SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
#LockupDS2![]()
Wie heeft dit seizoen eigk gewonnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind De Slimste Mens toch wel leuk.. ik mis het nu al.
En de belgische variant is echt veel leuker man, hier is het enige 'leuke' het gezeik van Van RossemDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tom heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie heeft dit seizoen eigk gewonnen?
En de belgische variant is echt veel leuker man, hier is het enige 'leuke' het gezeik van Van Rossem
Die Belgische versie heb ik nooit gezien.. wat is daar dan zo leuk aan?![]()
Welke Tom? Egbers?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tom heeft gewonnen.
Die Belgische versie heb ik nooit gezien.. wat is daar dan zo leuk aan?
Zitten meestal 1 of meerdere caberetiers in de Jury en/of andere mensen met humor (zoals Brusselmans) en de presentator brengt het ook allemaal wat luchtiger en humorvoller dan Freriks die alleen maar kaartjes staat voor te lezen en zelf er amper wat van snapt
Edit: Oh een of andere Tom Roes zie ik
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tom Roes. Wie? Ja die.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke Tom? Egbers?
Zitten meestal 1 of meerdere caberetiers in de Jury en/of andere mensen met humor (zoals Brusselmans) en de presentator brengt het ook allemaal wat luchtiger en humorvoller dan Freriks die alleen maar kaartjes staat voor te lezen en zelf er amper wat van snaptAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan komen we in de minquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots, dat wordt nog wat puntjes in minderingtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 12:45:45NAC heeft tegen #PSV mogelijk een speler opgesteld die niet speelgerechtigd was, Zukanovic. Gevolgen nog onduidelijk. reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke? Hij zit/zat er altijd. Bij DWDD ook echt vaak fragmenten. Daardoor leerde ik het kennen. Daarna wel af en toe het hele programma gekeken, maar ook maar incidenteel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:15 schreef RijstbaI het volgende:
Dat filmpje van die kale belg bij de slimste mens is wel leuk trouwensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gelijk met Dordrecht als het 3 minpunten zouden wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet altijd toch? Ze wisselen door met een groepquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke? Hij zit/zat er altijd. Bij DWDD ook echt vaak fragmenten. Daardoor leerde ik het kennen. Daarna wel af en toe het hele programma gekeken, maar ook maar incidenteel.
En het programma is hier helaas niet te zien en ook niet op Youtube oid
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)de_slimste_mens.htmlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke? Hij zit/zat er altijd. Bij DWDD ook echt vaak fragmenten. Daardoor leerde ik het kennen. Daarna wel af en toe het hele programma gekeken, maar ook maar incidenteel.#LockupDS2![]()
Klopt ja. Eerst werden ze nog weleens geupload op van die videosites als dailymotion enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet altijd toch? Ze wisselen door met een groep
En het programma is hier helaas niet te zien en ook niet op Youtube oidAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt, ongekend amateurisme ditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelijk met Dordrecht als het 3 minpunten zouden worden![]()
Iedere BVO werkt toch een standaard riedeltje controles uit voor het dit soort balkantypes ook maar verwelkomt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohh compilatiefilmpje, altijd goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)de_slimste_mens.html
Alleen dumpert is dood.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En daarna ook nog op RTLquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Slimste Mens bestond vroeger overigens al op Talpa, maar daar keek geen hond naarBeiden met Linda de Mol dacht ik
Elke dag![]()
Dit soort dingen gebeuren alleen bij Brabantse BVO's voor mijn gevoel..echt waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt, ongekend amateurisme dit![]()
Iedere BVO werkt toch een standaard riedeltje controles uit voor het dit soort balkantypes ook maar verwelkomt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach volgend jaar gewoon wat meer brabantse derby's en weer veel Avondjes NAC maar dan op de vrijdagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt, ongekend amateurisme dit![]()
Iedere BVO werkt toch een standaard riedeltje controles uit voor het dit soort balkantypes ook maar verwelkomt?
Elke dag![]()
26 minuten genietenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh compilatiefilmpje, altijd goed
Alleen dumpert is dood.
#LockupDS2![]()
En die PSV-fan acteur.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En daarna ook nog op RTLBeiden met Linda de Mol dacht ik
Nee, niet die dikke maar die kale.![]()
Cees Geel, voice over van alle reality troepquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En die PSV-fan acteur.
Nee, niet die dikke maar die kale.
Elke dag![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Slimste Mens bestond vroeger overigens al op Talpa, maar daar keek geen hond naar![]()
twitter:woodyinho twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 13:13:40Hi Leute,ich freue mich euch mitteilen zu können, dass ich meinen Vertrag bis 2019 verlängert habe! @BVB Euer Marco http://t.co/mXEuEhBrg7 reageer retweet
Elke dag![]()
Mooi hoor. Scheelt Dortmund weer een miljoentje of 30 aan transfersom straksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:woodyinho twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 13:13:40Hi Leute,ich freue mich euch mitteilen zu können, dass ich meinen Vertrag bis 2019 verlängert habe! @BVB Euer Marco http://t.co/mXEuEhBrg7 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat idee krijg ik ook ja. Echt zo slechtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren alleen bij Brabantse BVO's voor mijn gevoel..echt waar.Vooralsnog weiger ik om me over te geven aan dat idee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach volgend jaar gewoon wat meer brabantse derby's en weer veel Avondjes NAC maar dan op de vrijdagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk wel dat hij een degradatieclausule in het contract heeft gezetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
We zullen hem nooit vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze hond keek toen inderdaad niet#LockupDS2![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geweldig, ben hem helemaal aan het kijkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Verhaegh verkocht voor 399k. Is nu wel 450k, maar dacht dat het een tijdelijke prijsstijging was
IF Okotie voor 269k. Is 170k.
Zoveel voor van die poep silvers![]()
![]()
Ik niet want ik begrijp niet wat je eraan hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
http://futgalaxy.com/
Wie doet het.
Ik had gister dit:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Je kan ook winst makenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet want ik begrijp niet wat je eraan hebt![]()
![]()
Hoe werkt het dan, eerst eeen speler voor 25 k kopen en dan kopen zij er een terug ofwat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja. Ik heb die 15k teruggekregen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan, eerst eeen speler voor 25 k kopen en dan kopen zij er een terug ofwat?![]()
Waarom Quagliarella, ter compensatie?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar ff bouwen om doumbia te testen denk ik![]()
Maak er nog een open dan ik wil het weleens zienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja. Ik heb die 15k teruggekregen.
Elke dag![]()
Doe ik zo. Momentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maak er nog een open dan ik wil het weleens zien![]()
Dus zij genereren een pack voor jou en betalen je de opbrengst terug?
Dan gaan ze natuurlijk de drop rates in hun eigen voordeel manipuleren![]()
![]()
Dat zal ook wel gebeuren, al zag ik vanochtend dat Nepenthez een TOTY Ronaldo hadquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef DutchSL het volgende:
Dan gaan ze natuurlijk de drop rates in hun eigen voordeel manipulerenMaar zal wel gesponsord zijn geweest
Elke dag![]()
Die youtubers vertrouw ik ook voor geen meterquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren, al zag ik vanochtend dat Nepenthez een TOTY Ronaldo hadMaar zal wel gesponsord zijn geweest
die krijgen gewoon scripted betere packs van EA of dit soort sites, zodat hun kijkers aangespoord worden packs te openen.
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die youtubers vertrouw ik ook voor geen meterdie krijgen gewoon scripted betere packs van EA of dit soort sites, zodat hun kijkers aangespoord worden packs te openen.
Dit geloof je toch niet echt allemaal he?![]()
Ik niet, maar alleen maar omdat dat zou kunnen worden gezien als coins verkopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie durft een 1 million pack te openen?
Elke dag![]()
Absoluut wel. Ik ben er heilig van overtuigd zelfs. En ik zou zelf precies hetzelfde doen als ik EA was of zo'n site als deze had.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus
Dit geloof je toch niet echt allemaal he?![]()
wil hem ook graag een keer testen:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom Quagliarella, ter compensatie?![]()
![]()
![]()
Idioot.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Absoluut wel. Ik ben er heilig van overtuigd zelfs.![]()
Tuurlijk maken zij wel winstquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:37 schreef DutchSL het volgende:
Dan gaan ze natuurlijk de drop rates in hun eigen voordeel manipuleren![]()
![]()
Ik wel, heb alleen even 996k nodig van iemandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie durft een 1 million pack te openen?
#LockupDS2![]()
Get money Gquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
Ze hebben min deposit naar 50k gedaan. Dat heb ik niet op mijn 2de acc#LockupDS2![]()
Ik zet wel eens iets over van het ene naar het andere account (als ik daar iets goeds in een pack heb of als ik daar coins nodig heb voor special packs)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet, maar alleen maar omdat dat zou kunnen worden gezien als coins verkopen![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die youtubers vertrouw ik ook voor geen meterdie krijgen gewoon scripted betere packs van EA of dit soort sites, zodat hun kijkers aangespoord worden packs te openen.
![]()
![]()
![]()
Nee. Gewoon nee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kleine aantallen is niet zo'n probleem, maar 1 miljoen voor een bronze oid valt wel op ben ik bangquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet wel eens iets over van het ene naar het andere account (als ik daar iets goeds in een pack heb of als ik daar coins nodig heb voor special packs)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik heb nog geen ban
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan geloven jullie het niet. EA zou gek zijn als ze dat niet deden, die youtubers zijn een goudmijn aan reclame voor EA en natuurlijk buiten ze dat uit, daar kan geen marketingcampagne van tientallen miljoenen tegen op.
Vorig jaar ook dat hele gedoe rondom de eerste Pele's die in het spel kwamen, geheel toevallig bij youtubers.![]()
Ik vraag het me nog steeds wel af. Als je ziet dat je eenmalig veel coins binnenharkt en dat dit vanaf een account gaat waar nooit vreemde activiteit is dan flaggen ze het niet zo snel denk ik..ook niet bij miljoenen. Heb alleen zelf niet de ballen om het te testen. Ook niet nodig. Heb alleen begin van het jaar toen ik FIFA points kocht de hele boel van trade naar main overgezet (want kan geen points kopen op mijn main acc), maar toen voor de zekerheid ook in kleine delen. En dat ging dan om 6 ton ofzo. Toen nog veel coinsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kleine aantallen is niet zo'n probleem, maar 1 miljoen voor een bronze oid valt wel op ben ik bang
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe werkt dit dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
http://futgalaxy.com/
Wie doet het.
Ik had gister dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nog ruim 3.5M aan coins en weet niet waar ik het in moet investeren. Wilde SIF Griezmann en Lacazette kopen, maar die zitten al op 2M en dat is al een onredelijk bedrag, zelfs met de huidige markt.![]()
Gast, die youtubers doen livestream van 5+ uur aan alleen maar packs openen achter elkaar. Die geven letterlijk duizenden euros aan coins/fifa points uit. Vind je het heel gek dat daar dan ook wel goede packs tussen zitten. En die filmpjes die jij kijkt laten ze alleen de goede dingen zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:47 schreef DutchSL het volgende:
Dan geloven jullie het niet. EA zou gek zijn als ze dat niet deden, die youtubers zijn een goudmijn aan reclame voor EA en natuurlijk buiten ze dat uit, daar kan geen marketingcampagne van tientallen miljoenen tegen op.
Vorig jaar ook dat hele gedoe rondom de eerste Pele's die in het spel kwamen, geheel toevallig bij youtubers.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je koopt een speler van hun. Dan heb je daar coins. Je opent een pack, zij zeggen wat de spelers uit je pack waard zijn en zoveel coins heb je dan.quote:![]()
Nagedacht over SIF Benz?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef King.Vegeta het volgende:
Ik heb nog ruim 3.5M aan coins en weet niet waar ik het in moet investeren. Wilde SIF Griezmann en Lacazette kopen, maar die zitten al op 2M en dat is al een onredelijk bedrag, zelfs met de huidige markt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dit TRU of BNW? Ik verwar die 2 altijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet wel eens iets over van het ene naar het andere account (als ik daar iets goeds in een pack heb of als ik daar coins nodig heb voor special packs)Maar diep van binnen lach ik.![]()
Best een grappig systeem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je koopt een speler van hun. Dan heb je daar coins. Je opent een pack, zij zeggen wat de spelers uit je pack waard zijn en zoveel coins heb je dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh picsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Heb 50K gehaald ik ga het testen voor jullieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1Duurt nog sta nog steeds op 0quote:Leuk ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je koopt een speler van hun. Dan heb je daar coins. Je opent een pack, zij zeggen wat de spelers uit je pack waard zijn en zoveel coins heb je dan.![]()
Die omschrijvingen van packszo heerlijk vaag
maar je kunt dus ook nog oude kaarten krijgen begrijp ik. dus de IF kans ligt veel hoger ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal er vanavond ook wel even eentje doen
#FreeTrapz![]()
Nog een nog een nog eenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
No shit hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit voelt scripted
Van die 32 heb ik 1 gehaaldo, had 27 K nog 1tje openen nu heb ik 21K over..![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit voelt scripted
Van die 32 heb ik 1 gehaaldo, had 27 K nog 1tje openen nu heb ik 21K over..
Elke dag![]()
Bohhhhh zo'n site moet ik ook hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klinkt als een uiterst rendabel casino.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
1.9 mil heeft die gast geopend en geen pack met profitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha is gewoon oplichting, deze site zorgt er altijd voor dat je verlies hebt en kiest kaarten uit die gezamenlijk onder je uitgegeven bedrag zit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhhhh zo'n site moet ik ook hebben.![]()
Dat er lijntjes tussen EA en bepaalde youtubers lopen is niet eens conspiracy theory, dat is gewoon algemeen bekend. En ik zou EA rondom dom vinden als zij dat niet verder uitbuiten, het is veel goedkoper en effectiever dan normale reclame.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gast, die youtubers doen livestream van 5+ uur aan alleen maar packs openen achter elkaar. Die geven letterlijk duizenden euros aan coins/fifa points uit. Vind je het heel gek dat daar dan ook wel goede packs tussen zitten. En die filmpjes die jij kijkt laten ze alleen de goede dingen zien.
Gebeurd ook gewoon in de "echte" wereld met bedrijven en celebrities die "verborgen" reclame voor producten maken.
Maar dat is dan nog EA, dat er mensen zijn die in de zuiverheid van EA willen geloven, ok.
Maar dit futgalaxy? Niemand kent die site, maar geheel toevallig is er uitgerekend bekende youtuber die een TOTS Ronaldo krijgt waardoor plots de hele doelgroep de site kent wel kent. Dat komt ze wel héél erg goed uit zeg, wat een geluk voor futgalaxy dat hij die TOTS Ronaldo kreeg en niet iemand een onbekende nobody.![]()
Ja gewoon een fruitmachine. Keert maar een paar % uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt als een uiterst rendabel casino.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
1.9 mil heeft die gast geopend en geen pack met profit![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik zie je punt hoor. Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat er lijntjes tussen EA en bepaalde youtubers lopen is niet eens conspiracy theory, dat is gewoon algemeen bekend. En ik zou EA rondom dom vinden als zij dat niet verder uitbuiten, het is veel goedkoper en effectiever dan normale reclame.
Gebeurd ook gewoon in de "echte" wereld met bedrijven en celebrities die "verborgen" reclame voor producten maken.
Maar dat is dan nog EA, dat er mensen zijn die in de zuiverheid van EA willen geloven, ok.
Maar dit futgalaxy? Niemand kent die site, maar geheel toevallig is er uitgerekend bekende youtuber die een TOTS Ronaldo krijgt waardoor plots de hele doelgroep de site kent wel kent. Dat komt ze wel héél erg goed uit zeg, wat een geluk voor futgalaxy.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En welke youtubers zijn dit volgens jou?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat er lijntjes tussen EA en bepaalde youtubers lopen is niet eens conspiracy theory, dat is gewoon algemeen bekend. En ik zou EA rondom dom vinden als zij dat niet verder uitbuiten, het is veel goedkoper en effectiever dan normale reclame.
Maar dit futgalaxy? Niemand kent die site, maar geheel toevallig is er uitgerekend bekende youtuber die een TOTS Ronaldo krijgt waardoor plots de hele doelgroep de site kent wel kent. Dat komt ze wel héél erg goed uit zeg, wat een geluk voor futgalaxy.
En ja dat die site niet helemaal klopt ben ik het mee eens.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eerst dit ...Dan dit ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:47 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar ook dat hele gedoe rondom de eerste Pele's die in het spel kwamen, geheel toevallig bij youtubers.
Probeer ons dan ook niet te overtuigen als het je niet boeit of we het geloven of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar dit futgalaxy? Niemand kent die site, maar geheel toevallig is er uitgerekend bekende youtuber die een TOTS Ronaldo krijgt waardoor plots de hele doelgroep de site kent wel kent. Dat komt ze wel héél erg goed uit zeg, wat een geluk voor futgalaxy dat hij die TOTS Ronaldo kreeg en niet iemand een onbekende nobody.![]()
Je zit te diep in FUT volgens mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar dit futgalaxy? Niemand kent die site, maar geheel toevallig is er uitgerekend bekende youtuber die een TOTS Ronaldo krijgt waardoor plots de hele doelgroep de site kent wel kent. Dat komt ze wel héél erg goed uit zeg, wat een geluk voor futgalaxy dat hij die TOTS Ronaldo kreeg en niet iemand een onbekende nobody.Maar diep van binnen lach ik.![]()
twitter:klopperroy twitterde op maandag 09-02-2015 om 22:12:41Vanavond live gezien waar kiem wordt gelegd voor dat angsthazen voetbal PSV. Haast onmogelijk, maar jong PSV nog ergere jankers #necjps 5-2 reageer retweet
twitter:klopperroy twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 03:09:57Haatmails alom van lieden met aangeboren minderwaardigheidscomplex dat band schept met hun club. Niet alleen #PSV maar ook fans jankers reageer retweet
![]()
![]()
Elke dag![]()
Zijn die tweets op conto van de persoon, of van de journalist in functie? Nie zo hendig...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:klopperroy twitterde op maandag 09-02-2015 om 22:12:41Vanavond live gezien waar kiem wordt gelegd voor dat angsthazen voetbal PSV. Haast onmogelijk, maar jong PSV nog ergere jankers #necjps 5-2 reageer retweet
twitter:klopperroy twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 03:09:57Haatmails alom van lieden met aangeboren minderwaardigheidscomplex dat band schept met hun club. Niet alleen #PSV maar ook fans jankers reageer retweet
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik neem aan als persoon, maar dat ben je eigenlijk nooit los van je functie wanneer je je op Social Media bevindtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn die tweets op conto van de persoon, of van de journalist in functie? Nie zo hendig...
En dit:Over Nac nog. Dat lijkt me juist wel onwaarschijnlijk, denk niet dat PSV daarmee akkoord gaatquote:Een reglementaire 3-0 nederlaag van de wedstrijden is zeer onwaarschijnlijk, het overspelen van de wedstrijden behoort wel tot de mogelijkheden, zo meldt het weekblad.
Elke dag![]()
Elvis leeft ook gewoon nog, ik durf te wedden dat hij er achter zit![]()
Of JFK dat zou mijn 2e gok zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verkeerde topic sjonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
Elvis leeft ook gewoon nog, ik durf te wedden dat hij er achter zit![]()
Of JFK dat zou mijn 2e gok zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wij ook niet hoor. Het kan alleen maar een nog slechtere uitslag wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over Nac nog. Dat lijkt me juist wel onwaarschijnlijk, denk niet dat PSV daarmee akkoord gaat![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ging nog over DSL zijn conspiracyquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg gewoon dat ik die youtubers en dit soort sites niet vertrouw, als mensen mij dan idioot gaan noemen voel ik mij genoodzaakt om mijn mening te verdedigen ja. Niet om andere mensen te overtuigen, maar om mezelf te verdedigen..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Eerst dit ...
[..]
Dan dit ...
Probeer ons dan ook niet te overtuigen als het je niet boeit of we het geloven of niet.![]()
Heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik die youtubers en dit soort sites niet vertrouw, als mensen mij dan idioot gaan noemen voel ik mij genoodzaakt om mijn mening te verdedigen ja. Niet om andere mensen te overtuigen, maar om mezelf te verdedigen..![]()
Aanval is de beste verdediging heb ik wel eens iemand horen zeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik die youtubers en dit soort sites niet vertrouw, als mensen mij dan idioot gaan noemen voel ik mij genoodzaakt om mijn mening te verdedigen ja. Niet om andere mensen te overtuigen, maar om mezelf te verdedigen..
Go American, destroy them.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent oud en seniel, niets moeilijks aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik geloof DSL. Helemaal overtuigd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TR gemachtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij bent oud en seniel, niets moeilijks aan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Leef je uit knulquote:![]()
2Happy got my back boy
#FreeTrapz![]()
Goh. Dat is wel echt een uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:22 schreef Doublepain het volgende:
400K aan packs binnen 2 dagen, helemaal geen shit
NiceNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb tevens wel 1 miljoen winst gemaakt zonder dat ik het wist, prijzen blijven stijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goh. Dat is wel echt een uitzondering op de regel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb tevens wel 1 miljoen winst gemaakt zonder dat ik het wist, prijzen blijven stijgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goh. Dat is wel echt een uitzondering op de regel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Teringquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor het eerst onder de 5 euro denk ik?![]()
![]()
Daar zaten we vorig jaar rond TOTS tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor het eerst onder de 5 euro denk ik?![]()
straks massaal packopeningen rond TOTS voor 2a3 Miljoenen allemaal RSI
#FreeTrapz![]()
Je kan dus ook IF's pullen die allang niet meer in packs zitten? Wat een grapquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk winst op een pack[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel heb je erop gezetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk winst op een pack[ afbeelding ]
? En wat is daar nog van over
Elke dag![]()
Zou ook nergens op slaan. Je doet iets wat niet mag en dan word je daar vervolgens mee beloond door een nieuwe kans te krijgen om alsnog een punt te pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik neem aan als persoon, maar dat ben je eigenlijk nooit los van je functie wanneer je je op Social Media bevindt
En dit:
[..]
Over Nac nog. Dat lijkt me juist wel onwaarschijnlijk, denk niet dat PSV daarmee akkoord gaat
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Genoeg, maar een paar keer niet heel veel verlies en nu heb ik overall winst.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je erop gezet? En wat is daar nog van over
![]()
Waarom zeg je niet hoeveelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Genoeg, maar een paar keer niet heel veel verlies en nu heb ik overall winst.
En laat eens wat meer zien
Elke dag![]()
Ja, je kunt zelfs een TOTY Ronaldo krijgen weten we dankzij die Nepenthez.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan dus ook IF's pullen die allang niet meer in packs zitten? Wat een grap
Feitelijk krijg je dan geen Ronaldo maar gewoon 15 miljoen coins![]()
![]()
DS2 maakt altijd en overal winst. Dat weet je nu toch wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet hoeveel
En laat eens wat meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dus dat die site er al was toen er TOTY's waren (en dat TOTY CR7 dus in die week was gepulled), maar nu klinkt het logischer inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, je kunt zelfs een TOTY Ronaldo krijgen weten we dankzij die Nepenthez.
Feitelijk krijg je dan geen Ronaldo maar gewoon 15 miljoen coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
150k, nu staat mijn balance op 285k dus ik heb nog winst.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet hoeveel
En laat eens wat meer zien![]()
Wat zijn eigenlijk de predictions voor deze TOTW?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Koop een 100K pack, heb je nog steeds winst..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
150k, nu staat mijn balance op 285k dus ik heb nog winst.
Doe het voor de FUTSC![]()
Memphis en Mertensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn eigenlijk de predictions voor deze TOTW?![]()
![]()
Moet je aan Maver vragen hequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn eigenlijk de predictions voor deze TOTW?![]()
Auba zit er in geloof ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://news.futhead.com/p(...)-predictions-week-22quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:34 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn eigenlijk de predictions voor deze TOTW?
http://www.futwiz.com/en/(...)ictions:-week-22/134NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koop nog een leuke 100k danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
150k, nu staat mijn balance op 285k dus ik heb nog winst.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooizo, toch wel TOTY TOTY en IF hequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
Silva-Luiz-Aurier wat een helden, die drie gaan mij weer divisie 1 laten winnen
#FreeTrapz![]()
NIF, NIF en IF.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooizo, toch wel TOTY TOTY en IF he![]()
Waarom is Mertens zijn foto nog steeds hetzelfde als op FUT 13
Elke dag![]()
De man met de mooiste naam van de Premier Leaguequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Die SIF Kane zal wel duur worden, want die krijgt zo goed als zeker een UP.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat hij nog steeds een babyface heeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is Mertens zijn foto nog steeds hetzelfde als op FUT 13NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De vraag is dan echter, hoe gaan ze dat doen met 2 Silver IF's als de NIF naar Gold gaat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Die SIF Kane zal wel duur worden, want die krijgt zo goed als zeker een UP.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Groeit toch een behoorlijke baard op, of is dat normaal? Heeft Sen dat ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij nog steeds een babyface heeft?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee. Maar Sen is ook niet zomaar een baby.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Groeit toch een behoorlijke baard op, of is dat normaal? Heeft Sen dat ook?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom niet het geld laten rollen, je kunt het makkelijk betalen volgens mijquote:
#FreeTrapz![]()
Ik denk een 73 IF en 74 rated SIF.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vraag is dan echter, hoe gaan ze dat doen met 2 Silver IF's als de NIF naar Gold gaat?
Ze gaan die SIF zeker niet van silver naar gold upgraden lijkt me
edit. o ja vorig jaar lieten ze silver IF's gewoon met rust als de NIF gold werd toch? Dan blijven ze dus pauper![]()
![]()
Wel lekker rustig zeker?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maar Sen is ook niet zo maar een baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Messi kopen of sif pogba en benzema houden?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
Messi kopen of sif pogba en benzema houden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zeker?Pfff. GoejenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat ik zelf al rol.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom niet het geld laten rollen, je kunt het makkelijk betalen volgens mij![]()
Daaromquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk een 73 IF en 74 rated SIF.
Ze gaan die SIF zeker niet van silver naar gold upgraden lijkt me
edit. o ja vorig jaar lieten ze silver IF's gewoon met rust als de NIF gold werd toch? Dan blijven ze dus pauper
Elke dag![]()
SIF's houden. Misschien Pogba verkopen en weer terugkopen als de bubbel gebarsten is, al zal hij sowieso wel duur blijven lijkt me.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
Messi kopen of sif pogba en benzema houden?![]()
Lindgren begint toch met slechte grappen makenquote:
#FreeTrapz![]()
Dus als Lindgren plastic kozijnen haalt doe jij dat ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lindgren begint toch met slechte grappen maken![]()
Klopt. Dat heb ik hem toch ook verteld?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lindgren begint toch met slechte grappen makenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Over 20 jaar waarschijnlijk wel want dan zijn er alleen nog maar plastic huizen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus als Lindgren plastic kozijnen haalt doe jij dat ook?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou ik was er tevreden mee en ben blij dat ik hem gemaakt hebquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik hem toch ook verteld?![]()
Iedereen die het er niet mee eens is kan mijn rug op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij zou toch minder gaan posten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ik was er tevreden mee en ben blij dat ik hem gemaakt heb![]()
Iedereen die het er niet mee eens is kan mijn rug op.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat visiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Over 20 jaar waarschijnlijk wel want dan zijn er alleen nog maar plastic huizen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet jij niet carnavallen, ruimt mooi op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zou toch minder gaan posten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is nog niet begonnen he Einsteinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet jij niet carnavallen, ruimt mooi op.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hou ik me toch niet mee bezig sheldon, weet dat het ergens rond deze tijd is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen he EinsteinPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat slaat al helemaal nergens opquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet dat het ergens rond deze tijd is.Domme Sjonnie
Elke dag![]()
Vandaag toch maar even een nieuw pak gehaaldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het magische woord is weer gevallen
Ergo: een opwarmertje dan maar weer
Elke dag![]()
Wat heb je? Had je nog gezien wat ik en mijn matties besteld hadden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaag toch maar even een nieuw pak gehaald
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom slaat dat nou weer nergens op. Carnaval is ergens in februari, en er is nu een carnavalcup, dus het zal wel carnaval zijn. Niks doms aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat slaat al helemaal nergens opDomme Sjonnie
#FreeTrapz![]()
Carnaval is elk jaar op een ander moment, en zeker niet altijd ergens in februariquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom slaat dat nou weer nergens op. Carnaval is ergens in februari, en er is nu een carnavalcup, dus het zal wel carnaval zijn. Niks doms aanDie soldaatjes, heb je die echt besteld? Loopt dat een beetjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heb je? Had je nog gezien wat ik en mijn matties besteld hadden?? Wel tof
PolitieagentNou mijn arabierenpak nog ergens opsporen in mijn ouderlijk huis en ik kan er weer tegenaan
Elke dag![]()
Ja, zijn inmiddels binnen ook, maar liggen bij een vriend thuis. Heb ze nog niet gezien. Moeten alleen nog op zoek naar een zooi mittrailleurs (heten die dingen zo?). Ik moet thuis ook nog even nazoeken wat ik verder ook alweer had, voor de andere dagenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die soldaatjes, heb je die echt besteld? Loopt dat een beetje? Wel tof
PolitieagentNou mijn arabierenpak nog ergens opsporen in mijn ouderlijk huis en ik kan er weer tegenaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fakking briljantquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog getwijfeld over deze maar die vond ik toch net iets te achterlijk
Zo stel ik mij Sjon voor btw
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zijn er echt zat, carnavalswinkel hier in de straat heeft er echt 10tallen verschillendequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, zijn inmiddels binnen ook, maar liggen bij een vriend thuis. Heb ze nog niet gezien. Moeten alleen nog op zoek naar een zooi mittrailleurs (heten die dingen zo?). Ik moet thuis ook nog even nazoeken wat ik verder ook alweer had, voor de andere dagen
Wel kut om mee rond te lopen de hele dag, kan je beter een touwtje ofzo omheen doen en omhangenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Carnaval is elk jaar op een ander moment, en zeker niet altijd ergens in februari
[..]
Die soldaatjes, heb je die echt besteld? Loopt dat een beetje? Wel tof
oh wow het is ook wel eens het eerste weekend van Maart dat is inderdaad echt een hele andere periode van het jaar
#FreeTrapz![]()
Een maand later dan wat je nu zegt ja, vind ik best een groot verschilquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh wow het is ook wel eens het eerste weekend van Maart dat is inderdaad echt een hele andere periode van het jaar
Elke dag![]()
Inderdaad, touwtje eromheen. Moet ook drankjes kunnen vasthouden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn er echt zat, carnavalswinkel hier in de straat heeft er echt 10tallen verschillende
Wel kut om mee rond te lopen de hele dag, kan je beter een touwtje ofzo omheen doen en omhangen
Sowieso ben ik dat ding gegarandeerd kwijt na een uurtje of 2 (opgeschoten dametjes die ermee willen "spelen"), maar het staat gewoon wel grappig, in het begin van de avond; allemaal zo'n geweertje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zei toch dat er nu een carnavalscup was dus ik er vanuit ging dat het wel carnaval zal zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een maand later dan wat je nu zegt ja, vind ik best een groot verschil![]()
was even makkelijker om me belachelijk te maken als je dat weg haalde zeker.
verrekte clown.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik haalde toch niets weg? Ging er gewoon niet op in omdat ik niets van die cup af weet. Maar blijkbaar is EA dan net zo dom als jij om een cup te organiseren terwijl het nog niet eens Carnaval is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zei toch dat er nu een carnavalscup was dus ik er vanuit ging dat het wel carnaval zal zijn![]()
was even makkelijker om me belachelijk te maken als je dat weg haalde zeker.
verrekte clown.
Miss mooi voor jou om er te solliciteren
Elke dag![]()
Iemand die gratis PSN+games al gedownload? Apotheon en Transistor. En zo ja; is het wat?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Transistor is best vermakelijk, ooit bij een vriend een stukje gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die gratis PSN+games al gedownload? Apotheon en Transistor. En zo ja; is het wat?
Elke dag![]()
Je edit toch zelf die quotequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haalde toch niets weg? Ging er gewoon niet op in omdat ik niets van die cup af weet. Maar blijkbaar is EA dan net zo dom als jij om een cup te organiseren terwijl het nog niet eens Carnaval is.
Miss mooi voor jou om er te solliciteren,met je haalde niets weg. Of ben je al vergeetachtig ook.
#FreeTrapz![]()
Waar de fuck heb je het over dan? Welke quote is geeditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je edit toch zelf die quote,met je haalde niets weg. Of ben je al vergeetachtig ook.
Elke dag![]()
HurriKanequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De man met de mooiste naam van de Premier League![]()
![]()
Iemand hier ervaring met dat opsturen van PS3/4 controllers? Heb mijne vorige week maandag opgestuurd naar Sony maar nog steeds geen reactie oid
Elke dag![]()
Hij probeert gewoon goedkoop te scoren, even geen zin in met z'n gedrans.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En daarom bedenk je maar even dat ik een quote van je geedit hebquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon goedkoop te scoren, even geen zin in met z'n gedrans.
Elke dag![]()
Ik vind jullie allebei superschattig, dus ik ga geen partij kiezen. En ik heb geen idee wat gedrans is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon goedkoop te scoren, even geen zin in met z'n gedrans.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Joh ik zeg dat het rond deze tijd is, dat is volgens jou echt enorm dom want dat kan nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En daarom bedenk je maar even dat ik een quote van je geedit hebgeef gewoon toe dat je even goedkoop wilde scoren.
Ik had natuurlijk even uit moeten leggen dat het rond deze tijd is maar wel rekening houdend met het feit dat het zolang voor paas is wat dan weer afhankelijk is van de eerste volle maan.
carnaval is rondom half februari en ja soms is het wat vroeger soms is het wat later, credo, het is rond deze tijd
#FreeTrapz![]()
Sjon zegt wel meer gekke dingetjes. Zoals morrie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei superschattig, dus ik ga geen partij kiezen. En ik heb geen idee wat gedrans is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat heeft dit nou met het editten van een post te maken dat ik volgens jou gedaan had?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Joh ik zeg dat het rond deze tijd is, dat is volgens jou echt enorm dom want dat kan nietgeef gewoon toe dat je even goedkoop wilde scoren.
Ik had natuurlijk even uit moeten leggen dat het rond deze tijd is maar wel rekening houdend met het feit dat het zolang voor paas is wat dan weer afhankelijk is van de eerste volle maan.
carnaval is rondom half februari en ja soms is het wat vroeger soms is het wat later, credo, het is rond deze tijdWaar is die geeditte post dan?
Elke dag![]()
Mijn broertje vindt dat Rogue Legacy heel leuk (dat is dus een afraderquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die gratis PSN+games al gedownload? Apotheon en Transistor. En zo ja; is het wat?).
De rest niet geprobeerd, wel Thief gedownload op PS3.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt dat Rogue Legacy heel leuk (dat is dus een afrader).
De rest niet geprobeerd, wel Thief gedownload op PS3.wel een tof spel ja. Binding of Isaac is beter tho
En probeer Yakuza dan op ps3
beste game
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb jij gisteren Boogerd en Hoogerland bij DWDD gezien? Is dat terugkijk-waardig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt dat Rogue Legacy heel leuk (dat is dus een afrader).
De rest niet geprobeerd, wel Thief gedownload op PS3.
Ze sturen als nieuwe ploeg wel een hele mooie, brandschone delegatie naar zo'n programma trouwens![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yakuza lijkt mij niks aan en de PS3 HD staat een beetje volquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]wel een tof spel ja. Binding of Isaac is beter tho
En probeer Yakuza dan op ps3
beste game
![]()
![]()
Nee is niet echt terugkijkwaardig imo, Mathijs snapt er niets van..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij gisteren Boogerd en Hoogerland bij DWDD gezien? Is dat terugkijk-waardig?
Ze sturen als nieuwe ploeg wel een hele mooie, brandschone delegatie naar zo'n programma trouwens![]()
En tjah tis Boogerds ploegje
Elke dag![]()
Niet gezien, maar gelezen dat het vooral over doping ging.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij gisteren Boogerd en Hoogerland bij DWDD gezien? Is dat terugkijk-waardig?
Terpstra overigens zojuist tijdrit in Qatar gewonnen van Cancellara en Wiggins, ook leider in het klassement.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Yakuza lijkt mij niks aan en de PS3 HD staat een beetje vol![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zoals het ook het ploegje van Van Poppel, Breukink en Zijlaard is, volgens mijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee is niet echt terugkijkwaardig imo, Mathijs snapt er niets van..
En tjah tis Boogerds ploegje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was een andere post dan ik dacht. Je ging gewoon op een deel van de post daarna niet in.Maar dat heeft natuurlijk niets met het feit te maken dat jij goedkoop probeert te scoren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met het editten van een post te maken dat ik volgens jou gedaan had?Waar is die geeditte post dan?
#FreeTrapz![]()
Boogerd is bekender bij het DWDD publiekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het ook het ploegje van Van Poppel, Breukink en Zijlaard is, volgens mij![]()
Thomas Dekker zat nog bij Humberto, maar ook dat heb ik niet gezien.![]()
Maar Boogerd is toch wel echt het boegbeeld, plus degene die het meest in het nieuws is en dus ook de beste om uit te nodigen als DWDD zijnde, maar ook om te sturen als ploeg zijnde. 90 procent kent van Poppel en Breukink niet, laat staat Zijlaard, enkel als de man vanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het ook het ploegje van Van Poppel, Breukink en Zijlaard is, volgens mijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ging het over doping in het algemeen, of over hoe deze ploeg zou omgaan met doping? Die laatste is nog wel interessant, de eerste niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet gezien, maar gelezen dat het vooral over doping ging.
Terpstra overigens zojuist tijdrit in Qatar gewonnen van Cancellara en Wiggins, ook leider in het klassement.
Terpstra baasje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien voor de garp eens voor een miljoen aan packs openen.
Wel tegenstrijdig met het feit dat ik het hele jaar in totaal 3 gold packs heb geopend.
Ik heb het begin gezien, maar Dekker kwam pas aan het eind. En toen was ik al in slaap gevallen. Die gast gaat waarschijnlijk af als een gieterquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boogerd is bekender bij het DWDD publiek![]()
Thomas Dekker zat nog bij Humberto, maar ook dat heb ik niet gezien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik probeer niets, ik hoopte dat jij minder ging posten maar dankzij mij o.a. is dat dus ook misluktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat was een andere post dan ik dacht. Je ging gewoon op een deel van de post daarna niet in.Maar dat heeft natuurlijk niets met het feit te maken dat jij goedkoop probeert te scoren.
Dat ging ook al nauwelijks over wat hij gaat proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boogerd is bekender bij het DWDD publiek![]()
Thomas Dekker zat nog bij Humberto, maar ook dat heb ik niet gezien.Maar dat was nog wel interessant
Elke dag![]()
Doe via futgalaxyquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien voor de garp eens voor een miljoen aan packs openen.
Wel tegenstrijdig met het feit dat ik het hele jaar in totaal 3 gold packs heb geopend.
gr![]()
Hij kwam blijkbaar wel goed in de buurt bij zijn trainingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het begin gezien, maar Dekker kwam pas aan het eind. En toen was ik al in slaap gevallen. Die gast gaat waarschijnlijk af als een gieter
Elke dag![]()
Bijzonder. En benieuwd wat hij dan na dit klusje zoal gaat doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kwam blijkbaar wel goed in de buurt bij zijn trainingNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij gaf aan dat het lastig gaat worden om het te breken, maar wel haalbaar moet zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het begin gezien, maar Dekker kwam pas aan het eind. En toen was ik al in slaap gevallen. Die gast gaat waarschijnlijk af als een gieter
Ach het haalt hem van de straat thomassie
#FreeTrapz![]()
Allebei hetzelfde niveau wel idd, dus lastig partij kiezen. Gelijk spel, zonder verlenging stel ik voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind jullie allebei superschattig, dus ik ga geen partij kiezen. En ik heb geen idee wat gedrans is.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Paypal kun je opladen via ideal ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Oké laat maar.
[ afbeelding ]
Heb niet eens paypal of een creditcard joh.![]()
ik hoop ook wel eens wat. Gebeurd ook zelden kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik probeer niets, ik hoopte dat jij minder ging posten maar dankzij mij o.a. is dat dus ook mislukt
[..]
Dat ging ook al nauwelijks over wat hij gaat proberenMaar dat was nog wel interessant
#FreeTrapz![]()
Hij had het heilige vuur teruggevonden dus hij wilde weer gaan wielrennenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijzonder. En benieuwd wat hij dan na dit klusje zoal gaat doen.
Elke dag![]()
En al helemaal geen pingelsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Allebei hetzelfde niveau wel idd, dus lastig partij kiezen. Gelijk spel, zonder verlenging stel ik voor.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgende 5 wedstrijden zonder toeschouwersquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En al helemaal geen pingels
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Niet begrijpen dat ik Sjon alleen maar liep te klotenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Allebei hetzelfde niveau wel idd, dus lastig partij kiezen. Gelijk spel, zonder verlenging stel ik voor.
Sowieso partij kiezen in zoiets
Elke dag![]()
Wow. ik kan me nog een docu herinneren waarin hij ook weer het heilige vuur had gevonden, en hij wanhopig een contractje bij Garmin bij elkaar probeerde te fietsen. En daarna bleef het opvallend stil.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had het heilige vuur teruggevonden dus hij wilde weer gaan wielrennenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Dat je uberhaupt nog ingaat op posts over minder posten
Elke dag![]()
Oh, het was maar een dolletje. Daar zijn we dan mooi ingestonken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat ik Sjon alleen maar liep te kloten
Sowieso partij kiezen in zoietsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Begon nog wel aardig, won een koersje in Frankrijk en werd 15e of zoiets in de AGR.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. ik kan me nog een docu herinneren waarin hij ook weer het heilige vuur had gevonden, en hij wanhopig een contractje bij Garmin bij elkaar probeerde te fietsen. En daarna bleef het opvallend stil.
Maar laatste twee jaar waren wel heel slecht ja.![]()
Hij zei zelf dat hij die al 3 jaar kwijt wasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. ik kan me nog een docu herinneren waarin hij ook weer het heilige vuur had gevonden, en hij wanhopig een contractje bij Garmin bij elkaar probeerde te fietsen. En daarna bleef het opvallend stil.
Maar ik hoop het wel, vind het wel een toffe gozer en hij kon ooit echt wel goed fietsen
Elke dag![]()
Als je niet lekker in je vel zit schiet je wel eens uit je slof. En hap je wat sneller op obvious trolls.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dat je uberhaupt nog ingaat op posts over minder posten
Maar een beetjeen ga ik nooit uit de weg.
#FreeTrapz![]()
Niet lekker in je vel? Whatsupdok?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je niet lekker in je vel zit schiet je wel eens uit je slof. En hap je wat sneller op obvious trolls.
Maar een beetjeen ga ik nooit uit de weg.
Elke dag![]()
z'n zusje is tofferquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij die al 3 jaar kwijt was
Maar ik hoop het wel, vind het wel een toffe gozer en hij kon ooit echt wel goed fietsenthomas is maar een arogante zak hooi
#FreeTrapz![]()
loopt wat stroevig in de prive sfeer op relatievlak. Vreet nogal wat energie momenteel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet lekker in je vel? Whatsupdok?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet haar ook gewoon penis laten vreten, geen energie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
loopt wat stroevig in de prive sfeer op relatievlak. Vreet nogal wat energie momenteel.Jezus.
Vandaar dat negatieve meegepraat met Ernst van de week daarover. Sterkte iigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
loopt wat stroevig in de prive sfeer op relatievlak. Vreet nogal wat energie momenteel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
loopt wat stroevig in de prive sfeer op relatievlak. Vreet nogal wat energie momenteel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha nee dat valt wel mee hoor. Dit is volledig mijn schuld. En zou je het woord vrouw voor man moeten vervangen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaar dat negatieve meegepraat met Ernst van de week daarover. Sterkte iigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je valt op mannen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha nee dat valt wel mee hoor. Dit is volledig mijn schuld. En zou je het woord vrouw voor man moeten vervangen.![]()
Tuurlijk niet, maar het is op z'n minst verrassend van jouw kant.quote:
Nu weet ik alleen zeker dat die YMCA bouwvakkerreferentie wordt gemaakt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik val ook niet op mannen hoorquote:al zou ik voor de tietjes van kami een uitzondering maken
#FreeTrapz![]()
Alles valt op z'n plek.Ontkenningsfase. Zo lief.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik val ook niet op mannen hooral zou ik voor de tietjes van kami een uitzondering maken
Niks negatiefs, maar realistisch (met een sarcastisch randje).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vandaar dat negatieve meegepraat met Ernst van de week daarover. Sterkte iigMaar diep van binnen lach ik.![]()
Sjon en Ernst vormen samen -als het om vrouwen gaat- dat stel wat op het balkon zit bij The Muppet Show![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Realistisch als je te snel settled met iemand die het toch net niet is of blijkt, dat kan. En dat kan gebeuren. Maar zoals het gebracht was, was het meer alsof elke vrouw dat zou doenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Niks negatiefs, maar realistisch (met een sarcastisch randje).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
geef toe een mooie volle B cup zou jij het ook voor doen. En ik ontken toch nietsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Alles valt op z'n plek.
[..]
Ontkenningsfase. Zo lief.val niet op mannen maar kami mag mijn uitzondering zijn.
#FreeTrapz![]()
En Sjon voelt dan stiekem onder het balkonrandje bij Ernst in de broekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sjon en Ernst vormen samen -als het om vrouwen gaat- dat stel wat op het balkon zit bij The Muppet Show
Elke dag![]()
Ik heb alleen een heel ander standpunt dan ernst. Ik vind te veel vrouwen lief.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sjon en Ernst vormen samen -als het om vrouwen gaat- dat stel wat op het balkon zit bij The Muppet Show
#FreeTrapz![]()
ander randjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En Sjon voelt dan stiekem onder het balkonrandje bij Ernst in de broek
De schuld op de vrouw schuiven is gewoon leuk. Het is hier geen R&P waar het heel serieus moet zijn. Ik ben wel van mening dat mensen te snel de knoop doorhakken om uit elkaar te gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Realistisch als je te snel settled met iemand die het toch net niet is of blijkt, dat kan. En dat kan gebeuren. Maar zoals het gebracht was, was het meer alsof elke vrouw dat zou doen
Bij zo'n altaar is het: Ja, ik wil. Maar als er een paar jaar later werkloosheid of financiele problemen komen zegt al snel 1 van de 2 "Bij nader inzien toch niet" . Of de seks wordt minder. Of de partner wordt te gewoon en de collega die knipoogjes op whatsapp geeft wordt daardoor interessanter.
Of je ziet elkaar gewoon te weinig als je kinderen hebt, omdat je zonodig allebei moet werken om de kinderen te voorzien van luxes die je als noodzakelijk ziet, maar ondertussen vergeet dat een kind vooral liefde nodig heeft.
De verleiding zit tegenwoordig in de vorm van een gsm in de broekzak, en maar een handje vol mensen kan het weerstaan op het moment dat je relatie in een dal komt.
En dit is niet negatief, maar zaken die ik gewoon in mijn omgeving bemerkt heb.Maar diep van binnen lach ik.![]()
ook de randjes juffrouw jannie... ook de randjes.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook de randjes juffrouw jannie... ook de randjes.Sinterklaas moest langs de randjes, niet juffouw Jannie
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]Sinterklaas moest langs de randjes, niet juffouw Jannie
ken ik m zo slecht... ik dacht dat sinterklaas zei ook de randjes juffrouw jannie.
#FreeTrapz![]()
De meeste van deze dingen zijn natuurlijk ook zaken die in iemands karakter opgesloten liggen, of men in de problemen snel weggaat, of men reageert op avances van anderen en of men zich kan verliezen in werk (ik denk dat carrierezucht eerder het probleem is dan het kind luxe dingen geven though).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De schuld op de vrouw schuiven is gewoon leuk. Het is hier geen R&P waar het heel serieus moet zijn. Ik ben wel van mening dat mensen te snel de knoop doorhakken om uit elkaar te gaan.
Bij zo'n altaar is het: Ja, ik wil. Maar als er een paar jaar later werkloosheid of financiele problemen komen zegt al snel 1 van de 2 "Bij nader inzien toch niet" . Of de seks wordt minder. Of de partner wordt te gewoon en de collega die knipoogjes op whatsapp geeft wordt daardoor interessanter.
Of je ziet elkaar gewoon te weinig als je kinderen hebt, omdat je zonodig allebei moet werken om de kinderen te voorzien van luxes die je als noodzakelijk ziet, maar ondertussen vergeet dat een kind vooral liefde nodig heeft.
De verleiding zit tegenwoordig in de vorm van een gsm in de broekzak, en maar een handje vol mensen kan het weerstaan op het moment dat je relatie in een dal komt.
En dit is niet negatief, maar zaken die ik gewoon in mijn omgeving bemerkt heb.
Maar je hebt een punt hoor, en natuurlijk gebeurt dat steeds meer. En zijn er ook zaken waar je vantevoren niets van weet. Echter is dat wmb geen reden om er nooit aan te beginnen.
Het ergste cliche wat er is, maar hier wel op zijn plek: Je kan het beter geprobeerd hebben en gefaald dan het helemaal niet geprobeerd te hebben. (Wat jij ook gedaan hebt) Alleen weet ik niet of je nou een gelukkiger leven had gehad als je helemaal alleen was gebleven al die tijd
Elke dag![]()
ik verbeterde je foutquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ken ik m zo slecht... ik dacht dat sinterklaas zei ook de randjes juffrouw jannie.
Edgar moest langs de randjes bij Sinterklaas!Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dit heb ik echt nog nooit/zelden meegemaakt. Een keer volgens mij dat een stel uit elkaar ging door financiele problemen maar die man kocht een dure sportwagen + een boot zonder dat zijn vrouw daar iets van wistquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De schuld op de vrouw schuiven is gewoon leuk. Het is hier geen R&P waar het heel serieus moet zijn. Ik ben wel van mening dat mensen te snel de knoop doorhakken om uit elkaar te gaan.
En dit is niet negatief, maar zaken die ik gewoon in mijn omgeving bemerkt heb.. Maar verder als iemand zijn baan verliest ofzo niet hoor
Maar kan natuurlijk per persoon verschillen.
![]()
Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hard met de neus op de feiten gedrukt zijn en daardoor wat negatiever in dit soort zaken staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste van deze dingen zijn natuurlijk ook zaken die in iemands karakter opgesloten liggen, of men in de problemen snel weggaat, of men reageert op avances van anderen en of men zich kan verliezen in werk (ik denk dat carrierezucht eerder het probleem is dan het kind luxe dingen geven though).
Maar je hebt een punt hoor, en natuurlijk gebeurt dat steeds meer. En zijn er ook zaken waar je vantevoren niets van weet. Echter is dat wmb geen reden om er nooit aan te beginnen.
Het ergste cliche wat er is, maar hier wel op zijn plek: Je kan het beter geprobeerd hebben en gefaald dan het helemaal niet geprobeerd te hebben. (Wat jij ook gedaan hebt) Alleen weet ik niet of je nou een gelukkiger leven had gehad als je helemaal alleen was gebleven al die tijd
Ik denk dan altijd maar als je zelf het beste er van probeert te maken, komt het allemaal wel goed.
Zolang beide partijen er aan willen blijven werken en niet te veel veranderen komt het allemaal op zijn pootjes terecht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook nergens spijt van, je kunt beter op je bek gaan inderdaad dan lafjes niks doen. Sommige exen ben ik eeuwig blij dat ik er vanaf ben, en andere exen mis ik stiekem een klein beetje nog wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste van deze dingen zijn natuurlijk ook zaken die in iemands karakter opgesloten liggen, of men in de problemen snel weggaat, of men reageert op avances van anderen en of men zich kan verliezen in werk (ik denk dat carrierezucht eerder het probleem is dan het kind luxe dingen geven though).
Maar geluk zit in meer zaken als een relatie trouwens. Een periode alleen is erg leerzaam. Gelukkig met jezelf worden. En als je daarin slaagt, dat later kunt delen met iemand anders, dan ben je een sterkere partner dan iemand die geluk zoekt bij een ander.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dan denken we er hetzelfde overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens spijt van, je kunt beter op je bek gaan inderdaad dan lafjes niks doen. Sommige exen ben ik eeuwig blij dat ik er vanaf ben, en andere exen mis ik stiekem een klein beetje nog wel.
Maar geluk zit in meer zaken als een relatie trouwens. Een periode alleen is erg leerzaam. Gelukkig met jezelf worden. En als je daarin slaagt, dat later kunt delen met iemand anders, dan ben je een sterkere partner dan iemand die geluk zoekt bij een ander.Alleen bracht jij het, miss door ervaringen, wat negatiever(realistischer wat je wil
) dan ik.
Elke dag![]()
Ach...er is soms ook niks mooiers dan gewoon lekker generaliserend een beetje mopperenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan denken we er hetzelfde overAlleen bracht jij het, miss door ervaringen, wat negatiever(realistischer wat je wil
) dan ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
JA GODVERDOMME WAAROM DSL IK NOOIT IETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Vrouwen als lustobject neerzetten, zodat je er zeker weten geen gevoelens voor krijgt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...er is soms ook niks mooiers dan gewoon lekker generaliserend een beetje mopperen
En maar roepen dat je een hekel aan ze hebt, maar ondertussen......dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
al had ik zondag 1M extra door DSL deals, maar dat zijn we snel weer vergeten
#FreeTrapz![]()
Het fijne hier is dat je ook geen weerwoord krijgt van de vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...er is soms ook niks mooiers dan gewoon lekker generaliserend een beetje mopperen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het fijne hier is dat je ook geen weerwoord krijgt van de vrouwen
Vanuit een soort van moreel besef heb ik nog wel eens het idee dat ik het voor ze moet opnemen, maar dat onderdruk ik. Kutwijven, allemaal!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noem je mevrouw POTS nu gewoon een kutwijfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanuit een soort van moreel besef heb ik nog wel eens het idee dat ik het voor ze moet opnemen, maar dat onderdruk ik. Kutwijven, allemaal!
Allah had 1 standpunt, had de beste man volkomen gelijk in....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Behalve Chantal Janzen, die is liev. En Doutzen Kroesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Behalve Chantal Janzen, Mevrouw Suarez die is liev. En Doutzen KroesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind Chantal Janzen van alles, maar lief is ze toch zeker niet altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Behalve Chantal Janzen, die is liev. En Doutzen Kroes
Elke dag![]()
Nee, vrouwen in het algemeen. Er zijn uitzonderingen op de regelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Noem je mevrouw POTS nu gewoon een kutwijf
Allah had 1 standpunt, had de beste man volkomen gelijk in....
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sofietje is een harde kille tante hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Chantal Janzen van alles, maar lief is ze toch zeker niet altijd
#FreeTrapz![]()
Daar schuilt een gevaar inderdaad. Ik val op kutwijvenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Chantal Janzen van alles, maar lief is ze toch zeker niet altijdTe makkelijk en te lief wordt snel te saai. Bitchy karakter eigenschappen zijn geil
Heeft ernst een vrouw met tegengas nodig jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Daar schuilt een gevaar inderdaad. Ik val op kutwijvenTe makkelijk en te lief wordt snel te saai. Bitchy karakter eigenschappen zijn geil
#FreeTrapz![]()
Vrouwen met gas zijn niet best. Een vrouw die tegengas kan geven is wel een pluspuntquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft ernst een vrouw met tegengas nodig jaMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hello Melo![]()
Zou ook niet kunnen leven met zo'n giegelende vertroetelende vrouw die veranderd in zo'n huismoedertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vrouwen met gas zijn niet best. Een vrouw die tegengas kan geven is wel een pluspuntalleen het idee al
#FreeTrapz![]()
Wat een serieuze gesprekken op de dinsdagmiddag.
Volgens mij voor het eerst dat ik wat teruggelezen heb.![]()
IF Payet, Matuidi en Alaba links, Yapi Yapo en Diekmeyer rechtsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is vrijwel onmogelijk zeker?
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh, ja natuurlijk. Zat veel te veel gefocust op die rechter CDM zonder links van Chik en Chermiti..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Payet, Matuidi en Alaba links, Yapi Yapo en Diekmeyer rechts
Wil eigenlijk een ander middenveld.. Even puzzelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: