abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:11:00 #91
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_149883576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou, ik was het wachten zat of de FDD-LTE versie van de Mi4. Ze bekijken het maar. Nu een tweedehands Nexus 5 gekocht.

Over een jaartje maar weer eens China-phone snuffelen. :)
Wat heb je betaald voor de Nexus eigenlijk? Mooie telefoon toch?
Zelf koop ik overigens Chinaphones voor een belangrijk deel vanwege de dualsim die ik nodig heb. Daar is in NL doorgaans wat lastiger aan te komen bij de telefoons die ik mooi vind. (Moto G = meh)
Ben nu wel blij met m'n S3. Ik denk dat dat de eerste Chinaphone is die het langer dan een half jaar vol gaat houden bij mij. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha ik had eigenlijk een 'tegensputterende' reactie verwacht. Maar inderdaad, waar betaal je het dubbele voor. De Mi4 is naar mijn mening súper mooi, maar geen 200 euro mooi.
Ja, iPhone-mooi. ;)
Misschien stom, maar ik krijg dan het gevoel een iPhone-wannahave te zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_149883689
Die Lenovo A806 gaat het hier toch ook niet lang trekken denk ik. Bereik is soms matig en de batterij is ondermaats. :P
pi_149883734
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:23:39 #94
45722 Dromer
pi_149883894
quote:
Ook gij, Brutus?
(mooie phone hoor)
pi_149884091
Oh, maar dan ga je echt investeren.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:35:14 #96
45722 Dromer
pi_149884203
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:30 schreef Mehari het volgende:
Oh, maar dan ga je echt investeren.
Goedkoper dan de mi4
pi_149884268
Meh, toch maar niet. :P Accu is ingebouwd, design is in reallife toch niet zo (en toch nog vrij bulky) en kwam op CES videos een beetje langzaam over in gebruik. Maar... Archos zijn wel dé lui om je multimediaspul te geven. Hun video player/library is echt nice bijvoorbeeld. Het is wel iets dat dicht in de buurt komt van wat ik zou willen. En ik wil geen gedoe met flashen meer, dus OTA en clean Lollipop on the way ervoor is een plus. Maar nog ff verder kijken dus.

Medion had hier laatst trouwens ook wel iets aardigs. Alleen niet gehaald vanwege missende LTE ondersteuning en matige accucapaciteit... http://www.medion.com/at/(...)8499-30018373a1.html De ALDI (Hofer hier) had begin dit jaar de launch van hun mobiele network met die Medion voor 177 EUR. Geeft wel een beetje de indruk dat het langzamerhand deze kant op komt allemaal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149892578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef igi0n het volgende:
Hoi! Ik kom ook even mee posten in dit topic. Heb zelf ATM een HTC One M7, maar wil eigenlijk toch wel weer wat nieuws.

Zit zelf te twijfelen tussen de Jiayu S3, en de Ecoo E04 (klikkerdeklik). Die Ecoo heeft een fingerprint scanner die toch wel heel erg nice is, en de camera (schijnt) beter te zijn dan de S3.
Twijfels :'(
Toch maar de Ecoo E04 gekocht op ever-buying.net (Ik weet het, alleen ze hebben een 12% discount coupon dus kom je neer op een totaal van $167!)

Ben benieuwd :)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:16:40 #99
45722 Dromer
pi_149893437
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:41 schreef igi0n het volgende:

[..]

Toch maar de Ecoo E04 gekocht op ever-buying.net (Ik weet het, alleen ze hebben een 12% discount coupon dus kom je neer op een totaal van $167!)

Ben benieuwd :)
Nouja.. oplichters zijn het niet, maar veel service moet je niet verwachten heb ik begrepen.
Een willekeurige Aliexpress-seller is vaker een grote gok. (die ik vaak neem ;))

Laat maar weten hoe de telefoon is. Het is een rechtstreekse concurrent van de S3 en ik vind hem ook wel mooi, hoewel (weer eens) iPhone kenmerken.
pi_149893457
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nouja.. oplichters zijn het niet, maar veel service moet je niet verwachten heb ik begrepen.

Laat maar weten hoe de telefoon is. Het is een rechtstreekse concurrent van de S3 en ik vind hem ook wel mooi, hoewel (weer eens) iPhone kenmerken.
Klopt, daarom ook hehe. Zal ik doen, zal nog wel even duren aangezien ze nog op vakantie zijn :+
pi_149893624
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:11 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wat heb je betaald voor de Nexus eigenlijk? Mooie telefoon toch?
Zelf koop ik overigens Chinaphones voor een belangrijk deel vanwege de dualsim die ik nodig heb. Daar is in NL doorgaans wat lastiger aan te komen bij de telefoons die ik mooi vind. (Moto G = meh)
Ben nu wel blij met m'n S3. Ik denk dat dat de eerste Chinaphone is die het langer dan een half jaar vol gaat houden bij mij. :P

[..]

Ja, iPhone-mooi. ;)
Misschien stom, maar ik krijg dan het gevoel een iPhone-wannahave te zijn.
235 incl verzending naar Duitsland (woon ik momenteel).

Tja, iPhone wannahave.... misschien, maar meer omdat ik 1. geen 600 eu wil neertellen en 2. ik gewoon geen iOS als mobiel besturingssyteem wil.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_149940062
Toch maar een 1+1 besteld in plaats van de jiayu s3. Mezelf laten overhalen door een kennis ><
Kiezen is altijd een beetje verliezen zeker? :|W

Ben overigens ook wel benieuwd naar de ulefone dare n1. Als die echt uitdraait zoals op de renders. :9
pi_149942070
De S3 nu een aantal dagen in gebruik en dat bevalt best wel goed.
Het formaat went snel, ook door de vorm van het achterpaneel ligt het goed in de hand.
De camera valt me toch wel mee, goede kleuren en een hoge licht gevoeligheid, de ISO gaat gewoon over de 2000 als dat nodig is.
Dan wel verlies aan scherpte en detail.
GPS heeft ook snel een fix, hoewel de nauwkeurigheid nog wel wat te wensen overlaat, google navigatie werkt nog niet lekker.
Ik gebruik al langer Navigator wat minder kritisch is voor de Mediatek drift, dat gaat wel behoorlijk.
Batterij heeft na een lange dag nog vaak 40% over.
  maandag 23 februari 2015 @ 10:47:47 #104
45722 Dromer
pi_149948380
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef lmc_flyer het volgende:
Toch maar een 1+1 besteld in plaats van de jiayu s3. Mezelf laten overhalen door een kennis ><
Kiezen is altijd een beetje verliezen zeker? :|W
Wel een heel andere prijsje toch? Gigantische community natuurlijk. Dat wel.
pi_149950898
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Mehari het volgende:
De S3 nu een aantal dagen in gebruik en dat bevalt best wel goed.
Het formaat went snel, ook door de vorm van het achterpaneel ligt het goed in de hand.
De camera valt me toch wel mee, goede kleuren en een hoge licht gevoeligheid, de ISO gaat gewoon over de 2000 als dat nodig is.
Dan wel verlies aan scherpte en detail.
GPS heeft ook snel een fix, hoewel de nauwkeurigheid nog wel wat te wensen overlaat, google navigatie werkt nog niet lekker.
Ik gebruik al langer Navigator wat minder kritisch is voor de Mediatek drift, dat gaat wel behoorlijk.
Batterij heeft na een lange dag nog vaak 40% over.
Waar heb je hem besteld. Ik twijfel momenteel tussen de S3 en de ZTE Nubia Z5s namelijk :)
pi_149951954
Bij Dirtown via AliExpress maar ik kreeg natuurlijk de Chinese versie.
Wel met Gapps er op maar dat gaf wat foutmeldingen, dus de S3W rom van Needrom geflashed.
Elke goed bekende webshop zal wel voldoen denk ik.
Die ZTE's heb ik ook naar gekeken maar in diverse reviews kwam vaak naar voren dat de standaard Rom nog wat bugs had en ik vond weinig alternatieve Rom's.
Verder wel interessant.
pi_149972645
@ Dromer.
Klopt. Eerder een rationele keuze.
Ben nog zon type dat nog steeds 2j probeert vol te houden met een handset.
Ik denk mocht ik een S3 kopen, zou ik mezelf kennende binnen een jaar alweer de opvolger moeten kunnen halen. Verslavend wereldtje :+
pi_149981868
Voor het eerst eens een custom rom aan het installeren. Heb nog een oude G3T liggen die ik heb gebruikt. Eerst op een SD die recovery.img en customrom.zip gezet. Vervolgens via mobileuncle tools naar recovery geflasht, en dan in de chinese recovery (dat is wel vervelend) data gewist, cache (dalvik cache kon ik niet vinden) en vervolgens met wat kutten de update.zip gevonden en dat hij ook daadwerkelijk wat ging doen. Nu staat hij op het Jiayu logo, maar de 1e boot zou lang kunnen duren dus we wachten maar af :'). Ik moet een paar uur weg dus wie weet is hij weer werkend als ik terug ben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_149982800
:D nou... in een poging mijn zopo zp990+ te repareren heb ik hem verder verkloot. En de manier waarop geeft me weinig hoop voor mijn kansen om het nieuwe probleem wel op te lossen.

Het begon ermee dat ik mijn usb poort had verkloot (ja, ik was een beetje te slordig) en uiteindelijk besloten had om de printplaat maar eens te vervangen. Het leek allemaal heel simpel (nou ja, relatief) en ik ga dus aan de gang. Telefoon open etc.. afdekplaatje van de usb plaat en ik wil het coax kabeltje losmaken. Dat gaat wat lastig, maar ik probeer het voorzichtig te doen. Helaas, niet voorzichtig genoeg :) dus daar zit ik met het stekkertje los van de kabel.

Voorheen had ik dus geen oplaadfunctie. Nu heb ik dat nog steeds niet maar ook geen telefoonfunctie, geen 3G, geen werkende speaker en geen werkende microfoon.

Conclusie mag wel zijn dat ik dit beter niet had kunnen doen en dat ik zeker niet moet doorgaan want mijn capaciteit tot vernielen van dit soort electronica blijkt veel groter dan mijn capaciteit om het te repareren :D

Wel een mooie smoes om naar een andere telefoon te gaan kijken want het irriteerde me best dat er geen kitkat beschikbaar was voor deze telefoon. Zopo heeft hem feitelijk uitgebracht en vervolgens geen enkele support gegeven. Ondanks veel aankondigingen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:40:49 #110
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149983242
tvp

Zijn er ook China phones met echt goede camera's?
Deathlift or Die.
pi_149984288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef HiZ het volgende:
:D nou... in een poging mijn zopo zp990+ te repareren heb ik hem verder verkloot. En de manier waarop geeft me weinig hoop voor mijn kansen om het nieuwe probleem wel op te lossen.

Het begon ermee dat ik mijn usb poort had verkloot (ja, ik was een beetje te slordig) en uiteindelijk besloten had om de printplaat maar eens te vervangen. Het leek allemaal heel simpel (nou ja, relatief) en ik ga dus aan de gang. Telefoon open etc.. afdekplaatje van de usb plaat en ik wil het coax kabeltje losmaken. Dat gaat wat lastig, maar ik probeer het voorzichtig te doen. Helaas, niet voorzichtig genoeg :) dus daar zit ik met het stekkertje los van de kabel.

Voorheen had ik dus geen oplaadfunctie. Nu heb ik dat nog steeds niet maar ook geen telefoonfunctie, geen 3G, geen werkende speaker en geen werkende microfoon.

Conclusie mag wel zijn dat ik dit beter niet had kunnen doen en dat ik zeker niet moet doorgaan want mijn capaciteit tot vernielen van dit soort electronica blijkt veel groter dan mijn capaciteit om het te repareren :D

Wel een mooie smoes om naar een andere telefoon te gaan kijken want het irriteerde me best dat er geen kitkat beschikbaar was voor deze telefoon. Zopo heeft hem feitelijk uitgebracht en vervolgens geen enkele support gegeven. Ondanks veel aankondigingen.
Die kabeltjes zijn gewoon te koop.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:22:28 #112
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_149987753
Eindelijk een redelijk stabiele Lollipop ROM voor mijn mi3 _O_ _O_
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:22:50 #113
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_149987768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
tvp

Hangt er van af wat je echt goed noemt en wat je eisen zijn?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:42:04 #114
45722 Dromer
pi_149988427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:01 schreef rene90 het volgende:
Nu staat hij op het Jiayu logo, maar de 1e boot zou lang kunnen duren dus we wachten maar af . Ik moet een paar uur weg dus wie weet is hij weer werkend als ik terug ben.
Ja, maar een kwartier mag het al niet duren. Een minuut of 5 is normaal voor een boot na een flash.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:52:50 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149988767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
tvp

Wat bedoel je met goed? Nokia Lumia goed? DSLR goed? Of gewoon ''snapshot'' goed.
Iedere keer zie ik het weer; veel buzz om een camera op een telefoon omdat die zo goed zou zijn, en iedere keer valt het weer tegen.

De sensors en optics blijven klein = weinig licht = matige foto's in vergelijking met een camera.

Jiayu S3 heeft best een aardige sensor voor een Chinees (Prijsklasse tot 175 euro zeg maar). De One+ doet het bij 300 euro weer goed met de camera.

Verder blinken ze nooit echt uit, maar dat is gewoon het probleem van al die toestellen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149989613
Ik heb vandaag buiten wat foto's gemaakt en dat valt echt niet tegen.
Bij voldoende licht helemaal niet onaardig, ik heb slechtere digitale camera's gehad.
http://www.mijnalbum.nl/Album=X3BAMBEZ

[ Bericht 26% gewijzigd door Mehari op 24-02-2015 14:28:24 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:15:22 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_149991463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Bij voldoende licht helemaal niet onaardig, ik heb slechtere digitale camera's gehad.
Overdag zeker niet slecht. Mening is dan ook iets bijgesteld sinds het begin.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_149991731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Zien er goed uit ja.

Ik denk dat de meeste mensen ook te hoge verwachtingen hebben van een telefooncamera. Het gaat immers om de grote van de sensor, die de kwaliteit van de foto bepaald onder bepaalde omstandigheden, zoals weinig licht. En die sensor is dus behoorlijk klein.

Het lijkt me nogal onredelijk om te verwachten dat zo'n kleine sensor goed presteert in situaties met weinig licht.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_149993765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, maar een kwartier mag het al niet duren. Een minuut of 5 is normaal voor een boot na een flash.
Na 3 uur staat hij nog op het jiayu logo :'). Iemand die me de goede richting in kan sturen voor een fix, is de g3t.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_149994586
Via de flashtool komt het meestal wel goed.
Ik heb zo al een keer een Huawei weer aan de gang gekregen die niet eens meer wilde laden, ook niet meer opstarten in recovery.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')