Wat heb je betaald voor de Nexus eigenlijk? Mooie telefoon toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou, ik was het wachten zat of de FDD-LTE versie van de Mi4. Ze bekijken het maar. Nu een tweedehands Nexus 5 gekocht.
Over een jaartje maar weer eens China-phone snuffelen.
Ja, iPhone-mooi.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha ik had eigenlijk een 'tegensputterende' reactie verwacht. Maar inderdaad, waar betaal je het dubbele voor. De Mi4 is naar mijn mening súper mooi, maar geen 200 euro mooi.
Ook gij, Brutus?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat ik als de opvolger van de G4S deze ga halen:
http://www.archos.com/nl-(...)50diamond/index.html | http://www.conrad.at/ce/de/product/1314916/
Toch maar de Ecoo E04 gekocht op ever-buying.net (Ik weet het, alleen ze hebben een 12% discount coupon dus kom je neer op een totaal van $167!)quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef igi0n het volgende:
Hoi! Ik kom ook even mee posten in dit topic. Heb zelf ATM een HTC One M7, maar wil eigenlijk toch wel weer wat nieuws.
Zit zelf te twijfelen tussen de Jiayu S3, en de Ecoo E04 (klikkerdeklik). Die Ecoo heeft een fingerprint scanner die toch wel heel erg nice is, en de camera (schijnt) beter te zijn dan de S3.
Twijfels
Nouja.. oplichters zijn het niet, maar veel service moet je niet verwachten heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:41 schreef igi0n het volgende:
[..]
Toch maar de Ecoo E04 gekocht op ever-buying.net (Ik weet het, alleen ze hebben een 12% discount coupon dus kom je neer op een totaal van $167!)
Ben benieuwd
Klopt, daarom ook hehe. Zal ik doen, zal nog wel even duren aangezien ze nog op vakantie zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nouja.. oplichters zijn het niet, maar veel service moet je niet verwachten heb ik begrepen.
Laat maar weten hoe de telefoon is. Het is een rechtstreekse concurrent van de S3 en ik vind hem ook wel mooi, hoewel (weer eens) iPhone kenmerken.
235 incl verzending naar Duitsland (woon ik momenteel).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat heb je betaald voor de Nexus eigenlijk? Mooie telefoon toch?
Zelf koop ik overigens Chinaphones voor een belangrijk deel vanwege de dualsim die ik nodig heb. Daar is in NL doorgaans wat lastiger aan te komen bij de telefoons die ik mooi vind. (Moto G = meh)
Ben nu wel blij met m'n S3. Ik denk dat dat de eerste Chinaphone is die het langer dan een half jaar vol gaat houden bij mij.
[..]
Ja, iPhone-mooi.
Misschien stom, maar ik krijg dan het gevoel een iPhone-wannahave te zijn.
Wel een heel andere prijsje toch? Gigantische community natuurlijk. Dat wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef lmc_flyer het volgende:
Toch maar een 1+1 besteld in plaats van de jiayu s3. Mezelf laten overhalen door een kennis ><
Kiezen is altijd een beetje verliezen zeker?![]()
Waar heb je hem besteld. Ik twijfel momenteel tussen de S3 en de ZTE Nubia Z5s namelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef Mehari het volgende:
De S3 nu een aantal dagen in gebruik en dat bevalt best wel goed.
Het formaat went snel, ook door de vorm van het achterpaneel ligt het goed in de hand.
De camera valt me toch wel mee, goede kleuren en een hoge licht gevoeligheid, de ISO gaat gewoon over de 2000 als dat nodig is.
Dan wel verlies aan scherpte en detail.
GPS heeft ook snel een fix, hoewel de nauwkeurigheid nog wel wat te wensen overlaat, google navigatie werkt nog niet lekker.
Ik gebruik al langer Navigator wat minder kritisch is voor de Mediatek drift, dat gaat wel behoorlijk.
Batterij heeft na een lange dag nog vaak 40% over.
Die kabeltjes zijn gewoon te koop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef HiZ het volgende:
nou... in een poging mijn zopo zp990+ te repareren heb ik hem verder verkloot. En de manier waarop geeft me weinig hoop voor mijn kansen om het nieuwe probleem wel op te lossen.
Het begon ermee dat ik mijn usb poort had verkloot (ja, ik was een beetje te slordig) en uiteindelijk besloten had om de printplaat maar eens te vervangen. Het leek allemaal heel simpel (nou ja, relatief) en ik ga dus aan de gang. Telefoon open etc.. afdekplaatje van de usb plaat en ik wil het coax kabeltje losmaken. Dat gaat wat lastig, maar ik probeer het voorzichtig te doen. Helaas, niet voorzichtig genoegdus daar zit ik met het stekkertje los van de kabel.
Voorheen had ik dus geen oplaadfunctie. Nu heb ik dat nog steeds niet maar ook geen telefoonfunctie, geen 3G, geen werkende speaker en geen werkende microfoon.
Conclusie mag wel zijn dat ik dit beter niet had kunnen doen en dat ik zeker niet moet doorgaan want mijn capaciteit tot vernielen van dit soort electronica blijkt veel groter dan mijn capaciteit om het te repareren
Wel een mooie smoes om naar een andere telefoon te gaan kijken want het irriteerde me best dat er geen kitkat beschikbaar was voor deze telefoon. Zopo heeft hem feitelijk uitgebracht en vervolgens geen enkele support gegeven. Ondanks veel aankondigingen.
Hangt er van af wat je echt goed noemt en wat je eisen zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
tvp
Zijn er ook China phones met echt goede camera's?
Ja, maar een kwartier mag het al niet duren. Een minuut of 5 is normaal voor een boot na een flash.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:01 schreef rene90 het volgende:
Nu staat hij op het Jiayu logo, maar de 1e boot zou lang kunnen duren dus we wachten maar af . Ik moet een paar uur weg dus wie weet is hij weer werkend als ik terug ben.
Wat bedoel je met goed? Nokia Lumia goed? DSLR goed? Of gewoon ''snapshot'' goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
tvp
Zijn er ook China phones met echt goede camera's?
Overdag zeker niet slecht. Mening is dan ook iets bijgesteld sinds het begin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Ik heb vandaag buiten wat foto's gemaakt en dat valt echt niet tegen.
Bij voldoende licht helemaal niet onaardig, ik heb slechtere digitale camera's gehad.
http://www.mijnalbum.nl/Album=X3BAMBEZ
Zien er goed uit ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Mehari het volgende:
Ik heb vandaag buiten wat foto's gemaakt en dat valt echt niet tegen.
Bij voldoende licht helemaal niet onaardig, ik heb slechtere digitale camera's gehad.
http://www.mijnalbum.nl/Album=X3BAMBEZ
Na 3 uur staat hij nog op het jiayu logoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, maar een kwartier mag het al niet duren. Een minuut of 5 is normaal voor een boot na een flash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |