Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je navel om maar eens over iets te beginnen.
Kanonnen, dat jij dat soort shit allemaal onthoudt johquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef voederbietel het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je skeeler-voornemens, VeerEli?
Ik archiveer altijd al jouw posts eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kanonnen, dat jij dat soort shit allemaal onthoudt johSkeeleren doe ik niet, ben nu wel aan het trainen eindelijk
Fantastisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik archiveer altijd al jouw posts eigenlijk.
Met mij wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel een tijdje meevallen denk ik.
Deze "Veer?" was gemeendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik mis hetMaar deze zet hij echt nog wel een keer hier, weet ik zeker
![]()
ik niet hoor, vind ik hartstikke eng. jij bent echt stoer :squote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef -supergirl- het volgende:
ben ik de enige die soms op dat rare deel van youtube graag filmpjes opzoekt van enge of rare wezens "caught on tape" ?
for example:
brrr eng
En met jou?quote:
Sjongejongequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog steeds met slechts 5 jongens het bed gedeeld?
Ohquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ecto, ondergewicht, ongeschoren, ongewassen.
Awhquote:
Ga douchen dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ecto, ondergewicht, ongeschoren, ongewassen.
Ook al gestopt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel al 2 kg aangekomen in mijn tabak vrije leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |