zoal getekend?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet liev. Ik ben 26 en getekend door het leven.
Wil je nu een koekje?quote:
Of soms van die pauper berigtuh van :'' nu x jaar met me schatjuh hvjwnmk vasntb xoxoxoxoxoxo''quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En ik kan niet spellen#haatmelevuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
[..]
Google Contacts?
iCloud?
Pluk de dag want je leeft maar een keer!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
En van die levensspreuken, elke fucking dag
Flipselquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pluk de dag want je leeft maar een keer!!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Bij de Xenos bedoel jequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik flikker die mensen dan ook meteen uit mijn lijst.
Of nog erger... Mensen die hun wijsheden kopen bij de ikea en in huis uitstallen._
-insert komt wel goed schatje.gif here-quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd.
Echt.
Ben ik bezig met een animatie, blijkt dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan. Nu kan ik overnieuw beginnen.
Oh, kan ook. Geen idee waar ze die troep vandaan halen.quote:
Gianniquote:
als de dood niet bestond zou het leven haar schoonheid verliezenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Je doet k&t??quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd.
Echt.
Ben ik bezig met een animatie, blijkt dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan. Nu kan ik overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of soms van die pauper berigtuh van :'' nu x jaar met me schatjuh hvjwnmk vasntb xoxoxoxoxoxo''1 maand same met me hubby hvjwjnmk kusszxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
"Weet wie je echte vrienden zijn, mes in je rug"quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als de dood niet bestond zou het leven haar schoonheid verliezen
beter gewoon geen vrienden hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Weet wie je echte vrienden zijn, mes in je rug"
En meer van die onzin
Bloemen.quote:
Wat ik ook erg vind zijn die mensen die dan posten 11 jaar samen, dan denk ik.. boeie .. 11 is geen bijzonder getal hoor.. 10.. (12,5 vind ik ook dom) 25, 40, 50 oke, maar 11, 13, 17quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
1 maand same met me hubby hvjwjnmk kusszx
Jarenlang gedaan, beviel mij goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon geen vrienden hebben
Ik hou sowieso niet van gelukkige mensen. maar als ze elke reden aangrijpen om een foto te posten met zoetsappige tekst, dan zijn ze snel verdwenen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
1 maand same met me hubby hvjwjnmk kusszx
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-insert komt wel goed schatje.gif here-
De wut?quote:
Nog erger: Maanden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik ook erg vind zijn die mensen die dan posten 11 jaar samen, dan denk ik.. boeie .. 11 is geen bijzonder getal hoor.. 10.. (12,5 vind ik ook dom) 25, 40, 50 oke, maar 11, 13, 17
Jij houdt van ongelukkige mensen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van gelukkige mensen. maar als ze elke reden aangrijpen om een foto te posten met zoetsappige tekst, dan zijn ze snel verdwenen.
Naja als het gaat om jaren en mensen maken geen heisa vind ik het niet zo erg, het is toch een klein jubileum-pje voor jezelf. Maar mensen die met dagen weken maanden werkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik ook erg vind zijn die mensen die dan posten 11 jaar samen, dan denk ik.. boeie .. 11 is geen bijzonder getal hoor.. 10.. (12,5 vind ik ook dom) 25, 40, 50 oke, maar 11, 13, 17
oh daarom heb je mij nooit geaccepteerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gianni
Ik flikkerde mensen uit mijn vrienden lijst die rare meningen hadden of slecht konden spellen. #nofreedomofspeech
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mensen met kinderenMijn kind haar eerste stapjes
Mijn kind dit dat
Ik heb geen facebook meer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh daarom heb je mij nooit geaccepteerd
Of nog erger, alles van hun kinderen postenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nog erger: Maanden.
En dat ze dan al denken aan kinderen ofzo.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kind dit dat
!!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of nog erger, alles van hun kinderen posten
Kunst en techniek. Je poster, je animatie, je verhaal. Klinkt alsof je die opleiding doet.quote:
toen wel nogquote:
of "deel & win" mensenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kind dit dat
Mijn kind de special snowflakequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kind dit dat
Nope, techniek ligt me absoluut niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kunst en techniek. Je poster, je animatie, je verhaal. Klinkt alsof je die opleiding doet.
"Vandaag lekker dagje weggeweest met mijn schatje, wat was ze toch blij in de wandelwagen"quote:
Afscheidsberichtje voor wat extra aandacht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal ik ook maar van Facebook verdwijnen? Of zal ik eerst nog en afscheidsberichtje postten
Zeker. Elke dag een ander touw op je facebookwall.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij houdt van ongelukkige mensen?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Afscheidsberichtje voor wat extra aandacht.
Vind/Vond het oprecht kut worden.quote:
Ja terwijl volgens facebook regels delen off niet mag.quote:[..]
of "deel & win" mensen
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mijn kind de special snowflake
Afscheidsberichtje natuurlijk, straks voelt iedereen zich persoonlijk aangevallen dat je het hebt verwijderd!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal ik ook maar van Facebook verdwijnen? Of zal ik eerst nog en afscheidsberichtje postten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Vandaag lekker dagje weggeweest met mijn schatje, wat was ze toch blij in de wandelwagen"
"Ze groeit zo snel, nog even genieten hoor"
"Ze zet al stapjs, wel nog met hulp maar wat een kanjer!!!"
Jeetje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker. Elke dag een ander touw op je facebookwall.
Ah, dat lijkt er dan verdomd veel op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, techniek ligt me absoluut niet.
Ik doe grafisch vormgeven op het mbo :p
flipsel is nu nog op twitter te volgen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind/Vond het oprecht kut worden.
[..]
Ja terwijl volgens facebook regels delen off niet mag.
[..]
[..]
Afscheidsberichtje natuurlijk, straks voelt iedereen zich persoonlijk aangevallen dat je het hebt verwijderd!!
[..]
[..]
Jeetje.
Twitter nog steeds, ja. Om mijn dagelijkse dorst naar nieuws te lessen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel is nu nog op twitter te volgen?
twitter vind ik overigens wel oprecht nutteloos en kut
oh, dat heb je dus welquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twitter nog steeds, ja. Om mijn dagelijkse dorst naar nieuws te lessen.
of van die zeikwijven die een of andere vage omschrijving geven van hoe kut ze het hebben waarop dan andere pittige kapsels reageren: kop op, meis enz enzquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die reageren op die kinder posts zijn misschien nog wel het ergstdat je zelf blij met je kind en daar gelukkig vna wordt en dan het wil delen kan ik nog begrijpen, maar die mensen die zowat nog trotser zijn dan op hun eigen kinderen
Zou er bijna een topic over openen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
de facebookstruggles zijn wel real hoor
Dit ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die reageren op die kinder posts zijn misschien nog wel het ergstdat je zelf blij met je kind en daar gelukkig vna wordt en dan het wil delen kan ik nog begrijpen, maar die mensen die zowat nog trotser zijn dan op hun eigen kinderen
Ja geen idee wat het precies is, dus kan het ook niet vergelijken. :pquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt er dan verdomd veel op.
Helemaal mee eens. Ik heb alleen twitter om Braadslee en een ander zeikwijf te volgen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel is nu nog op twitter te volgen?
twitter vind ik overigens wel oprecht nutteloos en kut
Er is al een facebookstruggletopic. -O_quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou er bijna een topic over openen.
Hoe is het eigenlijk met onze Bradster? Ik mis hem welquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb alleen twitter om Braadslee en een ander zeikwijf te volgen.
Ik heb zo'n fotografe in mijn lijst waar een bijzonder fanatieke pitje de buurvrouw telkens een reactie moet plaatsen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ook ja
En dan vooral als de ouders van de ouders (snap je het nog? ja? mooi! ) ook nog eens op facebook zitten en bij elke post van hun kind een reactie moeten achterlaten over hoe trots ze wel niet zijn
is het zeikwijf een fokster?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja geen idee wat het precies is, dus kan het ook niet vergelijken. :p
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb alleen twitter om Braadslee en een ander zeikwijf te volgen.
volg je alleen of post je ook wel een wijsheden?quote:
Volgen, en ik tweet zelf vooral over voetbal, het OV of iets anders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volg je alleen of post je ook wel een wijsheden?
Ik mis hem ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met onze Bradster? Ik mis hem wel
Pitje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fotografe in mijn lijst waar een bijzonder fanatieke pitje de buurvrouw telkens een reactie moet plaatsen.![]()
Je zou bijna geen foto meer plaatsen om dat wijf.
Niet dat ik weet. Ik ken haar nog van hyves.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het zeikwijf een fokster?
instagram vind ik op zich wel weer leuk
[..]
volg je alleen of post je ook wel een wijsheden?
over hoe vervelend ik wel niet benquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgen, en ik tweet zelf vooral over voetbal, het OV of iets anders.
ik heb ooit twitter aangemaakt, moet het maar eens verwijderen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgen, en ik tweet zelf vooral over voetbal, het OV of iets anders.
Zelfde wat ik van jou mee krijg en klooien met een arduino.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja geen idee wat het precies is, dus kan het ook niet vergelijken.
freek-willem 1 persoonquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik mis hem ook.Hij heeft me een paar keer een wanhopig berichtje gestuurd op facebook. Dat ie graag weer contact wilde.
met een postquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat noem je me transgender eh met je zachte g
Dit en dan presteren die brabos wel om de R als een G uit te spreken.quote:
geen problemen meequote:
Dat altijdquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over hoe vervelend ik wel niet ben
heuj flquote:
Als je een beetje weet hoe het werkt, is het best nuttig. Lees alles sneller dan dat ik op het nieuws hoor bijv. en soms ook nog eens de andere kant van het verhaal dan dat op het nieuws verteld wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ooit twitter aangemaakt, moet het maar eens verwijderen.
Hij kwam toch tijdje geleden hier nog posten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Zou hij inmiddels al geslaagd zijn voor zijn rijbewijs?
Ja onder de naam ''VallendBroodjeBanaan'' ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij kwam toch tijdje geleden hier nog posten?
Was dat serieus dan over het falen met zijn rijbewijs?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Dafuq. Jij hebt echt rare vergelijkingenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfde wat ik van jou mee krijg en klooien met een arduino.
Ik hoop het stiekem niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Ja en daarna weer gewoon onder zn eigen naam.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja onder de naam ''VallendBroodjeBanaan'' ofzo
ik vind de mailtjes al irritant.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je een beetje weet hoe het werkt, is het best nuttig. Lees alles sneller dan dat ik op het nieuws hoor bijv. en soms ook nog eens de andere kant van het verhaal dan dat op het nieuws verteld wordt.
alles onder utrecht gewoon nukenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit en dan presteren die brabos wel om de R als een G uit te spreken.
Echt? Dat is niet mijn ervaring met Twitter. Ik krijg alleen email over als iemand mij volgt/wil volgen (en dat heb ik zo ingesteld) Dat ik net mijn fb had verwijderd, spamde Facebook mij met emails. Daar werd ik goed ziek vanquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de mailtjes al irritant.
heb alle mail notifications uitgezet en vervolgens krijg ik nog mails:
TaylorSwift een een foto retweet van KatyPerry.
Ik volg die allebei niet op twitter, waarom zou mij dit in godsnaam interesseren?????
Ik voel me nog half dronken, dus dat kan best kloppen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dafuq. Jij hebt echt rare vergelijkingen
En je dan afmelden voor die mails. Krijg je na een tijd als nog mailsquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat is niet mijn ervaring met Twitter. Ik krijg alleen email over als iemand mij volgt/wil volgen (en dat heb ik zo ingesteld) Dat ik net mijn fb had verwijderd, spamde Facebook mij met emails. Daar werd ik goed ziek van
Dat heb ik dus gedaan en het is al een tijdje stil.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je dan afmelden voor die mails. Krijg je na een tijd als nog mails
lexa is daar pas erg inquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat is niet mijn ervaring met Twitter. Ik krijg alleen email over als iemand mij volgt/wil volgen (en dat heb ik zo ingesteld) Dat ik net mijn fb had verwijderd, spamde Facebook mij met emails. Daar werd ik goed ziek van
quote:
HAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lexa is daar pas erg in
ja, ik heb ooit een lexa account gehad
na een tijdje betalend lid te zijn geweest, dit opgezegd. vanaf de dag dat je lidmaatschap afloopt krijg je elke dag minstens 1 of 2 mails dat mensen je profiel hebben bekeken of geintersseerd zijn. maar om te zien wie moet je natuurlijk weer lid worden
toen maar hele account opgedoekt
"FL heeft je al 5x gevraagd of je Linkdin wil joinen, join nu" ..quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kreeg ook een hele tijd af en toe linkdin mailtjes. Rot op ik wil niet op die website
Verstandig van jequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lexa is daar pas erg in
na een tijdje betalend lid te zijn geweest, dit opgezegd. vanaf de dag dat je lidmaatschap afloopt krijg je elke dag minstens 1 of 2 mails dat mensen je profiel hebben bekeken of geintersseerd zijn. maar om te zien wie moet je natuurlijk weer lid worden
neequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
Goed, nu wat positievers hier in dit topic graag.
PSV bovenaan
Hoeist met de nexus 5 nu?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan en het is al een tijdje stil.Even afkloppen dit
Niet mijn schuldquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"FL heeft je al 5x gevraagd of je Linkdin wil joinen, join nu" ..tyft op
Geen verandering, al lijkt de batterij wel weer iets stabieler. Misschien omdat er te veel apps op de achtergrond draaien. Als je zeg maar op de toets rechts onder drukt, zie je toch altijd die tabjes? Ik denk dat het daar een beetje aan lagquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeist met de nexus 5 nu?
[..]
Niet mijn schuld
Ja ik haal om de zoveel tijd ook een hoop weg. Dat 'lijkt' altijd wel wat te schelen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verandering, al lijkt de batterij wel weer iets stabieler. Misschien omdat er te veel apps op de achtergrond draaien. Als je zeg maar op de toets rechts onder drukt, zie je toch altijd die tabjes? Ik denk dat het daar een beetje aan lag
Irritant, maar het werkt wel goed voor hunquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lexa is daar pas erg in
lexa is over het algemeen gewoon vrij kutquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig van je![]()
En niets mis met een lexa account, niet dat ik er zelf een heb (gehad) maar.
Nou ja dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik haal om de zoveel tijd ook een hoop weg. Dat 'lijkt' altijd wel wat te schelen.
Welke niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lexa is over het algemeen gewoon vrij kut
allemaal wanhopige 4/10 die seks willen iddquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fok is goeie site voor onsjes
Had wel een paar alternatieve gallerij apps gebruikt maar dan kon ik geen foto's bewerken. De enige reden dat ik 'foto's' nog gebruik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja dat dusIk mis trouwens echt de galerij app. Ik vind foto's zo kut en onoverzichtelijk
En ik baal dat de app ops starter app het nog steeds niet doet.
boeiequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
allemaal wanhopige 4/10 die seks willen idd
Dat is ook mijn reden om foto's te gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had wel een paar alternatieve gallerij apps gebruikt maar dan kon ik geen foto's bewerken. De enige reden dat ik 'foto's' nog gebruik.
quote:
Wel sneu hoe je het ook wendt of keertquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeie
lukt hier wel makkelijk
gewoon meest wanhopige meid uitzoeken en dan dm'en
alsof mensen hier ook maar een positief beeld van mij hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook mijn reden om foto's te gebruiken.
[..]
[..]
Wel sneu hoe je het ook wendt of keert
No argument herequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof mensen hier ook maar een positief beeld van mij hebben
Oh ik doelde op mensen die daarom daadwerkelijk met mensen DM'en voor de seks en de mensen die daadwerkelijk daarop reageren. Uitgezonderd evt. relaties ditdatalles.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof mensen hier ook maar een positief beeld van mij hebben
wrm denk je dat ik ooit jou dmde :$ :$quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik doelde op mensen die daarom daadwerkelijk met mensen DM'en voor de seks en de mensen die daadwerkelijk daarop reageren. Uitgezonderd evt. relaties ditdatalles.
oke hansquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
In the car strapped up with them guns nigga
We shootin at the police just for fun nigga
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
she pay her own bills cus she got her own money
goedzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo, 1 schoolopdracht af. Nu de volgende.
1.20quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel zou het kosten denken jullie om bij een printshop een stuk of 20 a4tjes uit te laten printen?
450 euro tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel zou het kosten denken jullie om bij een printshop een stuk of 20 a4tjes uit te laten printen?
Doe ik al jaaaren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeie
lukt hier wel makkelijk
gewoon meest wanhopige meid uitzoeken en dan dm'en
afhankelijk van de shop tussen de 5 en de 10 cent per blaadje normaal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zat al 5 eu te denken
Ik zou ze bellen en vragen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Is het in kleur of zwart-witquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh beter, als ik dan zo weer even druk bezig ga dan kan ik het uitprinten straks
Ja, laatst stuk of 20 kleurenprintjes gedaan. Was iets van 10 eu kwijt, pffquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afhankelijk van de shop tussen de 5 en de 10 cent per blaadje normaal.
in kleur vaak duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |