gare software met een SoC die gewoon heel erg ineffecient is vind ik niet echt een pluspunt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vier sterren voor Tweakers begrippen is gewoon goed. Goed beeldscherm, goede accuduur, mooi design.
Thanks. Hoe stevig voelt de body in vergelijking met een Galaxy SIII om maar iets te noemen dat je waarschijnlijk wel eens in je handen hebt gehad?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:30 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e indruk is dat de gps prima werkt, camera heeft kuren zoals al te lezen was bij Elephone. De camera is een 8mp sensor, die digitaal wordt omgevormd naar 13mp. Er is een alternatieve app te vinden op elephone (de fv-5 app volledige versie, dm me voor de link) en hier lijkt het wat beter te zijn maar koop in ieder geval niet deze telefoon voor de perfecte camera.
Qua gevoel voelt hij lekker in de hand, wat dunner dan de G4S maar wel een tikje groter. Dagelijks gebruik zal moeten uitwijzen hoe het bevalt. Wat ik wel al een zeer prettige feature vind is de home button die blauw ademt bij een notificatie (te zien op de foto). Belangrijk hierbij is te vermelden dat in de OTA update van elephone naar v8.4 2015-01-31 deze niet meer werkt. Ik blijf dus lekker op de huidige rom die ik heb draaien.
Nog een fix die ik heb doorgevoerd is die van het touchscreen, er is een probleem dat het touchscreen niet elke pixel registreert maar pas als je 10 pixels hebt geschoven dat hij het registreert als zoomen / iets dergelijks. Dit is simpel te fixen door een APK die door een user is gemaakt op Elephone.
Vanaf morgen dus dagelijks in gebruik en dan kan ik ook wat meer kijken naar de camera met de nieuwe app. Antutu score is hier te zien:
[ afbeelding ]
Eigenlijk voelt het heel netjes aan, de knopjes zitten strak in de body en je kan de telefoon niet buigen. Ook geen naden of zulke dingen. Ik vind hem steviger dan de galaxy s+ die ik heb gehad in ieder geval.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Thanks. Hoe stevig voelt de body in vergelijking met een Galaxy SIII om maar iets te noemen dat je waarschijnlijk wel eens in je handen hebt gehad?
nah, alleen maar meer gezeik op chineese shops... want als de seller iets niet doet, kan jij fluiten naar je centen, er zit 0 garantie aan vastquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:55 schreef dimmak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-voor-ideal-toe.html
Het goede voorbeeld.
Waarom zou ik dan geen one+1 kopen voor 299 euro met nagenoeg dezelfde specs?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu wel te bestellen, en wordt geleverd uit een warenhuis binnen de EU. Dus geen belastingen. Alleen nog wachten op de Note pro versie.
http://www.honorbuy.com/220-xiaomi-mi-note-64gb-smartphone.html
Dat mag jezelf bepalenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan geen one+1 kopen voor 299 euro met nagenoeg dezelfde specs?
Nee, ik zou graag horen van iemand die die Mi Note gaat kopen waarom ie zoveel meer geld wilt uitgeven voor quasi hetzelfde.quote:
Materiaal keuze, groter scherm, meer opslag, betere audio, minder grote bezels. Genoeg redenen om het wel of zelfs niet te halen. Of te wel een persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:20 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag horen van iemand die die Mi Note gaat kopen waarom ie zoveel meer geld wilt uitgeven voor quasi hetzelfde.
Wat let jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef Catch22- het volgende:
Mi Note Prozou hem zo kopen als opvolger voor mijn opo.
Meer opslag? Kidding me? 64 GB is NIET genoeg?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Materiaal keuze, groter scherm, meer opslag, betere audio, minder grote bezels. Genoeg redenen om het wel of zelfs niet te halen. Of te wel een persoonlijke voorkeur.
Je kunt net zo goed ook een Chinese knock-off met 64GB kopen, van om en nabij de 120 euro. Kidding me? Selectief lezen is ook een kunstquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Meer opslag? Kidding me? 64 GB is NIET genoeg?
Omdat de opo goed bevalt en omdat rijbewijs aquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat let je!
Mocht je nog opzoek zijn naar een perfecte Chinese verkoper:
http://nl.aliexpress.com/(...)l?recommendVersion=1
En dan met FedEx, dan betalen hun de invoerrechten(gaat met DHL naar UK vandaar naar NL).
Hehe, ik snap hetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat de opo goed bevalt en omdat rijbewijs a
klopt. En icm de koers is hij gewoon net zo duur als andere flagships.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hehe, ik snap het. Hij is helaas niet meer Xiaomi's geprijsd.
Netjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:13 schreef rene90 het volgende:
GPS test van de p6000, cold fix:
[ afbeelding ]
Dat doet mijn G4S nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:13 schreef rene90 het volgende:
GPS test van de p6000, cold fix:
[ afbeelding ]
nl.pool etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat doet mijn G4S niet
Wat heb je in je gps.conf staan?
Is dat een Chinees die je bij de telefoon krijgt die dan aan omstanders gaat vragen waar je bent en dat aan je telefoon doorgeeft?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:09 schreef shiznuts het volgende:
Voor ik de Lenovo Vibe Shot heb, komt eerst de Lenovo Vibe X2. Die heeft GLONASS en Hokuto.
Een Jappanel. Maar verder klopt het hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat een Chinees die je bij de telefoon krijgt die dan aan omstanders gaat vragen waar je bent en dat aan je telefoon doorgeeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |