ey houd eens opquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef Oebeda het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan m'n nieuwe 3DS in m'n handen!!
Hopelijk gaat die transfer snel.
Mijn status is net veranderd van 3-5 naar 2-3 dagen Öquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef Oebeda het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan m'n nieuwe 3DS in m'n handen!!
Hopelijk gaat die transfer snel.
Carnaval, Valentijnsdag... Ik heb gezegd; Ik heb een nieuwe 3DS, of een baksteen, dus ik ben of huilen, of gamen. Doeei.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:27 schreef boik het volgende:
[..]
ey houd eens ophaha nee veel plezier ermee!
ik moet eerst nog carnaval vieren voordat ik ermee aan de slag mag
oehh nice, daten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef Oebeda het volgende:
36 jaar en zo blij als een kleuter...
wat bedoel je nou precies?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Carnaval, Valentijnsdag... Ik heb gezegd; Ik heb een nieuwe 3DS, of een baksteen, dus ik ben of huilen, of gamen. Doeei.
Er werd hier gespeculeerd dat ik een baksteen zou mogen ontvangen ipv een DS. Lang leve distributie centra en postbezorgers.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:15 schreef boik het volgende:
[..]
oehh nice, daten?
haha nee ik ken je gevoel, zit echt te popelen om MM weer eens op te starten
[..]
wat bedoel je nou precies?
Geachte mevrouw Oebedaquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef Oebeda het volgende:
Sorry!
Ben gewoon hyperCheck de hele tijd mij email of er al bericht is dat ik het kan ophalen.
Vandaag verder helemaal vrij dus ik kan de hele dag ermee bezig.
En het is mijn allereerste speciale editie van een Nintendo handheld.
Baalde elke achteraf dat ik de vorige Zelda speciale edities niet heb gedaan.
En ook nog eens Majora's Mask op een handheld zodat ik het overal kan spelen.
36 jaar en zo blij als een kleuter...
Hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:15 schreef boik het volgende:
[..]
oehh nice, daten?
haha nee ik ken je gevoel, zit echt te popelen om MM weer eens op te starten
Mocht u niet geïnteresseerd zijn in onze bricks, dan mag u ook uw oude DS sturen, dan bricken we die voor u middels een firmware update.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Oebeda
bij deze willen wij u meedelen dat u bestelling jammer genoeg vertraging heeft opgelopen
maar we hebben nog meer dan genoeg bricks in stock
en je man gamed wss niet anders had je er 2 gekocht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Oebeda het volgende:
[..]
Hahaha
Denk niet dat mijn man zo blij zou zijn als ik ga daten
Ik heb het binnennnn!!
Helaas deuk in doosje maar goed. Normaal pissig erom maar deze is echt voor mijzelf en niet voor een ander en als de 3DS maar top werkt.
Jemig wat ben ik druk nu!
He hates us cuz he aint us.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
en je man gamed wss niet anders had je er 2 gekocht.
lets face it. he's not one of us
Die gamed ook maar geen 3DS...alleen maar mooi want alles van Zelda is van mij mhuwhahahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
en je man gamed wss niet anders had je er 2 gekocht.
lets face it. he's not one of us
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
He hates us cuz he aint us.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn voorkeur gaat naar pc games maar op de 2de plaats staat handheldquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:28 schreef Oebeda het volgende:
[..]
Die gamed ook maar geen 3DS...alleen maar mooi want alles van Zelda is van mij mhuwhahaha
Hij speelt bv Xbox One of soms SNES
ik vind handhelds totaal andere ervaring dan met een console gamen.
met een console controller heb ik vlugger last van krampen in mijn duim.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:31 schreef redboyke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
mijn voorkeur gaat naar pc games maar op de 2de plaats staat handheld
ik vind handhelds totaal andere ervaring dan met een console gamen.
met een console controller heb ik vlugger last van krampen in mijn duim.
CARTMAN BRAH
Xbone... He hasn't discovered the holy grails of gaming. All Hail PS4, All Hail WiiU. All Hail N3DSXL.
Stuur es een plaatje van je nieuwe 3DS, ik wil hem zienquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:37 schreef Oebeda het volgende:
Wii U, Xbox One, Xbox 360 etc...he is one of us!!
Alleen handheld is niks voor hem.
Mooi apparaat..nu nog transfer doen
op borst hoogte natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Stuur es een plaatje van je nieuwe 3DS, ik wil hem zien
Imgur.comquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:42 schreef Oebeda het volgende:
echt Fok he...tietuh tietuh tietuh
geen idee wat de beste site is om een foto up te loaden
Of Tinypic.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:42 schreef Oebeda het volgende:
Wat betreft dat;quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:42 schreef Oebeda het volgende:
op een oude fiets moet je leren rijden hequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat betreft dat;
geboortedatum: 00-00-0000
Je bent te oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |