redelijk streng, maar toch niet elke tas wordt gecontroleerd. Dus met een groepje zou het denk ik wel uit kunnen om een paar sixpackjes mee te nemen onder in de tas.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:19 schreef ja2pers het volgende:
Heb dit jaar voor het eerst een camping kaart gekocht voor zwarte cross, heb na een aantal jaar het festival te bezoeken de rest van mijn groep zo ver gekregen om op de camping te staan. Nu heb ik gelezen dat je zelf geen drinken mee mag nemen, hoe streng wordt dit gecontroleerd?
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:05 schreef ja2pers het volgende:
mm oke. Gaan jullie voor de cross, muziek of beide?
Precies dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 09:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De muziek en sfeer, die Cross kan me echt gestolen worden, maar heel soms pik ik daar een half uurtje van mee.
Voor de afters in de campingcafé's. Ik zorg dat ik weer in de buurt van de Nekslag sta!quote:
BZB in de megatent is altijd weergaloos goed, maar ik ben echt een zondaar als het op muziek aankomt. Vorig jaar heb ik alleen BZB en WC Experience als optreden gezien, en verder alleen overal de flarden van meegepikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Rooie Rinus en Pé Daalemmer lijkt me wel tof om een keer te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:35 schreef ja2pers het volgende:
Kijken jullie nog naar specifieke band uit?
Hoef maar 1 nacht. Volgens mij heb ik vorig jaar geparkeerd op een weiland waar je ook voor 5 euro je tentje mocht opzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:34 schreef ja2pers het volgende:
Er zijn nog genoeg camping kaartjes op ticketswap te krijgen
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes inquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:49 schreef Niek92 het volgende:
Kartonnen tentjes inmiddels gereserveerd, na positieve ervaringen te hebben gelezen op internet. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn en of ze het eerste het beste regenbuitje een beetje overleven.
Ja, daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. En koepeltentjes zijn ook altijd vies warm als de zon schijnt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Regenbuitjes gaat wel goed denk ik, zolang het geen urenlange hoosbuien worden. Maar vraag me af of het verder comfortabel is. Dat karton ademt totaal niet lijkt me, wat heel broeierig kan zijn bij een beetje warmte. Maar goed dan scheur je er een paar lucht-gaatjes in
Klopt, maar die waaien nog een beetje door, dus ik verwacht hier nog erger. Maar misschien heb ik het wel mis, en is dit juist prettiger (want dikkere muur, die meer isoleert bijv.). Ben wel benieuwd hoe het bevaltquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:54 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me nog niet heel veel zorgen over. En koepeltentjes zijn ook altijd vies warm als de zon schijnt.
Een hele grote. Tenzij je Grasnapolaky hebt geboekt, dan zit je wel op een aparte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:13 schreef ja2pers het volgende:
Hoe zit het met de camping zijn er meerdere campings of een grote?
Heb er al zin in
Daar kwamen ook echt alle clichés wel voorbij, modderrollen en slecht weer. Als de voorspellingen het goed hebben krijgen we een prachteditie!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:51 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Een hele grote. Tenzij je Grasnapolaky hebt geboekt, dan zit je wel op een aparte.
Zijn nu bij RTL late night trouwens.
We krijgen misschien nog wel modder! Vrijdag en zaterdag een beetje regen, 2,5 en 3,5 mm voorspeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Daar kwamen ook echt alle clichés wel voorbij, modderrollen en slecht weer. Als de voorspellingen het goed hebben krijgen we een prachteditie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |