Google maar eens op "Cyclopia" oid als je durft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
tevens, wtf
Bizar varken met mensenhoofd geboren
"Foto’s van een pasgeboren varkentje met een mensenhoofd en een penis op zijn voorhoofd, zijn de wereld over gegaan."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
tevens, wtf
Zwaar gehandicapt/misvormd hoofd: oh dat 'is dus een mensenhoofd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
tevens, wtf
Niet zooi uit de bonus kopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef Willoow het volgende:
Fruit en groenten sowieso achterlijk duur.
Ja I know, maar damn man ik heb het wel eens geprobeerd, maar m'n wil is nog niet sterk genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stoppen met roken is echt de beste beslissing die ik de afgelopen 10 jaar gemaakt heb. Kan het je echt aanraden. Leven is een stuk minder vermoeiend zo.
lijken wel van die orks uit LOTRquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Google maar eens op "Cyclopia" oid als je durft.
Nee joh. Roken is de verslaving, hoe kan dat nou het makkelijkst zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
why not? Ik zou juist denken dat dat simpelste van alles is, echt gezond eten lijkt Me Moeilijker
zolang je maar geen pakje per dag rooktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja I know, maar damn man ik heb het wel eens geprobeerd, maar m'n wil is nog niet sterk genoegVind het nog veel te lekker.
Ben al blij als ik in een kwartier boodschappen kan doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet zooi uit de bonus kopen. Waar is je studentenmentaliteit?
het pakje rook ik niet op nee, alleen de sigarettenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zolang je maar geen pakje per dag rookt
Doordeweeks rook ik gemiddeld 5 sigaretten per dag, soms iets minder, soms iets meer. In de weekenden zit ik wel tegen een pakje per dag aan, maar ja, dan zijn m'n dagen ook wat langer dan doordeweeksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zolang je maar geen pakje per dag rookt
Hinox uit Zelda heeft 't ook wel wat van weg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lijken wel van die orks uit LOTR
HAHAHAHAHA VET GOEIEquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het pakje rook ik niet op nee, alleen de sigaretten
Had hetzelfde maar heb geprobeerd hoe het voelde om een week niet te roken en dat beviel beter dan roken. Mis de smaak wel. En in sociale gelegenheden een reden om naar buiten te sneaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef VeerEli het volgende:
Ja I know, maar damn man ik heb het wel eens geprobeerd, maar m'n wil is nog niet sterk genoegVind het nog veel te lekker.
5 sigaretten per dag roken noemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doordeweeks rook ik gemiddeld 5 sigaretten per dag, soms iets minder, soms iets meer. In de weekenden zit ik wel tegen een pakje per dag aan, maar ja, dan zijn m'n dagen ook wat langer dan doordeweeks
mmm. Rookt je omgeving ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doordeweeks rook ik gemiddeld 5 sigaretten per dag, soms iets minder, soms iets meer. In de weekenden zit ik wel tegen een pakje per dag aan, maar ja, dan zijn m'n dagen ook wat langer dan doordeweeks
Ik was vorig jaar ''gestopt'' voor 1,5/2 weken, maar ik werd in m'n hoofd gewoon helemaal gekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had hetzelfde maar heb geprobeerd hoe het voelde om een week niet te roken en dat beviel beter dan roken. Mis de smaak wel. En in sociale gelegenheden een reden om naar buiten te sneaken.
Ja ehh kom op zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
5 sigaretten per dag roken noemen.
Ja, vooral in de kringen waar ik in verkeer in de weekenden rookt ongeveer 85%quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
mmm. Rookt je omgeving ook?
Ik rook alleen maar mee dat schijnt ongeveer net zo slecht te zijn.
Roken is roken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je eigenlijk alleen geminderd hebt, Voederbietel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan is wel verleidelijker, als willende stoppende roker echt ultieme test.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, vooral in de kringen waar ik in verkeer in de weekenden rookt ongeveer 85%
Had dat ook wel. Eerste paar dagen was ik er letterlijk ziek van ook, werd wakker met trillende benen en allesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ''gestopt'' voor 1,5/2 weken, maar ik werd in m'n hoofd gewoon helemaal gekToen dus weer begonnen, dacht fuck deze shit
Wat voor kringen zijn dat veer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, vooral in de kringen waar ik in verkeer in de weekenden rookt ongeveer 85%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |