Oke maar maakt het wat uit als je het nu opzegt of morgenochtend?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Scissor het volgende:
de knab chat 'kan de enorme toestroom van klanten even niet aan' en is dus niet beschikbaar. toch bedankt![]()
@VleugjeZoet: omdat ik mijn rekening eigenlijk nu wil opzeggen maar niet achter het antwoord kan komen via de website. Dit leek me sneller + minder moeite.
Al die fokkers natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Scissor het volgende:
de knab chat 'kan de enorme toestroom van klanten even niet aan' en is dus niet beschikbaar. toch bedankt![]()
Suppose not, maar mag ik aub zelf bepalen wanneer ik mijn rekening opzeg en of ik daar wel of niet een topic over wens te openenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:48 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
Oke maar maakt het wat uit als je het nu opzegt of morgenochtend?
Zeker weten? En hoe zit het dan met overmaken? Want de tenaamstelling is wel anders. Wordt dan alsnog de transactie geblokkeerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Wespensteek het volgende:
Ja bankrekeningnummers worden hergebruikt.
Volgens mij is dat nog steeds zo en het gaat ook wel eens fout:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef Scissor het volgende:
[..]
Zeker weten? En hoe zit het dan met overmaken? Want de tenaamstelling is wel anders. Wordt dan alsnog de transactie geblokkeerd?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef Scissor het volgende:
[..]
Zeker weten? En hoe zit het dan met overmaken? Want de tenaamstelling is wel anders. Wordt dan alsnog de transactie geblokkeerd?
Dit was vroeger zo, voor de komst van de IBAN. Tegenwoordig, met de komst van de IBAN, wordt er niet meer gecontroleerd op de tenaamstelling. 1782414698142x checken voordat je wat verstuurd dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds zo en het gaat ook wel eens fout:
http://www.klachtenkompas(...)m-komen-niet-overeen
Er werd bij de meeste banken al nooit op naam gecheckt. IBAN heeft daar niets aan veranderd volgens mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:51 schreef Moccie het volgende:
[..]
[..]
Dit was vroeger zo, voor de komst van de IBAN. Tegenwoordig, met de komst van de IBAN, wordt er niet meer gecontroleerd op de tenaamstelling. 1782414698142x checken voordat je wat verstuurd dus.
Met de komst van IBAN is het echt makkelijker geworden voor de consumentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:51 schreef Moccie het volgende:
[..]
[..]
Dit was vroeger zo, voor de komst van de IBAN. Tegenwoordig, met de komst van de IBAN, wordt er niet meer gecontroleerd op de tenaamstelling. 1782414698142x checken voordat je wat verstuurd dus.
Klopt, alleen ING deed en doet het voor transactie tussen twee ING rekeningenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er werd bij de meeste banken al nooit op naam gecheckt. IBAN heeft daar niets aan veranderd volgens mij.
ING doet dat ook niet meer volgens mij hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, alleen ING deed en doet het
Daarvoor volgens mij ook niet. Vorige week nog 500 pietermannen overgemaakt aan iemand met een ING rekening en daar werd niet gechecked volgens mij. Ik kan me vergissen, maar volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
voor transactie tussen twee ING rekeningen
Hoe is het voor bedrijven makkelijker geworden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met de komst van IBAN is het echt makkelijker geworden voor de consument![]()
![]()
![]()
Godsklere zeg. Buitenlandbetalingen konden altijd al prima, die zijn er niet makkelijker of moeilijker op geworden. Alleen voor bedrijven is het makkelijker geworden en voor iedereen van de rest (zegmaar het OVERGROTE DEEL(!!!!!) is het omslachtiger geworden)
IBAN
Die hoeven geen aparte buitenlandbetaling meer te doen, wat toch meer werk was dan alleen een rekeningnummer invullen. Denk ik. Ik heb geen bedrijf. Als persoon moest je dan ook een nummer van de buitenlandse bank hebben en een rekeningnummer en nog een nummer dacht ik. Geen idee. Jan met de pet, of Geralt zo je wilt, maakt zo vaak geen geld over naar het buitenlandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe is het voor bedrijven makkelijker geworden?
Okquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef Scissor het volgende:
[..]
Suppose not, maar mag ik aub zelf bepalen wanneer ik mijn rekening opzeg en of ik daar wel of niet een topic over wens te openen
Ja ze worden herbruikt na een aantal jaren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:55 schreef Igen het volgende:
Of rekeningnummers hergebruikt worden weet ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |