SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hihi hier ben ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Jammer joh Timmy. We zien je volgend topic wel weer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die gasten rechts hebben toch een triple link?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is de enige waar ik vanaf wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik
Heb ook maar een klein budget, dus dan wordt het Ben Yedder, Matuidi, Yapi Yapo en een of andere trage non-rare rechtsback.
Maar er is geen franse middenvelder van Bayernquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar iets anders valt er niet te bouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gasten rechts hebben toch een triple link?Er is geen andere CDM die daar past.
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
alleen yapo kan je niet omheen denk ik![]()
Niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Deze kan ook met Schwein en Lahm CDM, en nieuwe RB natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Dit kan dus ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die kost maar 2 miljoenquote:
Elke dag![]()
Gehe ja vond hem ook wel ironisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeie, die is maar 2 miljoen dus dat gaat 'm worden.![]()
Ah verkeerd begrependacht dat je schweinie of lahm op rcdm wilde zetten, daar kwam ik niet uit net. maar beide kan wel.
waarom benatia? is toch slecht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Netjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way
Elke dag![]()
Koning.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen Koerkoef
en dubbel Lahmbow all the way![]()
Die stond niet bij de linkbot tussen Boateng en Lacazette.Bizar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |