Zondag 22 februari bij Pippa's in Haarlem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:24 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n best doen er te zijn .. waar precies?
Laten we een lijstje maken en die aanvullen. Dus als iedereen onderstaande even overneemt en aanvult met haar naam?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:49 schreef As1981 het volgende:
Is er een lijstje van wie er nu precies komen?
Als er voor mij "bekende" bij zitten vind ik het misschien ook wel leuk.
Gezellig!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een volgende keer wil ik ook wel mee
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken en die aanvullen. Dus als iedereen onderstaande even overneemt en aanvult met haar naam?
Aanwezig:
LuDann
Gevalletje
[..]
Laten we een lijstje maken en die aanvullen. Dus als iedereen onderstaande even overneemt en aanvult met haar naam?
Aanwezig:
LuDann
Gevalletje
DJMO *onder voorbehoud
Ga jij er niet bijzijn!? Dat vind ik nou niet kunnen hoor, afspraak is afspraak!quote:Op maandag 16 februari 2015 21:53 schreef Phaidra het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn(al is de reden wel awesome
). Ik ga graag voor een herkansing binnenkort mét baby!
[..]
Aanwezig:
LuDann
Gevalletje
DJMO *onder voorbehoud
Mevr_Mus *onder voorbehoud
Alvast wennen en observeren en dan bedenken 'dat zou ik noooooit doen met mijn kind' om vervolgens over een paar jaar te denken 'what was I thinkingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:15 schreef LuDann het volgende:
Ah joh we laten het gewoon doorgaan en gaan over even weken in de herhaling. Simpel zat, en als ik er in mijn eentje blijk te zijn dan heb ik in ieder geval de kans een gezond broodje te eten en kindjes te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |