Ja, proberen te bellen is echt een drama in dromenlandquote:Op maandag 2 maart 2015 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar in dromen vergeet ik het, net zoals dat er geen zwaartekracht is. Cijfers en letters die steeds veranderden heb ik wel een paar keer gehad, bijvoorbeeld met het draaien van een telefoonnummer of huisnummers die steeds veranderden en heb een paar keer beseft dat ik aan het dromen was.
Ik heb altijd zoiets van "oh heerlijk, ik slaapquote:Op maandag 2 maart 2015 10:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik heb dan echt iets van: 'Ow help, ik slaap!'
Dat doe ik ook vaak in mijn dromen. Maar het voelt alleen niet lucide aan, omdat ik er niet bewust van ben dat ik droom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:28 schreef Leipo666 het volgende:
meestal uiten lucide dromen zich bij mij doordat er iets gebeurd in mijn droom waar ik het niet mee eens ben / iets gaat fout en dan spoel ik dat gedeelte terug en dan droom ik dat gedeelte weer, maar dan zoals ik dat wil
jij kan in het echte leven ook gebeurtenissen terugdraaien en replayen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak in mijn dromen. Maar het voelt alleen niet lucide aan, omdat ik er niet bewust van ben dat ik droom.
Echt hè!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, proberen te bellen is echt een drama in dromenland.
Nee, dat niet, maar in mijn dromen vind ik het dan weer wel logisch/normaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
jij kan in het echte leven ook gebeurtenissen terugdraaien en replayen?
Vliegdromen zijn altijd gaaf!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:56 schreef vencodark het volgende:
Vroeger, ik denk al gauw 10 jaar terug (damn), droomde ik zeker zo'n 4 keer per week lucide.
Weten dat ik droomde, ik ken de de weg in mijn droomomgeving (wist ook dat dit de droomplekken waren en niet de echte plekken), en ik deed dan ook rare dingen omdat ik wist dat ik droomde. Toffe was ook dat ik van de ene droom naar een andere kon springen als ik met mijn vingers knipte. Als een situatie bijvoorbeeld te eng was. Of ik dwong mezelf wakker te worden.
Ik kon ook vliegen en alles. Was echt heel tof!
Maar ineens hielden deze soort dromen op.![]()
Soms heb ik nog wel besef dat ik droom maar niet meer zo sterk als vroeger.
Maar ik vlieg nog wel.![]()
Soms kan ik mij overdag al verheugen op de dromen die snachts kunnen komen. Je gevoel van geluk kan in die dromen zo sterk zijn. Dat merk ik overdag dan zelfs nog.
Ok, en dit verhoudt zich tot lucide dromen op welke manier precies?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:12 schreef Loekie1 het volgende:
Ongeveer anderhalve maand geleden gedroomd dat een vrouw om zich heen begon te schieten.
Helemaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ok, en dit verhoudt zich tot lucide dromen op welke manier precies?
kennelijk een terugkerend thema in je dromen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:58 schreef Loekie1 het volgende:
Gisternacht gedroomd over een grote schietpartij. Hopelijk geen voorspellende droom. Ik liep ook gevaar, er was moeilijk een schuilplek te vinden omdat je niet wist waar het veilig was.
Grote ruimte. Duurde lang. Zéér beangstigend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |