ken ik niet, is dat serieus lekker?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Broccoli chipsBen ik nu aan het eten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat is dat voor biodynamische zweverige troep
Een feestje in je mondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat serieus lekker?
Oké, doei.quote:
Je kan ook is een keer niet meteen doordenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
deze is te makkelijk, die maak ik niet
sorryquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:02 schreef Willoow het volgende:
Je kan ook is een keer niet meteen doordenken
Ik mis niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WCH.rar gaat aan je neus voorbij zo he... met je broccoli chips zooi
ghehequote:
Haal meer puur genot uit één broccoli chipje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
3 pixels puur genot baby
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haal meer puur genot uit één broccoli chipje.
De knieën van Veer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nou.... ik verzin iets scherps... wacht
Oké.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nou.... ik verzin iets scherps... wacht
Lijkt me dat je daar vooral dik van wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ken ik niet, is dat serieus lekker?
Ik vermoed dat het geen vriendelijke bejaarde was die haar zonder bijbedoelingen aansprak vanwege haar prachtige uitstraling.quote:Sommige mensen maken spontaan een babbeltje op straat om aan het einde van het gesprek even mijn mobiele nummer te vragen. Schijnbaar kom ik nog wel vrolijk, vriendelijk en toegankelijk over op mensen. Dat had ik vandaag echt niet zien aankomen. Terwijl ik vandaag weer eens vergeten was make-up op te doen, geen seconde had nagedacht over mijn haar en ook nog een super lange dag had gehad. Soms is het kwestie van pure uitstraling, relaxheid en vooral heel belangrijk: echte en oprechte aandacht voor elkaar. Ik ben weer een mooi geluksmomentje rijker
Make-up is niet verplicht om volgeduwd te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen vriendelijke bejaarde was die haar zonder bijbedoelingen aansprak vanwege haar prachtige uitstraling.
Kan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Make-up is niet verplicht om volgeduwd te worden.
Oh dat bedoel ik niet, maar de naïeve toon in het algemeen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Make-up is niet verplicht om volgeduwd te worden.
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
weet iemand of de sherlock-functie ooit nog eens gemaakt gaat worden? ik kan nu helemaal niet zien wie er over me roddelt....
Dat weet ze maar al te goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Chai het volgende:
Oh dat bedoel ik niet, maar de naïeve toon in het algemeen.
Draag jij veel make-up?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik niet, maar de naïeve toon in het algemeen.
doe mij maar liever eigen merk doperwten danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar vooral dik van wordt.
dpquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef -supergirl- het volgende:
maar hey wie kan zeggen dat ze een fok-celeb is?
Gwn heel dubbelleven verzinnen dat je nu dik betaalde top secret agent bent bij Interpol ja tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef -supergirl- het volgende:
brrr als je een oud vriendinnetje van vroeger tegenkomt op facebook en ze het helemaal gemaakt lijkt te hebbenthe horror
ja , is het wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:52 schreef Chai het volgende:
Eerste twee afleveringen van Better Call Saul gezien.
dat mag je niet vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Gwn heel dubbelleven verzinnen dat je nu dik betaalde top secret agent bent bij Interpol ja toch
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
weet iemand of de sherlock-functie ooit nog eens gemaakt gaat worden? ik kan nu helemaal niet zien wie er over me roddelt....
Dat het triest is dat sommige mensen graag willen weten wie hun naam noemt op een fucking forum.quote:
Ja, ik las het. Ergens wel jammer, was wel mooi om over die sukkels te zeiken. Maar vanavond begint het weer. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Chai het volgende:
ChloChlo? Jury bij de Rijdende Rechter is geschrapt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |