Doe dat!quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja dat ga ik wel voortaan doen. Maar niet bij die personen meer. Die zijn eigenlijk echt dom. En niet alleen om het feit over mijn genoemde voorbeeld. Daar vergissen veel mensen zich in. Maar er komt soms echt onzin uit hun.
Klopt, maar zoals ik al zei, ik weet voor wie ik wel of niet iets moet uitleggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:29 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Doe dat!Maar je moet je wel wat meer in de materie verdiepen voor je het andere mensen uitlegt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar maken mensen de fout. En om iemand dan gelijk dom te noemen.. Beetje vaag. Als jij je ergens in vergist, dan is het toch ook raar als iemand je dan "zomaar" dom noemt.
Hypocriet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja dat ga ik wel voortaan doen. Maar niet bij die personen meer. Die zijn eigenlijk echt dom. En niet alleen om het feit over mijn genoemde voorbeeld. Daar vergissen veel mensen zich in. Maar er komt soms echt onzin uit hun.
The all seeing Chaiquote:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had het over iemand zomaar dom noemen. Ik noem niemand zomaar dom.
Ik weet wie ik dom noem, jij kent die personen niet. Dus om mij hypocriet noemen voordat? Beetje tegendraads.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |