arafatquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef toastmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je geen verschil met
[ afbeelding ]
tr gemaakt wegens verheerlijking van genocidequote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef toastmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je geen verschil met
[ afbeelding ]
nee is zuivering van de wereldquote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
tr gemaakt wegens verheerlijking van genocide
toastmann pls stop met het pesten van moslims dat is ook pestenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:06 schreef toastmann het volgende:
[..]
nee is zuivering van de wereld
de wc doorspoelen is toch ook niet verheerlijken van genocide?
mo slimquote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
toastmann pls stop met het pesten van moslims dat is ook pesten
- Ze stinkenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is je probleem met bosniers toastman?
remove srbja u scum of karadzicquote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef toastmann het volgende:
Kut bosniers hebben alleen maar tovenaarsfluiten
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geindoctrineerde loonslaven opmerking
laat hem de groetjes doen aan mc martinquote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die jongen zit zwaar in de put door internetpesterijen
fuck you remove kebab hahahahah you remind me of stink turk hahahah moslim fuck goat hahaha you like suck allah's dick?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
remove srbja u scum of karadzic
KebabIDF pls goquote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is je probleem met bosniers toastman?
toen ik onderscheden werd vroeg ik specifiek om een uitreiking door ellie maar toen had ze zich verslapenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nog x met haar moeten praten, om aangifte te doen van mijn gejatte shit jammer gnoeg....
Wat doe je me aanquote:Op maandag 9 februari 2015 21:08 schreef toastmann het volgende:
[..]
- Ze stinken
- Ze hebben kut muziek
- Ze rijden op paarden
- Ze kunnen niet rappen
- Islam
Moet ie maar G nemenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die jongen zit zwaar in de put door internetpesterijen
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mijn topic word verpest door neo-nazis kutzooi
Stormfront?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja sinds wanneer is fok de schuilplaats van al dat stormfront volk?
vaalquote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef N22 het volgende:
[..]
[img]i.imgur.com/66VrCfzh.jpg[/img]
KUTZOOI
oh boyquote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef toastmann het volgende:
[..]
Stormfront?
Jullie linkse gutmenschen maken alles naar de verdommenis.
one luv maatquote:Op maandag 9 februari 2015 21:20 schreef Schijf het volgende:
hee wat leuk
er zijn mensen op de wereld die mij respecteren zoals ik ben
gwn chill
met of zonder steunbetuigingenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik vind het gebrek aan steunbetuigingen voor schijf zorgwekkend
En voor extreemlinksche velserbroekers ?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Kwalberto het volgende:
Is er niet ergens een meldpunt voor radicale katwijkers
"zoals ik ben"quote:Op maandag 9 februari 2015 21:20 schreef Schijf het volgende:
hee wat leuk
er zijn mensen op de wereld die mij respecteren zoals ik ben
gwn chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |