abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149606068
No plane theory confirmed!

Het waren de grote vogels al die tijd.
pi_149606097
https://www.ted.com/talks(...)osaur_from_a_chicken

Leuk spreekbeurtje over hoe we van dinosaurussen naar vogels zijn gegaan en hoe we misschien weer terug kunnen.
pi_149606406
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:46 schreef Typisch het volgende:

Leuk spreekbeurtje over hoe we van dinosaurussen naar vogels zijn gegaan en hoe we misschien weer terug kunnen.
Die is zo leuk. Aanradertje ^O^
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:40:17 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149607270
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:46 schreef Typisch het volgende:

Kiposaurus!
_O_ *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149618028
quote:
19s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was er al heel lang. Nederlandse (en vooral Duitse) paleontologen zijn wereldbereoemd.

Kans op een baan hangt af van je niche, dat kan je zelf een beetje uitzoeken.

Olieprijs stond op een schokkende 12 dollar toen ik begon in 1997. Banen voor geologen zijn er altijd wel, puur paleontologie moet je zelf meer maken om te scoren.

Veel geologen uit die tijd die dus begin 2000s niet aan de slag kwamen zijn net als jij de ICT ingegaan.

Dino's zijn nou eenmaal interessant en we hebben nu eenmaal veel Jurassische en Krijt-afzettingen. Aan de overkant van Dover, waar jij was, heb ik ook veel fossielen (geen dino's) gevonden.

Vraag aan Tingo en Izzy is of de sporen en eieren die ik met eigen ogen zag in Spanje dan nep zijn ofzo? Wie heeft die dan gemaakt, op die supergeheime plek?
Was 't 'bij 'n soort leuke Trails of the Dinosaurs theme park?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149618316
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tingo is een crisis actor ?
Wat is dit voor onzin?
Van 'n mod ook.
Dan ga je vragen waarom ik niet zo graag gaan reageren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149618396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, in de middle of f*cking nowhere.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149618511
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef Semisane het volgende:
Het zou wel aardig zijn als Tingo even in ging op de posts die zijn stellingen hebben beantwoord...maar ik vermoed een trol, dus het zal wel weer hierbij blijven. :D
Ik heb 'n paar linkjes geposte met m'n mening daarover.Als je ben niet mee eens is ook fijn hoor.
Ik heb niet genoeg tijd/zin enz. om erg veel in discussie te gaan.
pi_149618575
Gelukkig heb je genoeg tijd/zin om constant te herhalen dat je geen tijd/zin hebt.
Conscience do cost.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:00:03 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149619023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin?
Van 'n mod ook.
Dan ga je vragen waarom ik niet zo graag gaan reageren.
Dat doe je toch al niet, ongeacht de manier van reageren. Je komt niet verder dan wat trollen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149619033
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, in de middle of f*cking nowhere.
OK. Maar je weet ook goed dat de dino skeleten zijn meer kunstwerkjes dan echte dino botten en gefrabiceerd van andere grote dieren soorten enz.?
Was ook verbaast van wat 'n enorme multi-biljoen industrie 't allemaal is,meestal gebaseerd op artists impressions.
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 23:02:02 #212
45833 crew  Fogel
pi_149619128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Maar je weet ook goed dat de dino skeleten zijn meer kunstwerkjes dan echte dino botten en gefrabiceerd van andere grote dieren soorten enz.?
Was ook verbaast van wat 'n enorme multi-biljoen industrie 't allemaal is,meestal gebaseerd op artists impressions.
Welke industrie heeft er baat bij om "biljoenen" uit te geven aan neppe fossielen volgens jou? En waar halen ze het geld vandaan?
Of begrijp ik je hier verkeerd?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:02:08 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149619131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze is al eerder in dit topic langsgekomen maar dat heb je natuurlijk niet gelezen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sue_%28dinosaur%29
80 procent compleet gevonden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149619408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef Fogel het volgende:

[..]

Welke industrie heeft er baat bij om "biljoenen" uit te geven aan neppe fossielen volgens jou? En waar halen ze het geld vandaan?
Of begrijp ik je hier verkeerd?
Ik weet 't niet precies,voor mij is 't genoeg om te weten dat 't nog 'n leugen is momenteel.
Tis in iedere geval big business.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:11:18 #215
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149619634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 'n paar linkjes geposte met m'n mening daarover.Als je ben niet mee eens is ook fijn hoor.
Ik heb niet genoeg tijd/zin enz. om erg veel in discussie te gaan.
Nee...dat is duidelijk. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:17:18 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149619916
Tingo is echt de grootse hoax. Wat een karikatuur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149620327
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee...dat is duidelijk. :')
Ik plaats wat info dat ik vind duidelijk genoeg.Misschien is 't wissellen van info beter dan argumenten.
Ik probeer niet om mensen te overtuigen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:32:59 #218
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149620663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik plaats wat info dat ik vind duidelijk genoeg.Misschien is 't wissellen van info beter dan argumenten.
Ik probeer niet om mensen te overtuigen.
Je info is redelijk door de mangel gehaald, maar je voelt je niet geroepen om daar op te reageren? Informatie op zich zelf is nutteloos zonder context en waardeloos zonder discussie.

De info die je hebt gedeeld is complete onzin en gelul in de ruimte door mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben...maar goed...je hebt het gedeeld hoor...heel knap verder. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_149627852
Is er een award voor de meest nutteloze Fok!-er? Tingo zou bovenaan de shorlist staan.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:54:31 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149628475
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je info is redelijk door de mangel gehaald, maar je voelt je niet geroepen om daar op te reageren? Informatie op zich zelf is nutteloos zonder context en waardeloos zonder discussie.

De info die je hebt gedeeld is complete onzin en gelul in de ruimte door mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben...maar goed...je hebt het gedeeld hoor...heel knap verder. :')
Tingo denkt waarschijnlijk dat wij niet in staat zijn naar humbug te goegelen als we daar behoefte aan zouden hebben, das toch aardig van hem dat hij voor ons naar hersenscheten zoekt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149638412
Gave bandnaam!

" Jezus vs Darwin "
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149638503
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Gave bandnaam!

" Jezus vs Darwin "
Leuke nick. Welkom hier ;)
pi_149638514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leuke nick. Welkom hier ;)
:)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:14:03 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149670946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iets voor jou?

Dinosaur Adventure Land is a creationist theme park in Pensacola, Florida, constructed in Kent Hovind's backyard in 2001. The park's theme is "Where dinosaurs and the Bible meet!"

helaas zit deze al tijdje dicht nadat de eigenaar Kent Hovind in de bak zit vanwege belasting ontduiken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149671504
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef theguyver het volgende:

Dinosaur Adventure Land is a creationist theme park in Pensacola, Florida, constructed in Kent Hovind's backyard in 2001.
Sukkel
quote:
The park's theme is "Where dinosaurs and the Bible meet!"
Sukkel

quote:
Kent Hovind in de bak zit vanwege belasting ontduiken!
Held
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')