abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2015 @ 10:46:12 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150207544
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:44 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik weet het wel maar in dromen vergeet ik het, net zoals dat er geen zwaartekracht is. Cijfers en letters die steeds veranderden heb ik wel een paar keer gehad, bijvoorbeeld met het draaien van een telefoonnummer of huisnummers die steeds veranderden en heb een paar keer beseft dat ik aan het dromen was.
Ja, proberen te bellen is echt een drama in dromenland ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 2 maart 2015 @ 10:47:35 #77
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_150207572
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:56 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Een slaapverlamming? :P
Ja ik heb dan echt iets van: 'Ow help, ik slaap!' :')
pi_150207812
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja ik heb dan echt iets van: 'Ow help, ik slaap!' :')
Ik heb altijd zoiets van "oh heerlijk, ik slaap O+"

Maar ik ben dan ook lui :') maar mijn luiheid heeft er wel voor gezorgd dat ik achter het bestaan van lucide dromen kwam dus ik klaag niet
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_150859688
Een week voor de aanslag in Tunesie heb ik gedroomd over een oude tijger die het voorzien had op een paar specifieke mensen. Voor Charlie Hebdo droomde ik over leeuwen, en later las ik dat IS zijn strijders 'leeuwen' noemt. Bizar!

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 20-03-2015 20:24:05 ]
pi_150860088
Nou. Echt wel.
I feel kinda Locrian today
pi_150887018
Ik zou graag lucide willen dromen. Paar maanden terug eentje gehad, heel kort helaas. Ik vloog over mijn stad waar ik woon en was op weg naar iemand voor wat leukere dingen, toen ik voor dr huis stond werd ik wakker :')
pi_150892393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:28 schreef Leipo666 het volgende:
meestal uiten lucide dromen zich bij mij doordat er iets gebeurd in mijn droom waar ik het niet mee eens ben / iets gaat fout en dan spoel ik dat gedeelte terug en dan droom ik dat gedeelte weer, maar dan zoals ik dat wil :D
Dat doe ik ook vaak in mijn dromen. Maar het voelt alleen niet lucide aan, omdat ik er niet bewust van ben dat ik droom.
ROBODEMONS..................|:(
pi_150938788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak in mijn dromen. Maar het voelt alleen niet lucide aan, omdat ik er niet bewust van ben dat ik droom.
jij kan in het echte leven ook gebeurtenissen terugdraaien en replayen? :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_150952111
Leuk dit topic gevonden te hebben.

Als kind kon ik lucide dromen en ook mezelf wekken. Las ook een user hier over een voorspellende droom, die heb ik als kind 2x gehad.

In mn adolescentie raakte ik gedemotiveerd om alles aan te kunnen blijven sturen en ben ik dat vermogen weer kwijtgeraakt in ruil voor dromen die volledig hun eigen gang kunnen gaan (overdag stuur ik al genoeg aan dus hoefde het wat mij betreft 's nachts niet ook :P ).

Leuke reacties hier trouwens, tvp :P
pi_150969391
Je hebt ook pillen om je te helpen bij die lucide dromen (geen slechte troep) en bestaat ook iets van een bril die een keer "afgaat" als je in je REM zit zodat je een signaaltje krijgt wat je helpt lucide te worden
Verstandigmens.nl
pi_150970450
Lucide dromen vind ik overrated :P
pi_150972901
Vroeger, ik denk al gauw 10 jaar terug (damn), droomde ik zeker zo'n 4 keer per week lucide.
Weten dat ik droomde, ik ken de de weg in mijn droomomgeving (wist ook dat dit de droomplekken waren en niet de echte plekken), en ik deed dan ook rare dingen omdat ik wist dat ik droomde. Toffe was ook dat ik van de ene droom naar een andere kon springen als ik met mijn vingers knipte. Als een situatie bijvoorbeeld te eng was. Of ik dwong mezelf wakker te worden.
Ik kon ook vliegen en alles. Was echt heel tof!

Maar ineens hielden deze soort dromen op. -O-
Soms heb ik nog wel besef dat ik droom maar niet meer zo sterk als vroeger.
Maar ik vlieg nog wel. O+
Soms kan ik mij overdag al verheugen op de dromen die snachts kunnen komen. Je gevoel van geluk kan in die dromen zo sterk zijn. Dat merk ik overdag dan zelfs nog.
pi_150972911
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, proberen te bellen is echt een drama in dromenland ;(.
Echt hè! :D
Lukt nooit! Ik tik steeds het verkeerde nummer in. :? Terwijl de nood dan zo hoog is.
pi_150973106
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

jij kan in het echte leven ook gebeurtenissen terugdraaien en replayen? :P
Nee, dat niet, maar in mijn dromen vind ik het dan weer wel logisch/normaal. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_150975201
Wauw bizar gedroomd! Ik zat vast en wilde dus wakker worden.
En in mijn droom herinnerde ik die tip die ik hier gelezen had om naar je handen te kijken om te checken of je droomt.
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit naar mijn handen keek in een droom dus nu deed ik dat. En inderdaad, ze vervormen. Mijn vingers zweefden heen en ik kon er maar 9 tellen. Toen wist ik zeker dat ik droomde.
Om wakker te worden probeerde ik 'buiten' mijn droom te luisteren of ik mijn zoontje hoorde roepen. Kort erna werd ik inderdaad wakker van zijn geroep.
Nice! *O*
pi_150975845
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 02:56 schreef vencodark het volgende:
Vroeger, ik denk al gauw 10 jaar terug (damn), droomde ik zeker zo'n 4 keer per week lucide.
Weten dat ik droomde, ik ken de de weg in mijn droomomgeving (wist ook dat dit de droomplekken waren en niet de echte plekken), en ik deed dan ook rare dingen omdat ik wist dat ik droomde. Toffe was ook dat ik van de ene droom naar een andere kon springen als ik met mijn vingers knipte. Als een situatie bijvoorbeeld te eng was. Of ik dwong mezelf wakker te worden.
Ik kon ook vliegen en alles. Was echt heel tof!

Maar ineens hielden deze soort dromen op. -O-
Soms heb ik nog wel besef dat ik droom maar niet meer zo sterk als vroeger.
Maar ik vlieg nog wel. O+
Soms kan ik mij overdag al verheugen op de dromen die snachts kunnen komen. Je gevoel van geluk kan in die dromen zo sterk zijn. Dat merk ik overdag dan zelfs nog.
Vliegdromen zijn altijd gaaf! :D ^O^

Ik heb ze alleen al een poos niet meer gehad, jammer wel..magoed :)
pi_153858113
Ongeveer anderhalve maand geleden gedroomd dat een vrouw om zich heen begon te schieten.
pi_153859661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Ongeveer anderhalve maand geleden gedroomd dat een vrouw om zich heen begon te schieten.
Ok, en dit verhoudt zich tot lucide dromen op welke manier precies?
Mokkel met stuntstok
pi_153866934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:14 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ok, en dit verhoudt zich tot lucide dromen op welke manier precies?
Helemaal niet eigenlijk.
Maar als ik een apart draadje open voor voorspellende dromen, gaat iedereen daar onzin plaatsen en ik wil een serieuze plaats om mijn soms voorspellende dromen te plaatsen. Natuurlijk moet ik dat dan wel van tevoren doen.
pi_156152871
Gisternacht gedroomd over een grote schietpartij. Hopelijk geen voorspellende droom. Ik liep ook gevaar, er was moeilijk een schuilplek te vinden omdat je niet wist waar het veilig was.
Grote ruimte. Duurde lang. Zéér beangstigend.
pi_156153871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:58 schreef Loekie1 het volgende:
Gisternacht gedroomd over een grote schietpartij. Hopelijk geen voorspellende droom. Ik liep ook gevaar, er was moeilijk een schuilplek te vinden omdat je niet wist waar het veilig was.
Grote ruimte. Duurde lang. Zéér beangstigend.
kennelijk een terugkerend thema in je dromen.
Is dat niet meer een onderliggende, diepere angst, dan een uiting van een voorspellende gave?
Mokkel met stuntstok
  woensdag 16 september 2015 @ 21:34:35 #97
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_156154695
Godver wat had ik vannacht vet gedroomd.

Helaas ontgaan de details me een beetje nu maar het leek wel het script voor een vette film.

Het had te maken met een persoon die op het dak van een soort wolkenkrabber vastzat en ondertussen van onder belaagd werd door een enorme groep gewapende vijanden. Het mooie is, hij weet op de een of andere manier alsnog te 'winnen' en loopt aan het eind gewoon doodleuk de deur uit. Als een baas.

Ik werd iig wakker met een big smile.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')