Die is zo leuk. Aanradertjequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:46 schreef Typisch het volgende:
https://www.ted.com/talks(...)osaur_from_a_chicken
Leuk spreekbeurtje over hoe we van dinosaurussen naar vogels zijn gegaan en hoe we misschien weer terug kunnen.
Kiposaurus!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:46 schreef Typisch het volgende:
https://www.ted.com/talks(...)osaur_from_a_chicken
Leuk spreekbeurtje over hoe we van dinosaurussen naar vogels zijn gegaan en hoe we misschien weer terug kunnen.
Was 't 'bij 'n soort leuke Trails of the Dinosaurs theme park?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.
Kans op een baan hangt af van je niche, dat kan je zelf een beetje uitzoeken.
Olieprijs stond op een schokkende 12 dollar toen ik begon in 1997. Banen voor geologen zijn er altijd wel, puur paleontologie moet je zelf meer maken om te scoren.
Veel geologen uit die tijd die dus begin 2000s niet aan de slag kwamen zijn net als jij de ICT ingegaan.
Dino's zijn nou eenmaal interessant en we hebben nu eenmaal veel Jurassische en Krijt-afzettingen. Aan de overkant van Dover, waar jij was, heb ik ook veel fossielen (geen dino's) gevonden.
Vraag aan Tingo en Izzy is of de sporen en eieren die ik met eigen ogen zag in Spanje dan nep zijn ofzo? Wie heeft die dan gemaakt, op die supergeheime plek?
Wat is dit voor onzin?quote:
Nee, in de middle of f*cking nowhere.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Was 't 'bij 'n soort leuke Trails of the Dinosaurs theme park?
Ik heb 'n paar linkjes geposte met m'n mening daarover.Als je ben niet mee eens is ook fijn hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef Semisane het volgende:
Het zou wel aardig zijn als Tingo even in ging op de posts die zijn stellingen hebben beantwoord...maar ik vermoed een trol, dus het zal wel weer hierbij blijven.
Dat doe je toch al niet, ongeacht de manier van reageren. Je komt niet verder dan wat trollen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?
Van 'n mod ook.
Dan ga je vragen waarom ik niet zo graag gaan reageren.
OK. Maar je weet ook goed dat de dino skeleten zijn meer kunstwerkjes dan echte dino botten en gefrabiceerd van andere grote dieren soorten enz.?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, in de middle of f*cking nowhere.
Welke industrie heeft er baat bij om "biljoenen" uit te geven aan neppe fossielen volgens jou? En waar halen ze het geld vandaan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Maar je weet ook goed dat de dino skeleten zijn meer kunstwerkjes dan echte dino botten en gefrabiceerd van andere grote dieren soorten enz.?
Was ook verbaast van wat 'n enorme multi-biljoen industrie 't allemaal is,meestal gebaseerd op artists impressions.
Ze is al eerder in dit topic langsgekomen maar dat heb je natuurlijk niet gelezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Maar je weet ook goed dat de dino skeleten zijn meer kunstwerkjes dan echte dino botten en gefrabiceerd van andere grote dieren soorten enz.?
Was ook verbaast van wat 'n enorme multi-biljoen industrie 't allemaal is,meestal gebaseerd op artists impressions.
Ik weet 't niet precies,voor mij is 't genoeg om te weten dat 't nog 'n leugen is momenteel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke industrie heeft er baat bij om "biljoenen" uit te geven aan neppe fossielen volgens jou? En waar halen ze het geld vandaan?
Of begrijp ik je hier verkeerd?
Nee...dat is duidelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 'n paar linkjes geposte met m'n mening daarover.Als je ben niet mee eens is ook fijn hoor.
Ik heb niet genoeg tijd/zin enz. om erg veel in discussie te gaan.
Ik plaats wat info dat ik vind duidelijk genoeg.Misschien is 't wissellen van info beter dan argumenten.quote:
Je info is redelijk door de mangel gehaald, maar je voelt je niet geroepen om daar op te reageren? Informatie op zich zelf is nutteloos zonder context en waardeloos zonder discussie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik plaats wat info dat ik vind duidelijk genoeg.Misschien is 't wissellen van info beter dan argumenten.
Ik probeer niet om mensen te overtuigen.
Tingo denkt waarschijnlijk dat wij niet in staat zijn naar humbug te goegelen als we daar behoefte aan zouden hebben, das toch aardig van hem dat hij voor ons naar hersenscheten zoektquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je info is redelijk door de mangel gehaald, maar je voelt je niet geroepen om daar op te reageren? Informatie op zich zelf is nutteloos zonder context en waardeloos zonder discussie.
De info die je hebt gedeeld is complete onzin en gelul in de ruimte door mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben...maar goed...je hebt het gedeeld hoor...heel knap verder.
Leuke nick. Welkom hierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Gave bandnaam!
" Jezus vs Darwin "
quote:
Iets voor jou?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Was 't 'bij 'n soort leuke Trails of the Dinosaurs theme park?
Sukkelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef theguyver het volgende:
Dinosaur Adventure Land is a creationist theme park in Pensacola, Florida, constructed in Kent Hovind's backyard in 2001.
Sukkelquote:The park's theme is "Where dinosaurs and the Bible meet!"
Heldquote:Kent Hovind in de bak zit vanwege belasting ontduiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |