abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2015 @ 11:28:06 #76
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_149721392
Heel herkenbaar verhaal Phaidra. Onze S was ook even helemaal de weg kwijt na de komst van zijn broertje. S. vond het vooral heel lastig dat hij ons opeens moet delen. Hij zei het soms ook letterlijk zo: "ik wil niet mijn papa en mama delen :{ ". En het bleek hem ook gewoon tegen te vallen, zo'n babybroertje. Hij maakte een hoop herrie, vroeg veel tijd van z'n ouders en hij kon er ook nog geen wilde spelletjes mee spelen... Die hele heftige reactie duurde hier net als een Spees wel een aantal weken, maar uiteindelijk kwam het goed.

Wel hebben we af en toe een terugvalletje trouwens. T is veel ziek geweest de afgelopen maanden en we merkten dan dat S het soms weer helemaal gehad had met het gehuil en de halve aandacht van z'n ouders. "Fijn" is dat hij dan wel ziet dat T huilt omdat hij zich niet fijn voelt, maar jammer dat hij de spanning dan dus maar op ons afreageert. Ik kan een hoop hebben, maar de combinatie van geen slaap, een zielige baby en dwarse peuter vind ik echt killing :X
Oude (on)bekende.
pi_149722190
Hier niet herkenbaar, maar ik kan me er wel van alles bij voorstellen. Hier kwam de fase denk ik wat later, toen Kyan wat meer bewust werd en zelf ook aandacht ging eisen. Maar dat ging ook wel snel voorbij.

Hopelijk is het bij hem ook snel over. Volgens mij gaan jullie er goed mee om in ieder geval.
pi_149722202
En nog even een spam, gister hadden we Kyan zijn feestje.

Zijn blik toen hij de versieringen zag <3

Uitpakken!!!

samen blazen

2 jaar

En nog meer taart
pi_149722852
Toffe taart! :D en gefeliciteerd!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149723434
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Phaidra ik vind nu ik teruglees dat mijn verhaal een beetje een doemscenario lijkt met die voorbeelden en dat het 10 weken duurde. Maar ik bedoelde ermee dat zélfs bij hoe heftig en langdurig de reactie bij S was, het helemaal goed is gekomen!
:D
Wij zijn na 13 maanden nog bezig met de nasleep van zwangerschap en nieuw kind. Kan altijd erger, maar kans is wel klein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_149724313
Kyan, nog gefeliciteerd, mooie taart!

Phaidra, lastig zeg. Het is ook een moeilijke leeftijd om te delen. Hopelijk duur het niet te lang..

Morgen met Daan naar een peuterspeelzaal. Hij moest nog naar een nieuwe in de nieuwe stad. Ik had eentje uitgekozen, maar dat krijgen we geen peutersubsidie voor, kan alleen met kot, en dat hebben we niet.
Nu eentje daar vlakbij met geitjes en ander beestig spul. Hopelijk is dat net zo leuk als de website laat zien.
  maandag 16 februari 2015 @ 17:57:44 #82
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149732409
Nog gefeliciteerd As! En wat een gave taart inderdaad.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149734062
As, ziet er gezellig uit. Hij kijkt zijn ogen uit op die eerste foto O+

Deepfreeze. Klinkt als een leuke psz. Hopelijk ks die echte zo leuk

Ik heb Riley aangemeld bij twee scholen voor een intake. 2 maart en 19 maart gesprekken. Over de school van 19 maart hoor ik veel positieve verhalen over. En meer kindjes uit de buurt zitten op die school
pi_149740627
As wat een toffe taart zeg! :o
Laten maken of zelf gemaakt? Geloof gelijk dat guppie ermee in zijn sas was .. Wat een kunstwerkje!
pi_149740924
Thx allemaal. Mijn schoonzusje heeft ze gemaakt.

Spannend deepfreeze.
pi_149741135
Wat een toffe taarten As! En leuke foto's!

Spannend DF! Klinkt wel heel leuk.

Leuk Omen! Raar om scholen te bezoeken he. LIjkt nog zo ver weg.
pi_149757340
Even telefoontje morgen afwachten. Maar ik denk dat die psz wel wat gaat worden. Over 2 weken beginnen Ze brengen na het fruit de schillen naar de geitjes. Ze moeten laarzen/oude schoenen aan, want ze spelen elke dag buiten als het niet regent.maar wel als het nattig is, als ze willen. Lekker doot de plassen en modder.
Mooie zaal in park boerderij. Heerlijk ruim en open.
Daan wilde ook eigenlijk niet mee naar huis. O+
pi_149759586
As, nog gefeliciteerd met Kyan!

Klinkt heel goed zeg DF! Zoiets zou ik hier ook wel willen.

Mijn vriend ging net met beide kindjes boodschappen doen. Boven de supermarkt zit het parkeerdek, daar kom je via zo'n roltrap (maar dan geen trap, maar zo'n gladde band).
Valt Eva op die band. Gewoon op handen en knieën, maar heeft wel wat schaafwondjes aan haar knokkels. Niks ergs verder.
Zijn ze bijna thuis, valt ze ineens flauw in de auto :o . Vriend zag het net ervoor aankomen, want haar lippen werden grijs. Gelukkig was hij bijna thuis. Eenmaal thuis was ze alweer bij, maar helemaal koud en zweterig. Gauw nat washandje, vingertjes schoongemaakt en pleisters geplakt. En wat chips gegeven voor het zout (ze lust geen bouillon ofzo). Duurde een kwartiertje, maar toen was ze weer helemaal zichzelf.
Pffff nou ben ik zelf regelmatig flauw gevallen, maar als het bij je kind gebeurd schrik je toch even.
pi_149759820
Dat is eng danic.
Zou ze op die rolband ook flauw geworden zijn?

Chris heeft het 1 keer gehad na zijn vaccinatie. Ik Had het ook na mijn laatste prikken, en tijdens mijn puberteit ook een periode. Maar het blijft naar om te zien bij zo'n kleintje.
pi_149759951
Even in de gaten houden. Geen (kleine) wond? Ik heb ook een man en kind wat makkelijk flauw valt. 2 jaar terug duurde het ruim 20 min voor hij bij kwam en moest hij uiteindelijk met de ambulance mee.
daarna nooit meer gebeurd, maar blijkbaar heeft hij dat makkelijk flauwvallen wel geerft. Kan prima zijn dat dat bij eva ook zo is. Vervelend, maar gelukkig nu goed afgelopen en nu weet je het.
pi_149760042
Oh danic wat schrikken! Komt dat dan die val dan?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149760055
Nah, ze had geen flauwte op die band. Ze liep vooruit en mijn vriend vroeg of ze even wilde wachten. Toen leunde ze tegen de zijkant aan, maar die beweegt natuurlijk niet mee. Dus verloor ze haar evenwicht.

Enige wondje wat ze heeft zijn geschaafde knokkels op één hand. Maar wel open en dus bloederig om te zien. Denk dat ze van de commotie is flauwgevallen.

As, Mijn vriend vroeg nog of ik 4 jaar geleden niet met jouw man had aangerommeld 8)7
En ik weet het nog van Yaro. Vond dat ook wel bizar lang, 20 minuten!
pi_149762157
Aangerommeld. Ja dat weet jij beter dan ik :P

En ja dat was ook echt lang. Bij de eerste paar minuten schrok ik ook niet, maar toen het zo lang ging duren en hij ging snurken en ze zeiden we sturen een ambulance werd het wel echt heftig ja.

hopelijk was het bij eva eenmalig, ik kan me de schrik zo voorstellen.
pi_149768035
Jeetje Danic, dat is schrikken zeg :*

As, twintig minuten. Dat lijkt echt een eeuwigheid zeg. Jeetje :*
  dinsdag 17 februari 2015 @ 20:46:15 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149773053
Jakkes Danic, dat lijkt me vreselijk eng. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149773174
Wauw die taart wat gaaf, heb je hem zelf gemaakt? of laten maken?

Danic wat een schrik, het kan idd van de val zijn maar het zal mij toch ook niet helemaal lekker zitten. Eet ze inmiddels weer goed? Of zit ze nog in een minder eet periode? Heeft eva ook griep gehad?
pi_149786863
Nee hoor niks meer aan de hand. Ze eet gewoon (eva zal nooit enthousiast worden van eten denk ik), heeft de griep overgeslagen (op 1 dagje na ofzo).
Dit was echt van de commotie.
Bloed!!! :')
pi_149788505
Grrr hele post getypt, Internet eruit, post weg :(

Danic, schrikken! Hoe is het nu?

DF wat een geweldige psz!

As, gefeliciteerd en welkom! Die taarten zijn prachtig! _O_

Maandag ging het met peuter een stuk beter na een dag kdv. We vroegen ons zelfs af of we hetzelfde kind mee terug gekregen hadden :D. Helaas is hij gister gevallen en heeft een voortand schade opgelopen -O-. De tand zit los en tandvlees is ook wat stuk eromheen. Ritje tandarts met papa en ik voelde me zo schuldig dat ik niet mee kon. Kind overstuur en in paniek en mama laat hem in de steek ;( :'(. We zijn dus weer terug bij af en erger, want eten en drinken worden geweigerd uit angst voor pijn of na 1 hapje omdat het toch pijn doet.. Vandaag niet naar het kdv, maar naar oma. Ik voel me wel schuldig, maar ik zou het echt niet trekken om hem nu de hele dag thuis te hebben :@. Hoe sneu ik het ook vind...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:06:55 #99
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149789141
Phaidra, wat een ellende! Beterschap voor I. :* .
En ik begrijp helemaal wat je bedoeld, je hebt je handen vol aan A. en als I. dan ook nog eens niet lekker in z'n vel zit is het ook errug veel in je kraamweek :* .
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:45:46 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149791652
*inbreker-alert*

Phaidra, wat sneu dat I het zo moeilijk heeft met de verdeelde aandacht! Gelukkig is hij nu vast lekker aan het spelen bij opa&oma :*

Danic, brrrrr dat lijkt me heel freaky!

En waarvoor ik even inbreek: hebben jullie goeie tips voor speelgoed om op een tweede verjaardag te geven? Ik ben zo dom geweest om in december al een keukentje over te nemen :') en nu wil ik een beetje speelgoed 'op de groei' kopen.
E is dol op tekenen, boekjes lezen, puzzels maken.... Maar dat laatste kan natuurlijk ook maar zo weer over zijn? En misschien heeft ze wel meer/andere uitdaging nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')