Badjas, koffie en nog steeds ziekjes.quote:
Wat een dotjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Badjas, koffie en nog steeds ziekjes.![]()
Zal ook duit in de kattenzak doen.
[ afbeelding ]
Hmmm ja, ga dag later wel naar festival. Nu nog even kijken of ik terugtrein of in Utrecht blijf slapen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
Nahh de aanmeldingen voor de meet komen wel
Denk je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
Nahh de aanmeldingen voor de meet komen wel
Flipsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk je?Meestal is het ook nog zo dat iedereen laatste moment afhaakt.
Ik moet een verhaal van 500 woorden schrijven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:16 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb zin om aan mijn nieuwe blogconcept te werken maar toch ook weer niet.
Ik vind Nemanja leukerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
Ik vind dat je guus als ui moet nemen
een verhaal? Wat voor verhaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet een verhaal van 500 woorden schrijven.
ik ken alleen guusquote:
Kort verhaal.quote:
Cool! Ik ben gek op verhalen schrijvenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kort verhaal.![]()
Mag elk onderwerp hebben.
21 februari.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Cool! Ik ben gek op verhalen schrijven![]()
Wat is de deadline?
21 februari, valt wel meequote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
21 februari.![]()
Dus zal nog wel even iets uit mijn mouw moeten schudden.
Is niet nodig. Ik vind het zelf net zo leuk om iets uit mijn duim te zuigen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
21 februari valt wel mee
Mocht je niks weten te verzinnen, ik heb nog ergens een verhaal liggen die ik ooit in de 4e heb gemaakt. Geen idee of het 500 woorden zijn, maar mocht je echt in tijdnood zitten…
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is niet nodig. Ik vind het zelf net zo leuk om iets uit mijn duim te zuigen.
Ja nouja, als er nu straks totaal zon 50 man hebben aangemeld, dan komt het vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk je?Meestal is het ook nog zo dat iedereen laatste moment afhaakt.
Gaat het nou weer over die mietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja nouja, als er nu straks totaal zon 50 man hebben aangemeld, dan komt het vast wel goed.
Vorig jaar in vies regenachtig weer kwamen er alsnog een man of 20, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Nee weer over Ukkiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over die miet!?
Gaan daar 50 man overheen?quote:
Wel hequote:
Nog wel ja.quote:
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Sardu,quote:
Ik mijn anale maagdelijkheid ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Sardu,
En ik een vliegtuig. Huehuehehehe...quote:
Kut garpquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik een vliegtuig. Huehuehehehe...![]()
ZEG HAD JIJ DIE RODE NOG VAN HET STATION OPGEHAALD?quote:
Wel in de rij aansluiten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor Sardu,
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ZEG HAD JIJ DIE RODE NOG VAN HET STATION OPGEHAALD?
Pics plz. ff kijken of hij wel in orde is.quote:
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik een vliegtuig. Huehuehehehe...![]()
quote:
Bitch pleasequote:
Ga wat eten danquote:
Och arme.. Ik heb daarom altijd sultana en water in de auto liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik sta een beetje vast in de file
Hooinquote:
Madam pixelquote:
Ik alleen heb nog een paar broodjes , maar behoefte aan warm avondetenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Och arme.. Ik heb daarom altijd sultana en water in de auto liggen.
Oh god. Trap terug naar de 2e klas dit.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god. Trap terug naar de 2e klas dit.
Hoe is de leef maestroquote:
Uhm.. er zijn er zoveel...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:52 schreef pixelbitty het volgende:
HEY zomaar he. noem eens 5 punrock nummers uit de jaren 90 allemaal?
Ik heb bijna mn playlist af zo maar ik moet nog een paar.
Sehr gut. Beetje lam van ziek zijn, maar we proberen vanavond gewoon een biertje te drinken.quote:
Into Deep - Sum 41quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:52 schreef pixelbitty het volgende:
die ene is wel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:52 schreef pixelbitty het volgende:
Die ene heb ik al. die andere ook.quote:
What's my age again?quote:
The apersquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhm.. er zijn er zoveel...
Nofx
Rancid
Casualties
Bad religion
Pennywise
Black flag
Guttermouth
Beatsteaks
Blood for blood
The apers
Nummer zoek je zelf maar uit.
Adams song.quote:
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sehr gut. Beetje lam van ziek zijn, maar we proberen vanavond gewoon een biertje te drinken.![]()
En daar?
Ooit gezien op Lowlands.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
The apers! Lachen man dat je die kent. Zo toevallig een T-shirt van aan nu
...
Dit is al de 2e keer dat ik je hoor over crowdsurfen vandaagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit gezien op Lowlands.Bijna schoen kwijt geraakt tijdens crowdsurfen.
Ja, dacht dat het wel mee zou vallen. Loop je opeens een week te snotteren en sinds 2 dagen om het uur wakker worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niceproost alvast
Oh jij bent ook al geveld door de griep dus
KUT GRIEPquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niceproost alvast
Oh jij bent ook al geveld door de griep dus
Verjaaaaaaardaaaaaaaag?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het wel mee zou vallen. Loop je opeens een week te snotteren en sinds 2 dagen om het uur wakker worden.![]()
Nog maar een glaasje grog voor de verjaardag.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb als ubermensch natuurlijk nergens last van
Ben je jarig dan ouwe reusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het wel mee zou vallen. Loop je opeens een week te snotteren en sinds 2 dagen om het uur wakker worden.![]()
Nog maar een glaasje grog voor de verjaardag.
Wollah kom haten danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hodorJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ja iemand trok 'm bij de beveiliger uit z'n handen en gaf 'm terug. Crowdsurfen is leuk op een festival, wel zonde dat het tegenwoordig niet meer mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer dat ik je hoor over crowdsurfen vandaag!
En jeuj lowlands, die schoen had je wel weer terug gevonden op het kerkhof dan..
quote:
Neh, van familie. Ik heb nog een paar maanden te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah kom haten danik heb ook nergens last van hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hodor
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Neh, van familie. Ik heb nog een paar maanden te gaan.
Dan ben jij ook een ubermenschquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook nergens last van hoor
Het gaat nogal eens foutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja iemand trok 'm bij de beveiliger uit z'n handen en gaf 'm terug. Crowdsurfen is leuk op een festival, wel zonde dat het tegenwoordig niet meer mag.
Damn.. had ik dat maar geweten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Ik wilde net pics gaan posten van lekkere deernes voor je verjaardag
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn.. had ik dat maar geweten.![]()
Ik zal je over 7 maand een heads-up geven.
Kangoeroesquote:
Oh ik zag niet dat het honten/kadden en dino's warenquote:
IK HEB EEN NAAM HOOR.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef pixelbitty het volgende:
Altijd die fucking random shit tussendoor hier.
Ik dacht struisvogels.quote:
Surgejenquote:
Tjah... Risicovol bestaan zo'n festival bezoeken. Op Woodstock hoor je de hele dag een ambulance. Gewoon zorgen dat je er zelf niet in ligt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het gaat nogal eens fout...Sowieso lopen er allemaal malloten rond op festivals..
Twee jaar geleden @ lowlands was er een knuppel die te lang moest wachten tot de camping open ging en was maar even over het hek gedoken, PATS nek gebroken en de camping godverdomme nog later open!
Mensen breken hun nek en daarom zijn ze tering lijers!
Awwwwwww damnnnnnnnnnnquote:
Guntherquote:
Sws Duitsersquote:
Dikke /carequote:
Kusje.quote:
waar zijn je goons oliebolquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha eerst op je bek gaan en dan roepen dat het je niet interesseert
TYPISCH
Die user post hier nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha eerst op je bek gaan en dan roepen dat het je niet interesseert
TYPISCH
Je lijkt me wel een Erikquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:52 schreef Sardu het volgende:
http://www.27bslash6.com/missy.html
David Thorne is een baas.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kkgrappig
[..]
ja
jullie zouden kunnen daten
[..]
in je moeders KUT
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kkgrappig
[..]
ja
Mijn ma heeft wel die swegger , jij bent de volgendequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kkgrappig
[..]
ja
[..]
in je moeders KUT
ckvquote:
Greetingsquote:
Je had ook Hans kunnen hetenquote:
wat volgendequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn ma heeft wel die swegger , jij bent de volgende
Moodboards tekenen enzo ga wegquote:
Horny Hansquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je had ook Hans kunnen heten!
Moet je je pik compenseren met je grote mond jongeman?quote:
CKVquote:
nee ben aseksueelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die de kut ingaat , of ben je vies?
hehe eindelijk iemand met respectquote:
JE MOEDERquote:
Ach jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moodboards tekenen enzo ga weg. Heb voor ckv alleen al 4 deadlines deze week met tijdrovende opdrachten
REPORT REPORTquote:
Jij bent dan ook ancient.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
CKV... tering dat is alweer 10 jaar geleden voor mij
.
ja problemen mee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je je pik compenseren met je grote mond jongeman?
Ik dacht dat ik er 2 jaar geleden ook vanaf zou zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach ja
Het moet maar
Gelukkig is het voor mij ook al iets van vijf jaar terug
mijn ma is schoon hoor , besneden en allesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ben aseksueel
en je moeder is vies
[..]
hehe eindelijk iemand met respect
[..]
JE MOEDER
Je hebt een veel te grote mond. Ik laat jou straks huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ben aseksueel
en je moeder is vies
[..]
hehe eindelijk iemand met respect
[..]
JE MOEDER
Nee ik wou het even checkenquote:
Moodboardsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moodboards tekenen enzo ga weg. Heb voor ckv alleen al 4 deadlines deze week met tijdrovende opdrachten
Want bij elke baan moet je dat maken jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Moodboards.. wacht maar tot je gaat werken, dan word je daarmee dood gegooid
!
Moet jij zeggen fossielquote:
Mijn mood staat altijd op krijg aids. Werkt prima. Snel klaar altijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Moodboards.. wacht maar tot je gaat werken, dan word je daarmee dood gegooid
!
Gaan wij niet een beetje vreemd in dit topic?quote:
Grapje ik zou je nooit verraden tochquote:
ja pikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt een veel te grote mond. Ik laat jou straks huilen in een hoekje
Bij de macdonalds en de albert heijn doen ze dat vast niet nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want bij elke baan moet je dat maken ja
anders billenkoekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Grapje ik zou je nooit verraden toch.
Lkkr neerbuigend doen ja togquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bij de macdonalds en de albert heijn doen ze dat vast niet nee.
Ik heb wel een keer moeten reflecteren met allemaal kaarten en daar dan gevoelens en emoties bij uitenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja pik
is goed pik kom maar 1 op 1 kijken wie het laatst lacht
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn mood staat altijd op krijg aids. Werkt prima. Snel klaar altijd.
SHOTS FIREDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen eerst dan maar?quote:
picsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pixel is zo dik dat ze niet kan werken en hele dag thuis moet zitten beetje tekenen enzo
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH KKquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er meneer?
Zo dien ik aangesproken te worden door jou
Vrouwen als laatst. Kut tuig. Altijd de mannen voor hun karretje spannen. Let the bitches burn brah.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen eerst dan maar?
Ben jij niet blauw om de vrede te bewarenquote:
Boh.. ik zie er nog best strak uit voor mijn leeftijd.quote:
leuk wanneer ga je weer wegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Powerloungen heeft mij in me blote pik neergezet in dit topic![]()
![]()
Vredequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ben jij niet blauw om de vrede te bewaren?
Gewoon de vrouwen in de keuken houden, als je dat doet is er niks aan de handquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vrouwen als laatst. Kut tuig. Altijd de mannen voor hun karretje spannen. Let the bitches burn brah.
Jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH KK
je moet komiek worden jij
weet niet ik onthoud die zooi nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij?
Wat zei ik nou net?
Ik heb je gisteren voor het eerst aan je taak zien voldoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vrede
Ik ben alleen blauw voor de extra knopjes.
En dan nog wat te zeuren hebben ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren voor het eerst aan je taak zien voldoen.
Ik ben alweer vergeten hoe je eruit ziet. sorryquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh.. ik zie er nog best strak uit voor mijn leeftijd.
Surge is dan ook commandant der strijdkrachten des FOK!squote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren voor het eerst aan je taak zien voldoen.
Houden zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten hoe je eruit ziet. sorry.
Ik had interesse.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan nog wat te zeuren hebben ook
Dat riep ik ook een keer tegen de A's, toen kreeg ik als antwoord dat ze hoopten op een IED.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surge is dan ook commandant der strijdkrachten des FOK!s
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
WOWOWOWOOWOWWO WE GOT A BADASS OVER HERE LADIES AND GENTLEMAN
Ga je ook eens beginnen aan sporten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben leven aan het beteren
ben aan het stoppen met roken en drink water enzo
Beter dan een MIA.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat riep ik ook een keer tegen de A's, toen kreeg ik als antwoord dat ze hoopten op een IED.
Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat riep ik ook een keer tegen de A's, toen kreeg ik als antwoord dat ze hoopten op een IED.
neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je ook eens beginnen aan sporten?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je ook eens beginnen aan sporten?
Could be fun.quote:
Ja dat dacht ik ook verdomme.quote:
ga wegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezellig subforum dit
Normaliter welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ehhhquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo diep kun jij niet stoten brah
doe gvd nor debielquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ALS DIE KANKERPARKIET ER NIET IS ZEKER HAHAHAHAHAGHHAHAHAHAHAHHA
Ik wist niet dat ze WiFi hadden in instellingen in Nederland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ALS DIE KANKERPARKIET ER NIET IS ZEKER HAHAHAHAHAGHHAHAHAHAHAHHA
Soms komt er zo'n zwerm sprinkhanen langs. 1 van de 7 blagen oid. Staat wel wat over in de bijbel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hebben ze wel degelijk hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze WiFi hadden in instellingen in Nederland?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat blijkt jaquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh je denkt dat ik in een instelling zit hahah nee
ben gewoon sane in the membrane tog
VMBOers.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ook wat onkruid tussen hier zie ik.
Er lopen meer debielen los dan dat er opgesloten zitten helaasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh je denkt dat ik in een instelling zit hahah nee
ben gewoon sane in the membrane tog
Je moet ze ook niet opsluiten. Ophangen werkt beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er lopen meer debielen los dan dat er opgesloten zitten helaas
daarom moeten we gunlaws hebben in nederlandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er lopen meer debielen los dan dat er opgesloten zitten helaas
Beter dan die keer dat je met mayo in je haar zat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef Snowbells het volgende:
Gvd mijn dipsaus is bijna leeg, nu moet ik mijn hele hand er in duwen
Vmbo is toch met kleine lettersquote:
of dat ze trojka op haar broek liet vallenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beter dan die keer dat je met mayo in je haar zat.
Dat is helaas illegaal hier in dit landquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet opsluiten. Ophangen werkt beter.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of dat ze trojka op haar broek liet vallen
Wat niet weet..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is helaas illegaal hier in dit land
ja en moorden ook neemt niet weg dat het nog steeds gebeurdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in 1 grote kooi, vol met benzine zetten en dan verbrandenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat blowen staat er een beetje los van.quote:
ISIS stylequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in 1 grote kooi, vol met benzine zetten en dan verbranden
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef Sardu het volgende:
Vierendelen is tegenwoordig ouderwets, ja?,
Den Haag zit vol met aanhangersquote:
Lavrentiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens hoe moet ik mijn kind nou gaan noemen?
A - dolf
B - ernhard
??
Zeg het maar..
C - harlesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
A - dolf
B - ernhard
??
Zeg het maar..
kankahpipo noemen he dat is normaal daar in the haguequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
A - dolf
B - ernhard
??
Zeg het maar..
Harry.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
A - dolf
B - ernhard
??
Zeg het maar..
Alles om maar een paard erbij te kunnen halen. En wat is beter dan 1 paard?quote:
Oke, nu moest ik echt eventjes lachen om jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kankahpipo noemen he dat is normaal daar in the hague
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
A - dolf
B - ernhard
??
Zeg het maar..
Nee, doe maar niet...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
he haags halfuurtje als je je kind echt een kutnaam wilt geven noem je het Alias
welke pils had je in je klauwen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet
Ik vond mijn foto mooier trouwens, naast Deetman
wrm heb jij het zo vaak over auto'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Noem hem Max, lekker degelijk net als een VW Passat
moet jij niet the binding of isaac spelenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
welke pils had je in je klauwen?
uhmquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm heb jij het zo vaak over auto's
jij doet mij een beetje denken aan een jongen waar ik mee in de klas heb gezeten die ook een obsessie had met allerlei soorten auto's
die heb ik samen met wat maatjes zo hard lopen treiteren dat hij van een flat is gesprongen
doe es liefquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij doet mij een beetje denken aan een jongen waar ik mee in de klas heb gezeten die ook een obsessie had met allerlei soorten auto's
die heb ik samen met wat maatjes zo hard lopen treiteren dat hij van een flat is gesprongen
Dat doe ik nu evenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij niet the binding of isaac spelen
Ik heb dat flesje volgezeken en opgedronken, er bestaat geen beter merkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
welke pils had je in je klauwen?
Gewoon, dat is mijn passiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rum met pisquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat flesje volgezeken en opgedronken, er bestaat geen beter merk
Beter long live the queen.quote:
beetje gay werlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon, dat is mijn passie
Goed verhaal ook [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |