Hollanders, die zijn niks gewend, de Sade was ook een Fransman.quote:
Zie sig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Niet weten waar de Hollandse feestjes zijn....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
In Frankrijk zijn seksfeestjes normaler dan hier. Nou fokkers, jullie weten waar jullie naartoe moeten.
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allemaal leuke jongen dames op de achtergrond. Volgens mij ingehuurd, want die verwacht ik niet bij zo'n praatprogramma.
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
Leuke bijverdienste, en na afloop met Andries op de foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat me dat ook af te vragen. Bij Knevel & Van den Brink was dat aantoonbaar het geval. Via een studenten-uitzendbureau werd publiek gezocht. Vergoeding van 12,50 euro, meen ik.
En terecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Zo weinig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De knapste worden vooraan gezet. Is ook zo bij DWDD.
Dwdd is een ander en sneller formatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
Van Nieuwkerk had deze man al twaalf keer afgekapt.
Naast van Rossum.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium zat ergens op een balkon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |